Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Masina mea Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 01-08-08, 16:45   #1
zolll

Stage 2
 
zolll's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 55
Member of:
[FORD]
Default Ford Focus MK1 1.8 TDCi - DEMO

Cum v-am promis, postez si eu niste poze si specificatii cu Focusul meu modificat.


Modificari exterior:
- Faruri black Xenon-look cu angel-eyes
- Stoputi cu LEDuri
- Stop haion cu LEDuri
- Body kit original din Germania
- Boot spoiler din Germania
- Grila sport fara emblema
- Jante 17" Proline original, cu TUV pt Focus

Modificari motor:
- Kit cold air intake K&N special pentru tipul motorului
- Toba sport WOLF special pentru Focus + toba intermediara inlocuita
- Blow-Off Boost special

Modificari audio:
- Izolare fonica completa a masinii cu pana la 7 straturi de material special - Baterie Power Cell Deep Cycle de competitie, 4000 amperi
- Head unit Kenwood cu suport USB + iPod
- Difuzoare de 16 cm in usi, Ground Zero, seria Hydrogen, 90W RMS
- Amplificator Ground Zero seria Hydrogen 4x150W RMS pentru medii/inalte
- Amplificator Ground Zero Plutonium de 2500W RMS pentru subwoofere
- 2x subwoofer Kicker Solo-Baric L7 patrat, 40 cm, 1000W RMS/buc in cutie de aprox 200 litri
- Condensator 12 Farazi Ground Zero
- Cabluri AWG 0

Later edit - 1.8 TDCI 115 Cp si i-am pus kit Cold Air Intake de la K&N si se simte diferenta, motorul reactioneaza mult mai rapid la pedala. Dupa aia am pus si toba sport si am castigat f mult la putere la rotatii mari.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_9224.jpg
Views:	1068
Size:	2.10 MB
ID:	607956   Click image for larger version

Name:	IMG_0260.jpg
Views:	1109
Size:	897.8 KB
ID:	607957   Click image for larger version

Name:	IMG_9138.jpg
Views:	539
Size:	1.77 MB
ID:	607958  

Click image for larger version

Name:	IMG_9148.jpg
Views:	602
Size:	1.81 MB
ID:	607959   Click image for larger version

Name:	IMG_9237.jpg
Views:	750
Size:	777.5 KB
ID:	607960   Click image for larger version

Name:	IMG_0246.jpg
Views:	960
Size:	1.04 MB
ID:	607961  


Last edited by NWZeu; 05-08-08 at 00:41.
zolll is offline   Reply With Quote
Old 01-08-08, 19:02   #2
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default Re: My Ford Focus

Initial am vrut sa iti editez o partea, insa consider ca e ok sa il las pentru a demonstra un lucru:
- filtrul sport, evacuarea se pun pe benzinare in special, de ce, este simplu - sunt motoare de turatie spre deosebire de diesel care la 4500rpm incepe sa isi cam termine plaja de turatii.
- la un motor diesel, modificarile nu le incepi ca la un benzinar aspirat, le faci diferit - o turbina mai mare, intercoler, injectoare, tubulaturile aferente, pompa mai mare (sau doar capul la pompa in cazul unor TDIuri), soft, apoi daca se simte nevoia se trece la o evacuare si o alta admisie, insa in cazul de fata, probabil si al tau un simplu chiptuning te-ar ajuta enorm.
- prin modificarile aduse de tine, daca sunt reale mei avea probleme cu debitmetrul, ulterior cu difersi senzori ce sunt legati la ECU iar legat de acea "evacuare" - numita generic "toba sport" este pur si simplu o mare AFUMATOARE, am sa iti explic si de ce: la orice motor diesel ce nu este echipat cu PDF este obligatoriu sa fie finala orientata in jos datorita fumului, in ea nu se castiga putere, zgomot dieselul nu face sa zici ca te bucuri de el, se aude doar mai infundat si ai redirectionat gazele de evacuare la nivel orizontal asadar nu vad castigul modificarilor tale.
- probabil te gandesti - eu am cumparat niste piese dupa ce am vazut niste specificatii din care reiese ca aduc un mare castig - e mai mult FALS, este doar marketing, fa o vizita unui dinamometru si convinge-te, si probabil investitia in mareata admisi si "toba" cam era o resoftare - atunci DA, se intampla ce zici.
__________________
Ford Mondeo MK3 DuratecHE --- BMW E46 FL 320D --- Daewoo Cielo Executive DOHC 16V
uita-te bine in oglinda, aparentele insala

Last edited by NWZeu; 05-08-08 at 00:41.
NWZeu is offline   Reply With Quote
Old 04-08-08, 10:14   #3
zolll

Stage 2
 
zolll's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 55
Member of:
[FORD]
Default Re: My Ford Focus

Hai sa-ti raspund si tie la mesaj:
- Nu inteleg de ce nu poti sa pui pe diesel filtru + evacuare. Eu mi-am pus Cold Air intake kit de la K&N, exact varianta NUMAI pentru motorul meu. K&N fiind leader mondial in filtre, ma gandesc ca au facut si baietii ceva teste cu motorul si cu filtrul lor, si n-ar trebui sa nu dea vreun spor de performanta Cum ti-am zis, cand am montat filtrul, am simtit imediat ca motorul reactioneaza mult mai rapid si mai direct la pedala. Daca nu ma crezi, vii la cluj si facem o proba, comparam filtrul din fabrica (in cutie) cu cold air intake-ul de la K&N.
- Chip tuning nu prea vreau, nu vreau sa fortez motorul ca si asa are destui cai. Eu de la inceput m-am gandit la niste componente care sa "usureze" lucrul motorului, cum ar fi filtru sau toba - componente care nu modifica parametrii de functionare a motorului.
- Toba, ca si filtrul, este SPECIAL DEDICAT NUMAI pentru tipul motorului meu. Este o toba WOLF, si intr-adevar finala ii indreptata spre jos. Sunetul tobei nu prea se schimba, numai la turatii mari auzi un vajait mai puternic cum ies gazele mai usor. Si cum ti-am zis, inainte masina se comporta asa: tragea tare pana la 3200 RPM aprox avand un cuplu puternic, iar dupa aia, cuplul scadea si nu mai era asa de agresiv. Cu toba schimbata, simti ca trage la fel de puternic si linear si dupa 3200 RPM.
- Sunt oricand gata sa facem un test pe DYNO, daca imi pui unul la dispozitie undeva in zona
zolll is offline   Reply With Quote
Old 04-08-08, 13:14   #4
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default Re: My Ford Focus

Deci, orice motor cu injectie se bazeaza pe debitmetre, tu folosind un replacement kit complet il vei da peste cap si motorul va merge prost, este doar o chestie de timp, K&N poate fi lider mondial, nu contest asta insa se bazeaza pe BENZINARE nu pe diesel. Filtrul sport da performanta in anumite conditii cand exista modificari, singur nu prea poate face mare lucru (atentie: ma refer la diesel).
Sa vorbim de evacuare - poate fi de la Wolf sau de la oricine altcineva, insa tu nu ai "evacuare" - ai doar FINALA si scopul ei la diesel este sa reduca din noxe (fum) si sa scada nivelul sonor (la benzinar e cam la fel, mai putin fumul), atat, performanta se obtine din downpipe, alte catalizatoare (daca nu poti scapa de sondele de o2), un traseu de inox cat mai "curat" fara coturi, eventual cu diametru mai mare.
Nu ma intelege gresit, insa nu te lua dupa niste lucruri spuse pe net de diversi fabricanti al caror unic scop e sa VANDA indiferent de circumstante ... poti urca masina pe dyno si sa vezi ca nu ai diferente si cei vei face ... vei intenta proces producatorului din State/Germania ... nu cred, si oricum vei pierde deoarece cifrele oferite de ei sunt cu scop orientativ si in anumite circumstante .... nu garantate.
Soft iti poti face linistit, nu acolo e buba, daca e unul corect scris chiar te va uimi masina , si in acest caz te-as sfatui sa folosesti un alt intercooler .... vezi cel pe Transit montat frontal.
Legat de Cluj nu stiu daca aveti dyno, in Bucuresti sunt cateva.
NWZeu is offline   Reply With Quote
Old 04-08-08, 14:42   #5
catarsis
Ford Driver

Stage 5
 
catarsis's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 764
Member of:
[FORD]
Default Re: My Ford Focus

Poti face resoftare fara sa iesi din parametrii de siguranta ai motorului;nu toate motoarele pe injectie se bazeaza pe debimetre (ex Endura 1.3 care are direct senzor MAP pe galeria admisie) ;un sistem de admisie teoretic poate da un raspuns mai bun la accelerare;finala are doar rolul de a "modela" sunetul (si partea cu fumul la diesel) si nu aduce nici un fel de surplus la puterea masinii;
__________________
Dresaj Caini Ploiesti
catarsis is offline   Reply With Quote
Old 04-08-08, 15:16   #6
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default Re: My Ford Focus

Sunt si exceptii, tu ai gasit un exemplu bun, insa in cazul lui se bazeaza pe debitmetru.
Un raspuns mai bun la acceleratie - da, insa pe acel diesel este oarecum irelevant, in schimb la bezinare, unde se bazeaza pe ture, este alta poveste.
NWZeu is offline   Reply With Quote
Old 04-08-08, 15:28   #7
zolll

Stage 2
 
zolll's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 55
Member of:
[FORD]
Default Re: My Ford Focus

Nu am spus cifre exacte in legatura cu cai putere castigate, ca oricum la un 2-3-4 cai in plus n-ai cum sa simti diferenta fara dyno. Am spus, ca reactioneaza mai usor la pedala. Chiar daca ii diesel, nu inteleg, tu vrei sa zici ca K&N face teste numai pe benzinare si la diesel aplica acelasi reguli la filtre, fara sa faca teste el? Eu nu cred ...
La toba am uitat sa-ti spun ca intr-adevar nu numai finala ii schimbata la mine cu WOLF-ul, ci si toba intermediara ii scoasa si inlocuita cu o teava. Testul tobei ii mai greu sa facem, ca nu vreau sa-mi montez inapoi toba veche, etc. numai pentru dragul unui test. Interesant ar fi sa comparam masina cu una similara, care are componentele din fabrica. Cel mai tare se simte la turatii mari, acolo inainte clar se simtea ca de la 3200 RPM parca se linisteste masina, nu mai are acel cuplu mare. Efectul e din esapament, lasa gazele sa iasa mai usor, asa zic eu.
Soft nu prea vreau sa fac ca masina are deja 165K km rulati si chiar si producatorii seriosi recomanda in aceste cazuri sa nu faci chip, sau daca faci, numai cu ceva aditiv, etc.
Din pacate aici in zona nu stiu nici eu de un Dyno, si nu ma duc pana-n bucuresti si sa mai dau si 100-200 RON ca sa-mi testez daca am cu 2 sau cu 3 CP mai mult decat din fabrica
Te rog sa nu ma intelegi si tu gresit, nu vreau sa te contrazic neaparat, dar chiar din experienta vorbesc in legatura cu modificarile. Ar fi super interesant sa comparam masina cu una identica, sa vedem cu totii intr-adevar sporurile de performanta aduse de aceste componente after market.

ps - Intercoolerul de pe Tranzit stii tu sigur ca se poate monta? Poate ma tenteaza asa ceva daca incape ca lumea, ca stiu intr-adevar cu un intercooler mai mare iti da cai plus.
zolll is offline   Reply With Quote
Old 04-08-08, 15:33   #8
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default

Asa da , am reunit cu restul de posturi si le-am pus in ordine, sper sa iti placa

Last edited by NWZeu; 05-08-08 at 00:54.
NWZeu is offline   Reply With Quote
Old 04-08-08, 20:28   #9
catarsis
Ford Driver

Stage 5
 
catarsis's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 764
Member of:
[FORD]
Default Re: My Ford Focus

Alegerea unui intercooler nu tine numai de posibilitatea montarii lui sau de design;din cate stiu eu trebuie verificata presiunea aerului la intrarea in intercooler si la iesire din el;un intercooler mai mare inseamna si un lag mai mare al turbinei deoarece aerul strabate o suprafata mai pana la iesire;scuze de off;
catarsis is offline   Reply With Quote
Old 04-08-08, 22:36   #10
mareo

Stage 5
 
mareo's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 2,507
Default Re: Ford Focus DEMO

Nu am cuvinte la aceasta masina! Superba! Am avut ocazia sa o aud anul trecut la satu mare la show
Bafta in continuare la tot ceea ce iti propui!
mareo is offline   Reply With Quote
Old 04-08-08, 22:41   #11
zolll

Stage 2
 
zolll's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 55
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Focus DEMO

Mersi Mareo.

Intr-adevar masina se aude foarte foarte tare, merita incercat
De atunci cand ai vazut-o tu, am schimbat multe la muzica. Difuzoarele din usi sunt schimbate + amplificate, iar subwooferele atunci erau de 2x750W RMS, acuma sunt de 2x1000W din seria L7, seria 2008 Suna un pic si mai tare.

Din pacate anul asta nu am ajuns la voi la show, dar sper sa mergem la Baia Mare la sfarsitul lui August, masinile le poti vedea iarasi acolo. (Sau daca va mai fi iarasi ceva pe la voi, incercam sa nu-l mai ratam)
zolll is offline   Reply With Quote
Old 05-08-08, 01:02   #12
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default Re: Ford Focus DEMO

@catarsis - daca masina va primi soft, presiunea la care lucreaza turbina va creste, asadar intercoolerul va ajuta, daca zolll va alege si alta turbina, injectoare, acel FMIC va fi imperios necesar, oricum cel de pe Transit nu este atat de mare inca sa creeze probleme, iar montarea frontala va aduce o mai buna ventilatie, insa sunt necesare tubulaturi si un sistem de prindere, nu este foarte complicat insa va necesita un mecanic dibaci sau un atelier specializat in astfel de lucrari.

@zolll - blow-off ???? pe diesel ... nu se pune, tu probabil vorbesti de valva de overboost care face altceva decat blow-offul (acesta se pune pe benzinare turbo si are particularitatea de a scoate presiunea in exterior), pe diesel se monteaza dump-off valve insa nu cred ca ai montat asa ceva.

Legat de muzica - W O W, ai "ambulanta" capabila sa faca "resuscitari" pe baza audio , am auzit un solo baric pe o ibiza impins de un Hifonics Colossus, poate stii masina - si era dementa curata.

PS:te asteptam >> A I CI <<, ai toate detaliile necesare

Last edited by NWZeu; 05-08-08 at 01:22.
NWZeu is offline   Reply With Quote
Old 05-08-08, 01:30   #13
oq

Stage 5
 
oq's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 490
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Focus DEMO

sal zoll frumoasa masina chiar o mai admir cand trec pe langa ea..presupun ca stai pe acolo pe langa fsega ca pe acolo o tot vad .. arata f bine...poate ne vedem sa imi arati un pic si mie masina ca e super frumoasa...si apropo sambata este intalnire de ford la iulius mall...daca vrei sa vii putem vorbi sa iti spun mai exact unde si ora... inca odata felicitari si sa o plimbi galagios pornind cat mai multe alarme ) si fara incidente neplacute
__________________
WATCH OUT ...THERE IS A NEW DRIVER IN TOWN >
my car----> https://forum.4tuning.ro/121-masina-mea-ford/55507-ford-focus-mk1-1-8-tddi-tournier-01-a.html

Last edited by NWZeu; 05-08-08 at 01:39.
oq is offline   Reply With Quote
Old 05-08-08, 09:56   #14
zolll

Stage 2
 
zolll's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 55
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Focus DEMO

NWZeu:

- Da, am Blow-Off pe Diesel. Stiu ca pe Diesele nu se pune Blow-Off, daca pui asa ceva, pierzi din putere, nu mai ai presiune la turbina, etc. Blow-Offul meu ii unul special, de la o firma partenera din Germania, dupa cunostintele mele ii singura firma din EU care garanteaza funtionarea Blow-Offurilor pe diesel. Nu este unul obisnuit, este unul special pentru diesele, nu se deschide mecanic de presiunea turbinei, ci are un sistem electronic care controleaza cand sa se deschida/ sa se inchida. Daca vii la cluj poate iti si arat cum functioneaza
Atasez si poza cu blow-offul, ia uita-te si tu ce vezi in cerculetul rosu Daca vrei, pot sa postez si niste filmulete cu Blow-Offul

- Nu am vazut masina aia cu Solo-Baric-ul de care vorbesti. Cate subwoofere are/ ce marimi? Oricum nu cred ca intr-o ibiza incap 2 suburi patrate de 40 cm, deci probabil ii un sistem mai "cuminte" decat la mine

- Og: Mersi Din pacate sambata asta nu pot sa vin la intalnire, ca nu sunt in oras. Am fost ultima data acuma de o luna la intalnire de Ford, poate m-ai vazut acolo daca ai venit si tu. Poate data viitoare daca o sa mai fie intalniri, vin si eu .. sau daca nu, urmatorul show unde va fi masina expusa ii la Baia Mare la sfarsitul lui august, cel mai probabil.
Iti arat cu cea mai mare placere masina daca ne intalnim, sau daca ma vezi undeva cu masina, opreste-ma linistit
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_0246.jpg
Views:	401
Size:	265.0 KB
ID:	608176  
zolll is offline   Reply With Quote
Old 05-08-08, 11:53   #15
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default Re: Ford Focus DEMO

Legat de blow-off, iti pot da niste chestii:
Quote:
Pe diesel declansarea se face electric pentru ca nu exista clapeta la acceleratie pe admisie (dupa turbo) care sa permita crearea unui vacuum in spatele clapetei.
Quote:
BOV are rolul sa protejeze turbina si sa tina presiunea cand e nevoie! Iar la diesel iti sparge turbina de cele mai multe ori
Quote:
un kit de BOV cu senzor la pedala de acceleratie ... care va afecta turbina deoarece va fi solicitata suplimentar sa refaca presiunea din admisie de fiecare data cand tu o vei descarca in atmosfera, astfel va creste lagul turbinei (ex: daca eziti intr-o depasire si iei piciorul din accel , BOV descarca presiunea si s-ar putea sa ai surpriza sa trebuiasca sa te repliezi).
BOV pt diesel nu ajuta cu nimic, cum face in cazul turbo benzina, e doar un accesoriu "fun" care iti scurteaza viata turbinei.
Cam asta e povestea cu BOVul pe diesel, in schimb se pune divertervalve sau dumpoff, care au cam acelasi principiu insa dunt utile pentru diesel.

Legat de muzica - avea 1 singur intr-o incinta ce ocupa tot portbagajul, 8 difuzoare WestCoast Custom pe usi impinse de amplificatoare separate, masina apartine unui user de pe forum god2me - (Cosmin), din cate stiu insa o parte din muzica a fost vanduta.
NWZeu is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -