Quote:
Originally Posted by flebusca
Ramona te rog cand ai timp detaliaza putin evolutia suferita de MIA, incerc sa imi dau seama exact ce ai facut ... turbo e pus pe stock sau a mai suferit si alte modificari, injectoare sau alte nebunii... vreau sa stiu ce a castigat ca putere de la 116 cai si prin ce metoda, ce turbina wastegate si intercooler are?
si vreau sa stiu daca dupa modificarea facuta are suficienta putere sa o dai de-a latul fara sa o chinui prea mult?
Bucsaraia e poli?
|
Internele au ramas stoc, momentan, acum merge pe o presiune de 0,5 bari.
Modificarile aduse sunt:
- Intercooler (intrare - iesire de 60 mm)
- Injectoare (Ford Probe GT 2,2l Turbo, an: pana in 93)
- Ecu AEM (remapul facut la REVO Oradea)
- Evacuare Inox 60 mm (cap - coada)
- Galerie evacuare + down pipe (USA)
- Turbina (IHI luata din dezmembrari)
- Filtru aer K&N
- Firtru e gaze de "carter"
- Blow Off
Pe fisa de Dyno arata 182, ... hp. Stoc era 115 hp, dar real pe dyno imi arata 100hp inainte de remapare.
Eu anul trecut m-am dat la Drag Racing si timpul cel mai bun era 16,8 secunde (sfalt usacat, diff sudat, ambreaj bun). Anul acesta am scos 15,0 (pe ploaie, diff open, ambreaj ..... dus). Masina a devenit capabila, astept sa vad cum se va comporta ca timp la urmatorul drag, sper sa prind vreme buna si sa imi schimb ambreajul pana atunci. Oricum am casticat in jur de 2 secunde.
Dea- latu o voi testa in 27-28 Mai la timisoara, la o etapa de drift. Atunci iti voi putea da mai multe detalii, mai exact. Dar pleaca, turbina imi intra la 1800 ture, pentru mine e ce trebuie.
In mare sunt foarte multumita de ce poate masina, acum ramane sa o mai invat eu.
Uite si cateva poze: