salut!
De 4 luni sunt posesorul acestei minunate masini care se numeste Honda Del Sol.Masina am adus-o personal din Suedia,are motor d16z6,147.000 km si o lista lunga de modificari printre care si o suspensie care-mi da batai de cap prin drumurile din romanica.O faza hazlie a fost cand a trebuit s-o urc pe feribot unde era o rampa destul de abrupta.Vine polonezu si-mi zice cu o engleza stricata:"you are absolutely the lowest car i have ever seen.I don't think you are going to make it there" si au asteptat sami dau spoileru fata jos si abia am urcat.In rest se comporta ireprosabil la drum,trage bine,se lipeste de asfalt la viteze mari(se comporta ca un cart datorita suspensiei si cauciucurilor) dar nu se impaca bine cu denivelarile.Am facut cei 1800 km pana in Ro cu zambetu pe buze ca dupa ce am intrat au inceput injuraturile si nervii de la gropi si denivelari.
Ca probabil multi altii am dorit varianata VTI care era la acelasi pret dar tentatia tuning a invins constient fiind de suma investita.(singurul regret-nu e VTI).
Masina a facut ITP in suedia chiar inainte s-o cumpar deci nu sunt probleme tehnice.
Acum o sa prezint modificarile:
Incep prin a spune ca masina este castigatoare de premiu pt tuning(am cupa acasa) si a aparut intr-o revista de profil din Suedia(revista n-o am).precizez ca del sol este o masina care arata f bn din fabrica dar fiind la acelasi pret cu celelalte am ales-o pe aceasta.Am acasa o evaluare facuta de o firma de tuning din Suedia care arata ca au fost investiti 5000 e in masina(deep pockets).
Modificari exterior:
bodykit+eleron
suspensie coborata la maxim( arcuri negre(nu stiu firma poate imi spuneti voi) amortizoarele par stock)
culoare Lime Lemon din gama Saab(vopsita recent initial neagra)
jante BSA cu cauciucuri 205/40 zr17, stopuri clare
Modificari interior:
interior vopsit in culoarea masinii,volan+pedalier+schimbator type r,ceasuri suplimentare in stalp,scaune sport cu suport lateral,capitonat tot portbagaju pt insonorizare,neoane verzi la picioare
Audio aftermarket
mp3 player alpinecu USB,4 boxe alpine,2subwoofere MDS kharma 12" cu cutie special comandata in spatele scaunelor(750 w RMS)
Motor:
filtru sport Simota pus direct pe furtunu de admisie normal+finala 4" care se aude ca motocicleta si nu ma deranjeaza deloc la drum
short-shifter
o sa revin si cu cateva poze
si acum cateva NEMULTUMIRI:
1 nu-mi place ca bulangiu a schimbat doar arcurile lasand amortizoarele originale
care stiu ca nu rezista mult mai ales cu solutia radicala aleasa de el(in suedia nu era problema da in romania toate drumurile au denivelari)-sugestii
2 cand se incalzeste motoru miros intepator a incins-e normal?
3 knd franez la viteza mare mai puternic masina se misca destul de violent stanga-dreapta si ma scoate un pic de pe traiectorie
ma gandesc ca datorita arcurilor care nu-i permite sa se aplece de loc in fata la franare si jantelor pe 17" discurile sunt in stare f buna si nu cred sa fie ovalizate
precizez ca am observat ca-mi toceste destul de pronuntat interiorul cauciucului exteriorul prezentandu-se bine ceea ce inseamna ca si geometria e cam....(ma gandesc ca poate si de la asta)
planuri de viitor:
schimbat distributie(desi am desfacut capacu si pare noua inclusiv pompa care sclipeste o s-o schimb sa fiu sigur pt ca masina a facut f putini km in ultimii ani si cureau are si limita de ani) si poate segmenti si cuzineti daca tot o s-o desfac pt distributie
de tuning anu asta nu cred poate la anu am multe in plan da putin cash asa k .............