Motor Ford Windsor V8 302 cu. in. - 5000 cmc , a fost alezat la 306 cu. in., adica 5014 cmc.
pistoane Ford Motorcraft compresie 9:1
pompa de ulei Ford Motorcraft
ambele chiulase alezate, deoarece chiulasa din dreapta nu era perfect dreapta
initial axa Crane Cam CRN-130042 - more torque, better throttle response, dupa cum zic chiar ei.
Pompa benzina Holley Street Avenger 110 GPH
Galerii evacuare Hedman Hedders
Exhaust Flowmaster
Roti de 14\", inca nu le-am pus, deocamdata sta pe cele stock.
Transmisie Ford AOD in 4 trepte + overdrive.
Evident, consumabile gen filtru de aer Summit Racing, filtru de ulei Ford Motorsports si ulei Quaker State.
Dupa niste plecari mai dure a aparut o bataie la pistonul 3, si dand jos intake manifold am descoperit ca era dusa axa cu came, asa ca am schimbat-o cu una mai agresiva, o Melling CL-MTF-1.
In filmulet cand am trecut de stalp, i-am dat foarte putin gaz si a inceput sa burnout.
Celalalt Thunderbird din poza e tot al meu, dar are doar 140hp si i-am facut tuning estetic cu ajutorul unei caprioare.
__________________
Triumph Speed Four
Pontiac Grand Prix V6
Ford Thunderbird V8
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
bei frateee e faina rau, si la mine in Timisoara este una dar rasturnata si varianta de 2.3L
ce-mi place faza cu stikerul 'Inainte cu tupeu' deobicei americanii sunt cu stikerele pe spate, cu zicale care mai de care, ce le copiaza si strainii, dar asta e o masina americana, in america cu stiker romanesc....
ce zic prietenii tai de el?? What's Thatttt
ai reusit sa-i scoti 290 de cai la roti doar cu modificarile de mai sus??? super bine(apropos cat te-au costat piesele, ne poti da o cifra cat mai valabila?) sa moara dusmanii...a se citi japonezii POWER(adica Vee Power)
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
fratee, am vazut filmul, nu e prea impresionant, noi aici permitem postarea filmuletelor doar dk contin fum (provenit din Burnout adevarat, sau de la cerculetze) sau un sound criminal(de V8 de obicei)
glumeam, dar serios, mai pune un film cu fum, burn, cercuri ceva sa arate potentialul masinii, mie mi s-a parut ca era o plimbare cel dinainte...totusi..iubesc V8-rile, dar sa vedem/auzim ceva de 290CP
ai reusit sa-i scoti 290 de cai la roti doar cu modificarile de mai sus??? super bine(apropos cat te-au costat piesele, ne poti da o cifra cat mai valabila?) sa moara dusmanii...a se citi japonezii POWER(adica Vee Power)
pai pleaca de la 225cp la motor si 302-ul are un potential enorm.evacuarea mai ales este foarte restrictiva din fabrica si se castiga f mult schimband numai asta. Oricum e un motor excelent!
Cum ziceam la tel 83SOF, tre sa mergi cu ea la track s-o testezi sa vezi cu adevarat ce poate. Cu timpii in mana e usor de vazut cam unde se claseaza plsu ca acolo e cel mai distractiv, iti zic, mergi o data si-ti intra microbu Ar trebui sa fie cam mid 13's la 290 rwhp, dar nu stiu cum stai cu cauciucurile si suspensia.
Masina arata f bine pt anul ei (se vede ca n-a trecut prin ierni ca cele de p'aici ) si e super sleeper . Ar merge totusi cand poti sa-i pui niste jante (ar merge frumos unele de mustang fox body sau Mark VIII) si niste drag radials (pe spate) si o suspensie mai joasa putin. In rest nimic la exterior ca se duce farmecul.
@florin_cars : trebuie sa rodez axa cu came macar 100 200 de mile, iar asta inseamna fix ce ai vazut in filmulet : plimbare.
referitor la piese, per total am ajuns cam la $2000, iar masina a fost $400. Tot ce am putut am facut eu, dar treburile de precizie (chiulase, bloc motor) le-am dus la machine shops, ca sa fiu sigur ca totul e kosher.
Majoritatea pieselor sunt de la Summit Racing si de la Autozone, si cele care nu ma interesau ca performanta sunt de la cimitirele de masini locale.
iar ca sunet de V8, am atasat aici un wav cu masina
@pimp_lex: deocamdata sa rezolv cu injectia (CFI e un rahat), am jante care vreau sa le pun pe ea, trebuie sa le sandblast intai, dar imi plac foarte mult. suspensia este DUSA pe fata, la semafor zici ca am hidraulice, iar interiorul este distrus, de-abia ieri m-am apucat de el putin.
momentan nu am bani, asa ca muncesc la ce pot rezolva ieftin
edit: nu stiu de ce nu arata wav-urile care le atasez. se poate auzi in avi sunetul.
man,pe langa faptul ca stai la soare american,mai conduci si masini la care altii(a se citi EU )doar viseaza.
acum te intreb....cat costa 2 axe cu came,sport,pt.un motor de 2.0 cmc,V6,injectie multipunct?
__________________
~~~~~~~~~ F o r d C a p r i ~~~~~~~~~ don't just get older...they just get faster
vezi ca e unul identic in piata muncii (in fata blocului meu), inmatriculat cu numar B XX SUA... probabil ca daca faci o oferta buna nu ar refuza cineva sa scape de o masina cel putin impractica pentru romania...
@U R S U : masina o am aici in state, in romania nu cunosc. ca sa aduci o masina din state in romania trebuie sa fie mai veche de '75 ca sa fie clasificata masina de epoca,deci ar merge un mustang reconditionat. la ghici ar veni cam $14.000 masina si inca vreo $3000 transportul pana in romania.