nu am debitmetru , pt ca este injectie multipunct ,si nu am luat filtru pt carcasa originala pt ca e sport si traseul original este mult prea lung ,reducand viteza si marind temperatura aerului de admisie . (si-asa acolo era teste nu va ramane asa ,ca nici nu merge sa inchid capota )
ce motor ? si daca ai da mi o poza si incercuieste sa vad si eu ca sunt curios , si asta nu incape in cutia lui pt ca e prea mare , si va fi pus ca in poza aceea , in poza este tot un 405 sri cu gaz pe el )
debitmetrul poate sa fie prezent sau nu, nu conteaza daca este multipunct injectia;
un filtru sport in carcasa originala nu cred ca ar face mare trebusoara deoarece carcasa originala este defapt capacul chiuloasei, si se cam incinge. e mai bine cu el pus separat, dar problema este alta: filtrele sport sunt un mare rahat, din cauza ca nu prea filtreaza nimic, asa ca ar trebui unul de calitate. eu am motor ca asta pe xm (2.0i) , dar am carcasa filtrului pusa separat, nu peste motor... am pus filtru pipercross in carcasa originala si am rezolvat problema.