Salut. Dupa ani de zile de 4 tuning, dupa ani de zile de |BMW Driver| in real life si pe 4 tuining, am ajuns in sfarsit si la Honda.
Ei bine, vorbim aici de un EK 4 din 1995 cu 147.000 km la bord, cu mici defecte dar nik ireparabil. Acum cateva zile am reusit sa-mi indeplinesc unul din proiectele pentru anul asta, anume acela de a-mi lua un EK cu B16A2 sub capota si .... ei bine... este
Gri, VTI de fabrica, adik nu swap, jante originale, interior original, fara mari defecte, iar cele existente vor fi rectificate in scurt timp.
Am luat masina joi, pe 26 de la Deva si am adus-o acasa, in 260 de km a papat 22 de litri, in cond in care am mers in toate regimurile, adik am avut portiuni de la 100 pana la 200... 220 km/h.
Momentan in afara de toba finala care este aftermarket masina este perfect de fabrica, ceea ce m-a incantat cel mai mult.
Spre rusinea mea nu am facut ink poze, asa ca voi pune pozele de pe mobile, unde am si gasit-o.
Am ajuns acasa, am schimbat uleiul si filtrul de ulei, urmeaza multe, multe altele.
Idei sunt, miroase ceva de J'S Racing, ceva de la Buddy Club, niste D2, dar toate la timpul lor.
O poza cu fosta mea iubire BMW E30, si cu the new one, Honda EK4.
Numai bine.
The Power of dreams.....