Astazi a prins viata noul meu civic cu motor 1.5....spre 1.6
.
S-a montat noua admisie, injectoarele au fost curatate, toti senzorii legati...furtunele de aer/apa legate...aici, cu problema...nu exista o conducta de apa care intra in ICAV...dar...s-a rezolvat.
Dupa asamblare...i-am pus de 3-4 ori contactul sa bage pompa de benzina...i-am dat cheie...si...la a 2-a, dupa ce a bagat benzina peste tot...a luat-o
.
Au urmat un pic de reglaje pe la distribuitor si invartit pe langa ea...are vreo 2 coduri de eroare in calculator, probabil senzorul de la clapeta de acceleratie dus(adica...pana in 2000 de ture sta f. aiurea...oscileaza turatia...dupa 2000 de ture apesi apesi si dintr-o data se tureaza destul de mult...pana pe la 4000...ca si cum ar fi potentiometrul stricat) si relanti-ul sta cam jos darrrr....
merge foarte, foarte bine daca bagi piciorul in ea...se simte clar diferenta fata de vechiul motor...VTEC rulzzzzz