Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > PEUGEOT > Masina mea Peugeot

Reply
 
Thread Tools
Old 04-02-15, 19:31   #181
Robert Coca
Peugeot Driver

Stage 5
 
Robert Coca's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 2,062
Member of:
[4Rally]
[PEUGEOT]
Default Re: Peugeot 406- my precious

Sa aduc si eu 406-le acasa si facem brigada de 406 gri 2.0 hdi 110 cai
Robert Coca is offline   Reply With Quote
Old 04-02-15, 21:45   #182
dumionut11
Peugeot Driver

Stage 4
 
dumionut11's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 297
Member of:
[PEUGEOT]
Default Re: Peugeot 406- my precious

Ti-ai luat 406???!!!! Bravo. Foarte tare, abia astept 😜
dumionut11 is offline   Reply With Quote
Old 05-02-15, 09:02   #183
Robert Coca
Peugeot Driver

Stage 5
 
Robert Coca's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 2,062
Member of:
[4Rally]
[PEUGEOT]
Default Re: Peugeot 406- my precious

Mai am un pic de achitat la el.
Robert Coca is offline   Reply With Quote
Old 05-02-15, 19:14   #184
Sindrom

Stage 5
 
Sindrom's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,744
Member of:
[PEUGEOT]
[FORD]
Default Re: Peugeot 406- my precious

Veniti amandoi ) sa va arat cum sta treaba cu 2.0hdi
Sindrom is offline   Reply With Quote
Old 05-02-15, 22:51   #185
dumionut11
Peugeot Driver

Stage 4
 
dumionut11's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 297
Member of:
[PEUGEOT]
Default Re: Peugeot 406- my precious

Pana la toamna, se schimba situatia....sigur
trecem la modificari serioase ca nu se mai poate asa
dumionut11 is offline   Reply With Quote
Old 07-02-15, 19:33   #186
Sindrom

Stage 5
 
Sindrom's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,744
Member of:
[PEUGEOT]
[FORD]
Default Re: Peugeot 406- my precious

Ii mai faci un soft ?
Sindrom is offline   Reply With Quote
Old 08-02-15, 19:11   #187
dumionut11
Peugeot Driver

Stage 4
 
dumionut11's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 297
Member of:
[PEUGEOT]
Default Re: Peugeot 406- my precious

Trecem la lucruri mai serioase. Sa vedem din vara in functie de buget poate trecem pe alta turbina, plus IC mai mare si jos cu catalizatorul, dupa soft
dumionut11 is offline   Reply With Quote
Old 09-02-15, 13:42   #188
Sindrom

Stage 5
 
Sindrom's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,744
Member of:
[PEUGEOT]
[FORD]
Default Re: Peugeot 406- my precious

Eu iti recomand, pana la turbina...etc. asa:

- jos EGR-ul
- Admisie aer
- Evacuare cap-coada doar teava, cu acelasi diametru ca teava stock. Daca face galagie mare ii pui o toba in spate si gata.
- Umbli la turbina sa maresti presiunea. Banuiesc ca e mecanica nu cu geometrie variabila.
- IC frontal

Si dupa vezi cum trage. Daca nu-ti place ii faci si soft. Cu modif astea ar trebui sa stai lejer cu 150cp curati si safe in "buzunar"

Poate ne vedem la intalnire sa vezi cum merge 206-ele acum.
__________________


De ce sa-ti iei audi????? Cand exista ALFA ROMEO
si pentru ca n-am avut bani nici de audi nici de Alfa Romeo, mi-am luat Peugeot.

Last edited by Sindrom; 09-02-15 at 13:46.
Sindrom is offline   Reply With Quote
Old 23-03-15, 13:56   #189
me_PuMa

Stage 1
 
me_PuMa's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 10
Default Re: Peugeot 406- my precious

Quote:
Originally Posted by Sindrom View Post
Eu iti recomand, pana la turbina...etc. asa:

- jos EGR-ul
- Admisie aer
- Evacuare cap-coada doar teava, cu acelasi diametru ca teava stock. Daca face galagie mare ii pui o toba in spate si gata.
- Umbli la turbina sa maresti presiunea. Banuiesc ca e mecanica nu cu geometrie variabila.
- IC frontal

Si dupa vezi cum trage. Daca nu-ti place ii faci si soft. Cu modif astea ar trebui sa stai lejer cu 150cp curati si safe in "buzunar"

Poate ne vedem la intalnire sa vezi cum merge 206-ele acum.
Salut!

Ma intereseaza si pe mine partea asta de marire a puterii si as vrea sa ma apuc sa ma interesez de piese/preturi, etc.
Am un 406, 2.0 hdi, 110 cp, RHZ. Daca nu ma insel, e acelasi motor ca si al lui Dumi.

As avea sa iti pun cateva intrebari, daca poti si vrei sa imi raspunzi:
Am bolduit ceea ce ai scris tu iar in dreapta nelamuririle mele.

- jos EGR-ul - pe asta vreau oricum sa il elimin pt ca mi se pare ca e cam lenesa la turatii mici si nu a reusit nimeni sa ii dea de cap. Am inlocuit o electrovalva, cea care are legatura cu egr, dar tot asa merge. Deci, solutia ar fi sa elimin egr ( si fizic si din soft ).
- Admisie aer - teva inox si cuple siliconice? Ar mai fi ceva? Filtru aer sport?
- Evacuare cap-coada doar teava, cu acelasi diametru ca teava stock. Daca face galagie mare ii pui o toba in spate si gata. Cu sau fara catalizator?
- Umbli la turbina sa maresti presiunea. Banuiesc ca e mecanica nu cu geometrie variabila. La mine, cred ca si la Dumi, e cu geometrie variabila. In cazul asta e necesara inlocuirea sau merge doar umblat la actuala?
- IC frontal Pentru asta am cautat peste tot si nu am gasit nimic. Care ar fi criteriile de alegere al acestuia?

Sper sa iti arunci 5 min si sa imi raspunzi, poate ma mai edific un pic.
Am vazut ce ai facut cu 206-le si, pe aceasta cale, te felicit.

Multumesc!

PS: sper sa nu se supere Dumi ca am expus aici dar poate mai sunt si altii care sunt interesati de subiectul acesta.
me_PuMa is offline   Reply With Quote
Old 30-03-15, 12:55   #190
bil1706

Stage 5
 
bil1706's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,658
Default Re: Peugeot 406- my precious

Salut.
Iti raspund eu...pana o face Sindrom.

EGR - poti pune o tablita intre el si admisie...si in felul asta l-ai scos din ecuatie.
Admisie aer - teava inox sau aluminiu+cuple siliconice (fara filtru de aer sport la motoarele turbo).
Evacuarea - fara catalizator....el este cel care restrictioneaza evacuarea foarte mult. Recomand toba intermediara in locul celei finale (sunetul va fi muuult mai frumos).
La turbo, daca e cu by-pass, presiunea o poti mari doar umbland la supapa. Daca ai geometrie variabila....ajunge un soft.
IC frontal - trebuie schimbat ICul stock cu unul mai mare (cu capacitate mai mare de racire...atentie insa la diametrele intrarii si iesirii ICului...sa nu fie mai mici sau prea mari fata de tubulatura admisiei.
__________________
Ford Power
bil1706 is offline   Reply With Quote
Old 05-04-15, 21:25   #191
me_PuMa

Stage 1
 
me_PuMa's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 10
Default Re: Peugeot 406- my precious

Salutare!

Mi-a răspuns si Sindrom, căruia ii multumesc si pe aceasta cale.
Am pus informațiile cap la cap si o sa ma apuc sa achizitionez piese.

Multumesc inca o data!
me_PuMa is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -