Salut
Sunt Olindor, am fost membru de cel puțin 4 ani dat am uitat parola si revin din nou
Recent am reperat vanosul la a mea z4 2.2i si situația sa schimbat, putere si consum redus la fel ca atunci cand am cumpărato cu 120k km, acum are 211k. Inainte avea toane, cand trăgea de rupea, cand era leșinata dar grav, după reparație merge foarte bine, trage linear de jos, nu prea o calc brusc la turații mici dar acum intr-a 2a, 3a chiar si la 1300-1400 rpm simt ca trage bine
Am avut ulei in ea motul x-MAX 8100 0w40 ultima data, am avut si castrol si mobil1 si după reparație am băgat Royal Purple 0w40 si filtru ulei K&N
Cu acest ulei motorul e foarte silențios si tacheții nu se mai aud deloc, nu imi băteau dar avānd 211k km se auzeau cum lucrează si se auzeau foarte frumos după părerea mea, de multe ori deschideam capota sa ii ascult cum torc
Cu alte uleiuri daca o Țineam constant la 2500-3000 rotații fara sa accelerez se auzea motorul lucrand dar cu acest ulei nimic, doar cand accelerez se aude, in rest nimic
In schimb parca masina nu prea mai e așa nervoasa, nu mai are zvacu ala, e mai leneșa, consumul e ok, momentan conduc in Londra si e trafic la fel ca in bucuresti si consuma 10-12, afara la un mers lejer 6.2-6.7
Acest ulei scrie pe el ca īndeplinește specificațiile pentru masini europene dar nu LL01 sau orice alta aprobare pentru anumite motoare
Nu stiu ce sa fac, sa il mai țin sau sa il schimb?
Motul x-MAX 0w40 a fost foarte bun, dar tot se auzeau tacheții in schimb acesta nu se aud deloc si am incercat multe uleiuri bardahl, mobil 1 0w40 varianta americană, castrol 0w40
Daca tacheții uzați si axa cu came nu se mai aud deloc eu cred ca uleiul asigura o ungere foarte foarte buna, nu bat inclusiv la pornire cand cu altele băteau foarte tare timp de 4-6 secunde
Astept pareri
Va mulțumesc anticipat