My summer love Peugeot 306 Cabriolet Roland Garros 1.8i 101 cai putere. La achizitie masina a fost stock. Acum a primit RBN chiptuning, evacuare inox cap coada cu rezonator si toba Magnaflow, jante pe 17" cu pneuri Eagle F1, suspensie sport, Big Brake kit de 286mm si strut bar. In aceasta iarna masina va intra la modificari motor care cuprind chiulasa de 205 1.9 GTI, admisie cu clapeta de 205 1.9 GTI, axa cu came Schrick si, cireasa de pe tort, o conversie turbo cu GT28RS. Voi reveni cu detalii cand va fi cazul
E prea mult pentru caroseria asta, urmaresc undeva la 200 de cai. Din nou, nu caut cifre maxime, doar un proiect de tuning deosebit, ca si la BMW-ul E36 320i RBN Turbo. Un city drivable cu aspect de exceptie si un tuning motor pe masura. Pentru cifre ce depasesc o oarecare limita a bunului simt va invit sa urmariti proiectul Audi S3 RBN ce il am in desfasurare
Salut!O varianta mult mai interesanta si cu rezultate pe masura ar fi schimbarea motorului cu unul de 405 MI16 la care sa-i faci o conversie turbo. Motorul (XU9J4) rezista plus ca a fost baza de plecare pt motorul de pe 206 WRC. Si probabil o sa ai primul Peugeot 306 T16 din tara .Bafta!
Salut!O varianta mult mai interesanta si cu rezultate pe masura ar fi schimbarea motorului cu unul de 405 MI16 la care sa-i faci o conversie turbo. Motorul (XU9J4) rezista plus ca a fost baza de plecare pt motorul de pe 206 WRC. Si probabil o sa ai primul Peugeot 306 T16 din tara .Bafta!
Lasand la o parte ca aceasta masina nu se vrea mai puternica de 200 de cai si in mod cert se vrea extrem de legala si sigura...ce te face sa crezi ca un XU8 nu ar rezista la puteri extreme? Hai sa-ti dau un link ca sa intelegi un pic cam la ce nivel lucrez cand vine vorba de modificari https://forum.4tuning.ro/117-masina-mea-audi/93100-audi-s3-1-8t-rbn.html