Imi cer scuze pentru afirmatia mea de pe la inceput precum ca Honda nu e facuta pentru off road...chiar rezista si pe acolo...
Acum am niste roti de golf 2 pe 13...deci biscuiti...si inca am franele de 1.3 cu tamburi pe spate si disculetele cele mici pe fata...deci nici plecare nici frane nici directie nici stabilitate...
Deci...testare vs e36 1.8is...pleaca trei masini in fata pana am reusit sa plec de pe loc...la sfarsitul la a 2-a il ajung...si cu a treia iau avans vre-o doua sate...
Cum eram eu extaziat ratez semnul de la 400 si ii dau in continuare pana la a 5-a...aproape de limitare...cand ma trezesc in fata cu o curba la 90 de grade...la fix 20 de metri...
Frana blana...nu tine...inca o data frana blana...intru in curba cam cu 150...acceleratie blana sa pot sa ies sau macar sa o pun pe o directie...putina mazga pe jos si foarte mult praf...spatele fuge violent si incep sa ma invart...cam de 5 ori...intr-o parte un gard de beton...in cealalta un sant...o mai corectez putin cat sa evit gardul...si pe ultima pirueta prind alta portiune numai de nisip care ma arunca direct in sant cu spatele inainte...
Se opreste motorul...il pornesc...porneste...ies usor din sant...incet pana la start inapoi...dat ocol la masina...nici macar o zgarietura...pe dedesubt nici o picatura de ulei...deci momentan am scapat...vedem maine pe elevator daca sunt ceva daune ascunse...
Concluzie: Saptamana viitoare la ora de lucru manual se va face conversia la discuri pe spate si frane de 282 pe fata
Motorul functioneaza perfect, evacuarea se aude binisor, dar nu au fost bani de o finala japan style asa ca s-a montat o finala remus care e cam silentioasa chiar si cu teava goala de 60 pana la ea...
Softul de la "Ciolichips" functioneaza perfect...
Ambreiajul vad ca prinde foarte bine...
Mai multe amanunte dupa sarbatori, dupa ce ma mai obisnuiesc putin cu ea...
Doi cai...dar frumoshi...
Am verificat si nu a patit absolut nimic masina...doar cateva pietre intepenite pe stanga fata intre buza jantei si cauciuc...fara alte urmari...se pare ca am strans toate suruburile bine...
Am mai facut ceva teste si azi...se pare ca am nimerit destul de bine configuratia...nu ma asteptam la atata cuplu...o sa fie foarte bine la Vtm...la linii deocamdata nu straluceste...dar momentan nu am decat serpii, softul si evacuarea...aaa...si interiorul complet pana la ultimulsurub...cu roata de rezerva...etc
Cand ati venit la Galati dupa piese si ti-am spus sa-ti pui frane mai mari, ai spus ca ajung cele de 1,3 Bine macar ca te-ai convins ca trebuie sa le schimbi. Spor la treaba sau cum se mai spune pe la noi, "succesuri"
Ieri am reusit sa repar si macaraua de pe partea soferului si am montat si ultimele plastice la interior...
Pun ceva poze cu noul look si "biscuitii" pe care circul deocamdata...