bun si 1.8 macar este economic si se intretine usor
eu il am pe cel de 1.9 M44 dar cu ceva modificari
M-am lovit si eu de chestia asta cu "nu se poate" cand am vrut aer conditionat pe ea. Nu exista "nu se poate" si ma seaca teribil cand aud un mecanic spunand asta. Nimic nu este imposibil de modificat atata timp cat ai si banii necesari
Pana la urma nu m-am lasat si mi-am facut un frankenstein de A/C jumatate din pisica si jumatate din urs
Cine ti-a spus ca nu se pot repara scaunele este habarnist
Treaba asta cu jocul in scaune este una din problemele ultra cunoscute in randul posesorilor de Z3, chiar si eu o am la scaunul pasagerului dar efectiv nu am avut timp (si chef) pana acum sa o rezolv. Cred ca in primavara cand o fi mai cald afara o sa ma apuc in fata blocului sa demontez scaunul si sa-l rezolv pentru ca nu este mare lucru de facut, doar de construit niste saibe din plastic dur care sa opreasca jocul acela enervant. Daca vrei sa ti-l faci si tu singur uite aici un DIY:
https://www.youtube.com/user/ben2931#p/u/11/DM4KSnA58EI
https://www.youtube.com/user/ben2931#p/u/10/GRxrPelM9G0
https://www.youtube.com/user/ben2931#p/u/9/7fdDHzykwOo
http://www.waycoolinc.com/z3/02/100602/shish01.html
Asa, cu chederul... mai greu cu diagnoza hotarata, eu cel putin nu am auzit pe nimeni sa fie expert in soft-topuri pe la noi. Din pacate inca nu exista o cultura concreta a decapotabilelor la romani... multi inca mai cred ca iarna faci frigul intr-o decapotabila si alte aberatii din genul asta
Nu mai zic ca daca ai BMW multi cred ca iarna il tii in garaj ca nu poti merge cu RWD pe zapada (de parca nu s-au inventat anvelopele de iarna si diferentialele LSD (+parcarea de la IKEA
))
Sa revin, cred ca ar trebui sa faci cateva experimente sa vezi exact pe unde vine apa, am avut si eu problema asta si am descoperit locul pe unde curgea stand in masina si cineva turnand apa cu sticla pe afara
Mi-am lipit o bucata de piele fina pe sub prelata in locul in care se infiltra si acum este perfect.
...sa nu uit, vezi ca geamul are si el un reglaj, poate daca il lasi sa urce 3mm in plus rezolvi problema... cerceteaza si varianta asta.
PS: pune si tu niste poze cu masina, sunt curios cum arata