Quote:
Originally Posted by Sindrom
Eu iti recomand, pana la turbina...etc. asa:
- jos EGR-ul
- Admisie aer
- Evacuare cap-coada doar teava, cu acelasi diametru ca teava stock. Daca face galagie mare ii pui o toba in spate si gata.
- Umbli la turbina sa maresti presiunea. Banuiesc ca e mecanica nu cu geometrie variabila.
- IC frontal
Si dupa vezi cum trage. Daca nu-ti place ii faci si soft. Cu modif astea ar trebui sa stai lejer cu 150cp curati si safe in "buzunar"
Poate ne vedem la intalnire sa vezi cum merge 206-ele acum.
|
Salut!
Ma intereseaza si pe mine partea asta de marire a puterii si as vrea sa ma apuc sa ma interesez de piese/preturi, etc.
Am un 406, 2.0 hdi, 110 cp, RHZ. Daca nu ma insel, e acelasi motor ca si al lui Dumi.
As avea sa iti pun cateva intrebari, daca poti si vrei sa imi raspunzi:
Am bolduit ceea ce ai scris tu iar in dreapta nelamuririle mele.
- jos EGR-ul - pe asta vreau oricum sa il elimin pt ca mi se pare ca e cam lenesa la turatii mici si nu a reusit nimeni sa ii dea de cap. Am inlocuit o electrovalva, cea care are legatura cu egr, dar tot asa merge. Deci, solutia ar fi sa elimin egr ( si fizic si din soft ).
- Admisie aer - teva inox si cuple siliconice? Ar mai fi ceva? Filtru aer sport?
- Evacuare cap-coada doar teava, cu acelasi diametru ca teava stock. Daca face galagie mare ii pui o toba in spate si gata. Cu sau fara catalizator?
- Umbli la turbina sa maresti presiunea. Banuiesc ca e mecanica nu cu geometrie variabila. La mine, cred ca si la Dumi, e cu geometrie variabila. In cazul asta e necesara inlocuirea sau merge doar umblat la actuala?
- IC frontal Pentru asta am cautat peste tot si nu am gasit nimic. Care ar fi criteriile de alegere al acestuia?
Sper sa iti arunci 5 min si sa imi raspunzi, poate ma mai edific un pic.
Am vazut ce ai facut cu 206-le si, pe aceasta cale, te felicit.
Multumesc!
PS: sper sa nu se supere Dumi ca am expus aici dar poate mai sunt si altii care sunt interesati de subiectul acesta.