I'm back
Treaba sta cam asa, am luat un civic esi, am vandut de pe el motor, frane etc.. tot ce nu imi trebuia ca sa imi recuperez din bani, am luat del sol-u l-am facut si pe ala bucati ca aveam probleme cu autoritatile din cauza incompetentilor de la RAR craiova care l-au blocat cu probleme motor din cauza swap-ului si a iesit asta:
'93 civic b16
Modificari/lucrari:
Motor:
-rebuild (garnituri, cuzineti ACL,segmenti etc .. pistoanele bielele si arborele au fost ok asa ca nu au necesitat schimbare)
-sherpii de pe del sol DC Spots
-Exedi stage 1 la ambreiaj
-MSD la aprindere cu fise de 10.2 mm si buji denso iridium (pachet care as cam vrea sa il vand)
-Chiuloasa putin portata
-Filtru drop in panel HKS Hybrid
-Oil Catch tank (nemontat inca)
-Strunt bar OEM de vti
-Radiator/Ventilator si Frutune apa Mishimoto
-Planetare HASPORT... si cam atat din cate imi aduc aminte
Exterior:
- portbagaj de carbon
- faruri DENJI cu lupa de care sunt extrem de multumut
- semnalizari galbene
- folie pe geamuri care sapt asta urmeaza sa fie schimbata cu una mai ok calitativ
- paravanturi HEKO
Interior:
-Scaune recaro DC2
-Tapiserie refacuta cu piele intoarsa (ca sa semene cu recarourile)
-Ceasuri bord integra de DC2
-Volan imbracat in piele
ICE:
-Difuri fata Helix Esprit sistem amplifacate de un Audison SRX
-Subw Helix Esprit 12" amplificat de un Audison LRX 4000.1
Si cam atat din ce imi aduc acum aminte,
SI UTAISEM SA MULTUMESC LUI DANIEL_SFR (aka Banzai performance) care s-a ocupat de tota partea tehnica a masinii
Lui Bass-Evolution (aka Evolution Detailing) care se ocupa de partea de detailing a masinii