@ killer ai pm
buburuza se prezinta foarte bine; am facut un drum pana la Oradea; s a comportat mai mult decat decent si cu putina atentie sporita am reusit sa obtin o viteza medie bunicica pe drum si un consum minunat de doar 4.7%. Totul este platit la masina, astept sa fac rost de bani sa ii fac asigurare si sa pun numerele definitive pe masina...
intr un timp, sunt foarte interesat sa pornesc un nou proiect...
Cu toate ca am vrut in cateva randuri sa imi vand leul meu 106, am concluzionat ca am sa il pastrez pt un timp, ma impac foarte bine cu el si sunt multumit de consum. Cum visul meu de copil este o cabrioleta, as vrea sa ma impac pe jumatate si sa incerc sa montez o trapa panoramica pe acest minunat leu.
Posibilitati achizitionare trapa:
-trapa de la un twingo, cred ca ar fi cea mai accesibila ca bani, si oarecum dimensiuni mai mici;
-trapa de la un vw polo 6n, cei drept destul de rare si cred ca si scumpe
Lista poate sa continue, dar sincer ma gandesc din ce in ce mai serios la trapa de twingo.
La primele lucruri la care m am gandit:
1. daca o sa gasesc o trapa care sa se potriveasca ca si marime, avand in vedere si cele 2 caneluri pe care 106-le le are pe plafon;
2. presupun ca trapa de la twingo, are un unghi de inclinatie sau ceva asemanator; daca la 106 difera si sigur difera acest unghi, se poate modifica ulterior?
3. cred ca si cea mai importanta daca a mai facut cineva un astfel de proiect, eventual pe o alta masina; daca stiti pe cineva care a facut asa ceva sau care a incercat asa ceva? un cost aproximativ?
dupa cateva telefoane pe la dezmembrari, am gasit trape "complete" de twingo, cu preturi intre 200 si 250 euro; acum ramane sa masor si sa vad...
...daca cineva a mai incercat sa monteze o astfel de trapa, astept sfaturi si propuneri.
pS: trapa de sticla de la un 205? pareri