Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Masina mea Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 16-04-15, 18:48   #31
valentin16

Stage 5
 
valentin16's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 328
Member of:
[FORD]
Default Re: Fiesta MK5 1.4 TDCi

Posibil nici ca o sa se prezinte vreodata acel taximetrist la politie...asta este legea facuta pe genunchi de niste tampiti cretinozi.
Daca cel care a-ti loveste masina nu vrea sa prezinte nici-un act/sau sa inchei acel acord amiabil(sa fie pe sufletul celor care au creat un astfel de act in tara hotilor) si te duci la politie.cei de acolo in afara faptului ca al someaza/posibil sa-l amendeze(amenda va fi neplatita 100%) nu pot face nimic.Nici macar o copie de buletin a celui incriminat nu pot sa obtina....
Nu le ramane soferilor decat 'sa se ia cu parul' in plina strada...si chiar asta se si intampla de cele mai multe ori.

De fapt vorbim de o alta lege,facuta cu dedicatie,de data aceasta, pentru asiguratori. In mai toate situatiile romanul,este obligat sa plateasca 'ceva' de pe urma caruia foarte rar beneficiaza de 'ceva'.
valentin16 is offline   Reply With Quote
Old 19-04-15, 16:16   #32
Deiel

Stage 4
 
Deiel's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 181
Member of:
[FORD]
Default Re: Fiesta MK5 1.4 TDCi

Multumesc pentru indrumari. Soferul care a provocat accidentul nici macar amenda nu a luat (desi daca ajung la politie ar cam trebui sa iei).

In alta ordine de idei am fost ieri cu masina la constatare:

- revopsire bara fata.
- revopsire + indreptare aripa stanga.
- revopsire janta + schimbat cauciuc
- verif. geometrie iar daca iese ceva in neregula, schimbat pe acolo ce trebuie.

Acum astept telefonul cu confirmarea platii de Asirom.

Pe langa asta mi s-a pus pata de suspensie sport (2cm mai joasa dar mult mai tare) pe masina. Ceva idei? Ma gandeam la VMaxx care cica sunt decente si relativ ieftine.
__________________

Ford Fiesta MK6 1.4 TDCi
Deiel is offline   Reply With Quote
Old 04-05-15, 22:57   #33
Deiel

Stage 4
 
Deiel's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 181
Member of:
[FORD]
Default Re: Fiesta MK5 1.4 TDCi

Update. Nici acum nu am reparat masina pe asigurare si se pare ca mai am de asteptat.


Pe langa asta, am inceput sa am miros de gaze arse (motorina/ulei) in interior cand dau drumul la aerul conditionat.(dupa ce am mers cu masina vreo 2 ore la viteza constanta de 130...)
Am deschis capota si se pare ca pierde gaze pe la clapeta de acceleratie? (am incercuit in poza). Ideea e ca am desfacut-o si era plina de ulei, inclusiv senzorul din furtul ce o leaga de turbo).


Are cineva idee ce ar putea sa fie? Vad ca acea clapeta are un O-Ring, dar pare in regula. Nu imi dau seama pe unde scapa gaze.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20130624_183320_zps7a274879.jpg
Views:	111
Size:	234.0 KB
ID:	3095515  
Deiel is offline   Reply With Quote
Old 14-05-15, 18:46   #34
Deiel

Stage 4
 
Deiel's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 181
Member of:
[FORD]
Default Re: Fiesta MK5 1.4 TDCi

In caz ca mai are cineva problema asta.

Rezultat.

- saibe injectoare
- O-ring-uri injectoare
- curatat chimic injectoare
- manopera

Total - 188 de lei.
Deiel is offline   Reply With Quote
Old 15-05-15, 17:19   #35
Deiel

Stage 4
 
Deiel's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 181
Member of:
[FORD]
Default Re: Fiesta MK5 1.4 TDCi

Ca tot am rezolvat problemele, capac de motor de Peugeot.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMAG0319.jpg
Views:	98
Size:	1.84 MB
ID:	3097849  
Deiel is offline   Reply With Quote
Old 25-09-15, 18:06   #36
Deiel

Stage 4
 
Deiel's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 181
Member of:
[FORD]
Default Re: Fiesta MK5 1.4 TDCi

A trecut ceva vreme de cand nu am mai pus nimic pe aici iar intre timp s-au intamplat o gramada. De cand am luat masina (cam ~6 luni) am facut 10,500km fara prea mari probleme.

Intre timp am anulat valva EGR pentru ca ramasese deschisa si baga gaze in motor, deci putere nema si consum mare. Dupa ce am anulat-o, consumul a scazut pe la 4.5% in afara (mers alert) si ~7% in oras. Multumitor zic eu.

Click image for larger version

Name:	IMG_20150905_133726.jpg
Views:	59
Size:	3.35 MB
ID:	3120966 Click image for larger version

Name:	Ulei si filtre.jpg
Views:	50
Size:	1.28 MB
ID:	3120965

Pe langa valva EGR, masina a primit schimb de ulei si filtre (Motul si Mann) si doar motorina premium. Toarce mai bine ca niciodata. Am scapat de jantele de aliaj in favoarea unora de tabla de 15" iar cele de 14" le-am vopsit intr-un gri metalizat (cel de pe aliaje). Acum, cele de vara o sa le duc la vopsit electrostatic si o sa le fac probabil rosii.



Acum probleme:

- am gasit-o stearsa in parcare, deci bara zgariata adac si vopsea rosie pe masina. Am curatat-o eu cat de bine am putut, grund acrilic sa acopar zgarieturile, vopsea si lac.
A iesit ok insa nu am reusit sa ii dau suprafata de oglinda pe care o are restul masinii. O sa rezolv in viitor cand o sa schimb probabil culoarea masinii.

Click image for larger version

Name:	IMG_20150922_152532.jpg
Views:	229
Size:	2.98 MB
ID:	3120969 Click image for larger version

Name:	IMG_20150915_145419.jpg
Views:	71
Size:	2.54 MB
ID:	3120968 Click image for larger version

Name:	IMG_20150915_122847.jpg
Views:	54
Size:	1.94 MB
ID:	3120967
- am un zdranganit la suspensie in fata, pe partea dreapta. Presuput ceva rulment. Saptamanile astea o desfac sa vad ce si cum.


In rest, masina merge brici. (si o poza cu o "surioara" a ei ).

Click image for larger version

Name:	IMG_20150923_082516.jpg
Views:	104
Size:	2.93 MB
ID:	3120964
Deiel is offline   Reply With Quote
Old 30-09-15, 19:10   #37
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default Re: Fiesta MK5 1.4 TDCi

Capacul de la motor se potriveste deoarece este acelasi motor, este un motor Ford-PSA (sau vice versa daca ii intrebi pe francezi )

Curatat injectoare "chimic" ??? Ele se curata in baie cu ultrasunete apoi se recalibreaza.

PS: nu renunta la valva EGR, daca o gasesti afumata in mod constant (depunere de calamina) inseamna ca mergi subturat !!!
__________________
Ford Mondeo MK3 DuratecHE --- BMW E46 FL 320D --- Daewoo Cielo Executive DOHC 16V
uita-te bine in oglinda, aparentele insala
NWZeu is offline   Reply With Quote
Old 01-10-15, 18:46   #38
Deiel

Stage 4
 
Deiel's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 181
Member of:
[FORD]
Default Re: Fiesta MK5 1.4 TDCi

Noroc! Am desfacut valva si am curatat-o insa tot nu mergea. Din cate am inteles era actuatorul stricat, sau ceva asemanator. Ideea e ca deja am renuntat la ea de ~o luna si pot spune ca in afara de mirosul de gaze la pornire, masina are numai lucruri bune de raportat. Consumul a ramas aproximativ la fel ca inainte la viteze mica/medie iar la viteza mare a scazut.

De injectoare, pot spune ca au fost curatate intr-o solutie, insa nu pot spune ce solutie a fost. Oricum, nu sunt foarte multumit ca nu le-au pus bine si tot scapa motorina pe acolo. O sa le desfac eu in primavara si ma ocup serios de ea.

PS: Te-am vazut pe MyGarage! (eu mi's Locomotive acolo)
Deiel is offline   Reply With Quote
Old 01-10-15, 19:53   #39
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default Re: Fiesta MK5 1.4 TDCi

La motorul meu unii renunta la EGR, eu unul nu o sa o fac, il inspectez si il curat la intervale regulate.

La injectoare iti recomand sa nu umblii la ele, trimite-le intr-un service autorizat (nu stiu ce ai, delphi sau bosch) unde sa fie curatate, calibrate si sa ai fisa de parametrii (evident cu garantia aferenta), stiu ca costa insa cand tragi linie va fii mai bine!

PS: da, pe mygarage sunt tot eu doar ca acolo sunt "nou".
NWZeu is offline   Reply With Quote
Old 06-10-15, 09:57   #40
valentin16

Stage 5
 
valentin16's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 328
Member of:
[FORD]
Default Re: Fiesta MK5 1.4 TDCi

Quote:
Originally Posted by NWZeu View Post
Capacul de la motor se potriveste deoarece este acelasi motor, este un motor Ford-PSA (sau vice versa daca ii intrebi pe francezi )

Curatat injectoare "chimic" ??? Ele se curata in baie cu ultrasunete apoi se recalibreaza.

PS: nu renunta la valva EGR, daca o gasesti afumata in mod constant (depunere de calamina) inseamna ca mergi subturat !!!
Mentionez de la bun inceput ca nu fac reclama.

De mai mult timp o firma de detailing functioneaza pe piata din romanica si se pare ca functioneaza foarte bine.Am vazut produsele care le folosesc la curatare/intretinere auto in interior si exterior si am cautat sa fac si eu la masina mea,periodic o astfel de ingrijire si nu pot sa spun,ca rezultatele nu se observa...ba din contra.
De curand au venit pe piata cu o noua oferta referitoare la curatare egr/admisie/injectoare....am fost curios si am vazut rezultatul 'pe viu'...
pacient fiind un Focus Tdci an de fab 2004,care la un moment dat, mai ca il baga in spital(cu nervii) pe proprietar.
Ce pot afirma este ca am ramas impresionat,sincer.
Rezultatul este ca dupa circa 4 luni,masina aceea functioneaza fara probleme,cel putin pana in prezent.
Am vazut multe sisteme/instalatii de curatat cu ultrasunete injectoare....foarte discutabile mai ales la diesel.
Dar fara o curatare temeinica atat a admisiei dar si a valvei egr rezultatele nu prea se vad.
Mai jos las 2 link-uri despre ce este vorba.
https://www.youtube.com/watch?v=O7Dwc-oJ2SE
http://blog.pro-detailing.ro/servici...ie-injectoare/
valentin16 is offline   Reply With Quote
Old 08-10-15, 18:34   #41
Deiel

Stage 4
 
Deiel's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 181
Member of:
[FORD]
Default Re: Fiesta MK5 1.4 TDCi

Quote:
Originally Posted by NWZeu View Post
La motorul meu unii renunta la EGR, eu unul nu o sa o fac, il inspectez si il curat la intervale regulate.

La injectoare iti recomand sa nu umblii la ele, trimite-le intr-un service autorizat (nu stiu ce ai, delphi sau bosch) unde sa fie curatate, calibrate si sa ai fisa de parametrii (evident cu garantia aferenta), stiu ca costa insa cand tragi linie va fii mai bine!

PS: da, pe mygarage sunt tot eu doar ca acolo sunt "nou".
Am un injector care nu e chiar in parametri si intentionez sa le reconditionez pe toate 4 la vara. Nu e nevoie dar nu am de gand sa vand masina asta prea curand ca e prea buna pentru oras. Turbina are mici probleme (scapa cam ~100ml de ulei la 10,000km in admisie, deci scade cam 1mm pe joja de ulei intre schimburi). Zic asta ca am vazut in admisie ceva ulei.


@valentin16 - Multumesc. Ma gandeam si eu intr-un timp sa ii fac o curatire de genul (mai scump decat ce ai dat tu), dar motorul meu nu prea are depuneri (a avut pe valva EGR si cam atat).

Acum, pentru masina, mi-am luat un set de gume de iarna, 175.65.14, de la Debica, Frigo 2 se numesc. Ramane sa le montez (cred ca la Autosoft).

Click image for larger version

Name:	IMG_20151008_155650.jpg
Views:	139
Size:	1.78 MB
ID:	3122976
Deiel is offline   Reply With Quote
Old 08-10-15, 20:44   #42
valentin16

Stage 5
 
valentin16's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 328
Member of:
[FORD]
Default Re: Fiesta MK5 1.4 TDCi

Referitor la injectoare si curatatul lor cu ultrasunete,revin cu amanunte....
cele mai multe firme care efectueaza astfel de lucrari,asa cum spunea mai sus si NWZeu,ofera si o fisa cu parametrii lor,dupa o curatare si recalibrare.
Problema este ca nimeni,dar absolut nimeni,nu masoara (asta si pentru ca nu au cu ce) presiunea la iesirea din pompa,a masinii in cauza.
Mai intotdeauna,fisele de parametrii 'descopera' un injector mai 'obosit'....dar rezolvarea nu consta doar in, inlocuirea lui(a lor)...
Nu mai sta nimeni sa explice fenomenele de uzura care apar la pompele de injectie pe motorina(mai ales ca majoritatea isi fac ungerea prin aceasta motorina...), dupa disparitia de pe piata a motorinei 'inferioare' tip euro 2--euro 3...si aparitia motorinei euro 5.

Deiel...nu am facut la masina mea o astfel de curatire...masina mea este pe benzina(1.4 16v-vezi semnatura) si din fericire nu am astfel de probleme.
Dar fiindca am fost cu un amic,la al carui focus nu mai stiau cei din service ce sa-i faca,a zis ca nu e o gaura in cer sa incerce si varianta asta.
Si cel putin in cazul lui,a avut efect vizibil/palpabil...
Eu la firma de detailing,am cautat(pe langa ce au facut ei--curatat caroserie int/ext) sa vad cu ce produse lucreaza,asta ca sa pot si eu sa gasesc si apoi sa folosesc acele produse la masina mea.
in rest,sa auzim numai de bine...
valentin16 is offline   Reply With Quote
Old 11-10-15, 15:45   #43
218WTS
Ford Driver

Stage 5
 
218WTS's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 332
Member of:
[FORD]
Default Re: Fiesta MK5 1.4 TDCi

Nu recomand Autosoft .
218WTS is offline   Reply With Quote
Old 11-10-15, 21:25   #44
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default Re: Fiesta MK5 1.4 TDCi

Daca nu recomanzi - spune si de ce !!!
NWZeu is offline   Reply With Quote
Old 12-10-15, 22:10   #45
218WTS
Ford Driver

Stage 5
 
218WTS's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 332
Member of:
[FORD]
Default Re: Fiesta MK5 1.4 TDCi

Ok...Am fost sa echilibrez rotile de pe fata la ei pentru ca tot niste destepti le-au echilibrat de imi sarea volanul din mana la 90km/h, cauciucuri noi. M-am bagat eu pe sub masina sa o ridic, mi-am desfacut roata singur pentru ca domnii nu au avut un cric potrivit si nici cheie de care imi trebuia mie... in fine asta ar fi fost o nimica toata, sunt obisnuit cu a mea Sierra.
Punem roata pe masina, 0 0 , totul bine echilibrat...cica. Mi-au dat o explicatie foarte buna pentru ca sa nu munceasca: Are cauciucul bataie pentru ca e prost. L-am crezut, in fine, am plecat cu gandul sa imi schimb cauciucurile pe garantie.
Intr-un loc la o vulcanizare unde am avut niste treaba, din vorba in vorba, am ajuns sa ma plang de treaba cu cauciucurile . Omul de care zic acum era chiar patron sa zic asa la vulcanizarea aia fara sa stiu asta . Am pus rotile pe masina de echilibrat ... 30 15 si cealalata tot cam asa. Omul mi-a zis din prima ca rotile inca au lipici pe ele de la echilibrari mai vechi ceea ce arata o mare nepasare . El mi-a echilibrat rotile pana la valoarea reala nu doar cea aratata de masina care este o valoare setata in limita unei abateri ... pe romaneste sa nu te chinui pana la 1 gram la fiecare client... Nu am mai schimbat nici cauciucurile nici nu au mai avut probleme. Cine doreste, nu fac reclama este ca o recomandare, pot oferii detalii pentru vulcanizarea din urma din Bucuresti. Drumuri bune !
218WTS is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -