Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > PEUGEOT > Masina mea Peugeot

Reply
 
Thread Tools
Old 17-08-09, 22:43   #1
Cox-SL

Stage 2
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 44
Member of:
[PEUGEOT]
[Toyota]
Exclamation 106 Rally-E

Ceva ce nu am vazut inca in tara. Masina a fost omologata de mine la RAR . e singura inmatriculata din tara.

Motor 1.3i , 100 cp stock...de fapt cam toata masina e stock! Sunt si eu interesat de cateva chestii care nu le-am putut gasii, initial m-am gandit la atasarea unui turbine , dar chestia asta presupune mult prea multe modificari ca sa nu zic de foarte multi bani. Am nevoie de cateva idei/sfaturi de cum sa imi maresc puterea in alte moduri decat CIP Tunning , evacuare...
Astept si sfaturi in legatura cu exteriorul, sunt in cautare de un wide body kit.

Pozele sunt facute cu telefonul mobil , deci nu sunt foarte reusite...promit sa revin cu altele cat de curand.


Last edited by Cox-SL; 17-08-09 at 22:59.
Cox-SL is offline   Reply With Quote
Old 17-08-09, 23:50   #2
MaD-Marius

Stage 3
 
MaD-Marius's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 151
Default Re: 106 Rally-E

gandeste-te ca daca o sa vrei multa putere pe masina .. si un body-kit.. nu faci o afacere prea mare ... pt ca pui greutate pe masina .. pui si putere.. dar pui si greutate ...

la motor poti incepe prin admisie, evacuare ( cap-coada ) , soft ... si mai apoi poti trece la multe altele ... pompa de benzina, axa cu came, pistoane forjate, injectoare .. etc etc... dar again .. foarte multi bani si astea ...

daca nu vrei turbo.. poti pune un kompresor dar tot multi bani )
MaD-Marius is offline   Reply With Quote
Old 18-08-09, 12:57   #3
Cox-SL

Stage 2
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 44
Member of:
[PEUGEOT]
[Toyota]
Default Re: 106 Rally-E

nu doresc 200-250 de cai...pt ca asta inseamna 5000+ ..si nu ai nevoie de atatia, masina fuge si la 100, la 130-150 e deja foarte bine!

Evacuarea cap-coada o primeste automat...insa nu stiu cu ce sa incep dupa evacuare si chip...

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu ceva kitt-uri exterior pt 106 MK1?

Foarte important : stie cineva daca bara fata/spate , praguri dupa 106 MK2 se potrivesc pe MK1?
Cox-SL is offline   Reply With Quote
Old 18-08-09, 19:08   #4
MaD-Marius

Stage 3
 
MaD-Marius's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 151
Default Re: 106 Rally-E

nu stiu daca se potrivesc ... iar pt ordinea modificarilor zic evacuare, admisie si apoi soft ...
MaD-Marius is offline   Reply With Quote
Old 18-08-09, 22:32   #5
Cox-SL

Stage 2
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 44
Member of:
[PEUGEOT]
[Toyota]
Default Re: 106 Rally-E

evacuarea e prima 100% dar o sa fie ceva la putini bani, pana o sa imi vina kitul de exterior ca sa vad exact unde o sa iasa finala. Ai vreo propunere pt admisie?
Cox-SL is offline   Reply With Quote
Old 19-08-09, 12:15   #6
MaD-Marius

Stage 3
 
MaD-Marius's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 151
Default Re: 106 Rally-E

nu stiu ce sa zic exact

arunca un ochi pe acest site : http://www.ecosse-peugeot.co.uk/products.asp?app=106
MaD-Marius is offline   Reply With Quote
Old 21-08-09, 16:19   #7
Cox-SL

Stage 2
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 44
Member of:
[PEUGEOT]
[Toyota]
Default Re: 106 Rally-E

Oare daca scot catalizatorul o sa castig si eu ceva?... macar un timp de raspuns la acceleratie mai bun...pt ca masina trage impecabil dupa 5000-5500/rpm dar pana ajunge acolo e mai greu...cum sa o fac sa traga lung...gen de pe la 4000-4500/rpm...
Cox-SL is offline   Reply With Quote
Old 21-08-09, 17:50   #8
Cox-SL

Stage 2
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 44
Member of:
[PEUGEOT]
[Toyota]
Default Re: 106 Rally-E

ma intereseaza jante...dar modelul asta ...pacat de cauciucuri ca sunt SP Sport! am si eu pe 14 jantele astea dupa masina...vreau sa merg pe 15 acum! Astea albe asa au venit pe masina stock!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	OZ Racing Turismo 01.jpg46e27a2d-0746-4920-949d-96ed978e96a4Large.jpg
Views:	110
Size:	31.1 KB
ID:	1053581  
Cox-SL is offline   Reply With Quote
Old 23-08-09, 12:04   #9
psa106

Stage 3
 
psa106's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 159
Default Re: 106 Rally-E

salut! sa o stapanesti sanatos. totusi, tb sa iti spun ca nu te inteleg: 106 mk1 rallye a fost o serie limitata necesara omologarii pt grupa a de raliuri la acea vreme, ceva mai saraca in dotari si mai usoara si cu un grup motopropulsor excelent pentru acele vremuri. daca respecti aceasta masina cu adevarat, nu ar trebui decat sa o mentii in stare buna. extensiile pe care le ai sunt facute de ecosse. nu ar trebui sa o modifici in nici un fel. singurul lucru pe care ti-l recomand este sa faci rost de un set de jante originale de 205gti pe 15, sa le faci albe si sa pui gume de 195/45/15 (arata excelent). bafta
psa106 is offline   Reply With Quote
Old 23-08-09, 19:00   #10
stef2000

Stage 5
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 507
Default Re: 106 Rally-E

am avut si eu una identica, am vandut=o in luna iunie si pe noul proprietar la tinut 10 zile....a facuto praf. a mea era din 93 motor 1361cmc si 94 cai, euro 2
https://forum.4tuning.ro/191-bazar-au...ot-106xsi.html
si daca vrei o marire de putere iti recomand un implant de 1,6 16v de 118cai de pe 106 seria2, impreuna cu cutie de vit., planetare, electronica, etc. eu gasisem la 500 euro o masina intreaga....

Last edited by stef2000; 23-08-09 at 19:03.
stef2000 is offline   Reply With Quote
Old 24-08-09, 22:27   #11
Cox-SL

Stage 2
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 44
Member of:
[PEUGEOT]
[Toyota]
Default Re: 106 Rally-E

originala as vrea si eu sa o tin...am spus , masina asa arata din fabrica , singurul lucru care este in plus sunt pleopele acelea care nu sunt foarte reusite ca si calitate...o sa ii scot catalizatorul cat de curand si ii pun o evacuare sport, daca nu imi place nici asa o vind si revin la Fiat Bravo HGT
Cox-SL is offline   Reply With Quote
Old 25-08-09, 11:05   #12
Cox-SL

Stage 2
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 44
Member of:
[PEUGEOT]
[Toyota]
Default Re: 106 Rally-E

Mai revin cu cateva poze...sper ca astea sunt mai reusite cat de cat! Scuze ca nu am spalat masina inainte sa ii fac poze )
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	SSA40768.jpg
Views:	262
Size:	95.4 KB
ID:	1058064   Click image for larger version

Name:	SSA40769.jpg
Views:	242
Size:	94.1 KB
ID:	1058065   Click image for larger version

Name:	SSA40770.jpg
Views:	265
Size:	83.5 KB
ID:	1058066  

Click image for larger version

Name:	SSA40771.jpg
Views:	184
Size:	96.4 KB
ID:	1058067  
Cox-SL is offline   Reply With Quote
Old 26-08-09, 14:45   #13
Cox-SL

Stage 2
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 44
Member of:
[PEUGEOT]
[Toyota]
Default Re: 106 Rally-E

Masina este de vanzare pana la urma...pretul porneste undeva de pe la 2800 E usor negociabil!

Repet : este singura din tara!

Date tehnice :

(100 bph) (74.5 kW) @ 7200 rpm
109 Nm (80.3 lbft) (11.1 kgm) @ 5400 rpm

0-80/kmh 7.5
0-100/kmh 9.5

Masina este intretinuta si merita vazuta
Cox-SL is offline   Reply With Quote
Old 27-08-09, 02:23   #14
YoZ88

Stage 4
 
YoZ88's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 175
Default Re: 106 Rally-E

Quote:
Originally Posted by MaD-Marius View Post
gandeste-te ca daca o sa vrei multa putere pe masina .. si un body-kit.. nu faci o afacere prea mare ... pt ca pui greutate pe masina .. pui si putere.. dar pui si greutate ...

la motor poti incepe prin admisie, evacuare ( cap-coada ) , soft ... si mai apoi poti trece la multe altele ... pompa de benzina, axa cu came, pistoane forjate, injectoare .. etc etc... dar again .. foarte multi bani si astea ...

daca nu vrei turbo.. poti pune un kompresor dar tot multi bani )
pistoane forjate si injectoare nu ii trebuiesc....masina trebuie sa fie puternica ca sa ceara piesele astea, nu obtii nici un rezultat .

schimba-i axul cu came, o chiuloasa alezata, admisie, evacuare cu tot cu serpisori si pune-i un soft agresiv, o sa se simta destul de bine
__________________
Racing costs today exactly the same as it did twenty years ago ... it takes every penny you have.


Car : Pedestrian
YoZ88 is offline   Reply With Quote
Old 27-08-09, 09:57   #15
psa106

Stage 3
 
psa106's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 159
Default Re: 106 Rally-E

salut! masina ta nu este unica in tara. eu am ratat una la 1600 euro (nu stiu exact la cat s-a dat in final), cu vreo 90k la bord, si cu jante originale de tabla albe, michelin, foarte usoare. in plus, exista in tara si rallye-uri s2, precum si gti, cu motoare de 120cp. bafta!
psa106 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -