23-01-16, 17:17
|
#136
|
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 1,150
|
Re: Ford Focus Mk1 1.6 16v 2002
Banuiam ca ramane gol. De ce nu faci un buzunar pentru telefon, portofel, etc. ?
|
|
|
25-01-16, 08:51
|
#137
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 924
Member of: [MACS] [FORD]
|
Re: Ford Focus Mk1 1.6 16v 2002
Daca pe viitor voi gasi pe la dezmembari o rama cum trebuie, cu tot cu buzunar, si la bani putini, da. Dar nu ma apuc sa modific nimic la asta. Arata decent asa.
Sunt in dilema cu o admisie de Puma Zetec 1.7. O pot lua de la un prieten si coleg de forum care a avut Focus dar nu a apucat sa o monteze.
Se poate adapta relativ usor din ce am vorbit cu un mecanic.
Ce ma intereseaza:
- o sa ma ajute in vreun fel? De ex. in ture mari, raspuns mai bun la acceleratie, etc.
- o sa ma dezavantajeze in vreun fel? De ex: sa traga masina ca un c*r si sa consume mult
Intreb, pentru ca nu stiu pe nimeni cu aceasta modificare facute pe un 1.6.
Astept raspunsuri/pareri/sfaturi de la voi.
Numai bine.
__________________
Real car guys respect other car guys !
|
|
|
25-01-16, 09:07
|
#138
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,159
|
Re: Ford Focus Mk1 1.6 16v 2002
Vezi ca e pe clubford cineva cu admisie de puma.
|
|
|
25-01-16, 09:25
|
#139
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 924
Member of: [MACS] [FORD]
|
Re: Ford Focus Mk1 1.6 16v 2002
Un link imi poti da si mie intr-un PM ? Merci frumos.
|
|
|
25-01-16, 10:33
|
#140
|
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 1,150
|
Re: Ford Focus Mk1 1.6 16v 2002
E posibil sa si traga mai bine (avand in vedere ca admisia aia e buna pentru 1.7 125cp), dar cred ca o sa si consume mai mult.
|
|
|
25-01-16, 11:12
|
#141
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 924
Member of: [MACS] [FORD]
|
Re: Ford Focus Mk1 1.6 16v 2002
Nu ma sperie 1 litru in plus la suta de km, sa nu consume exagerat in plus raportat la cat o sa traga. Trebuie sa studiez problema si daca e ok ii iau admisia.
|
|
|
25-01-16, 11:31
|
#142
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,159
|
Re: Ford Focus Mk1 1.6 16v 2002
__________________
Leon 2004 1.6 16V
Ex Ford Focus 2001 1.4 16V
Ex BMW e36 1994 316i Compact
|
|
|
02-02-16, 23:00
|
#143
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 924
Member of: [MACS] [FORD]
|
Re: Ford Focus Mk1 1.6 16v 2002
Ca sa nu mai fac alt thread, va intreb si pe voi aici.
Am o problema:
- daca e frig si un pic umezeala afara iar masina nu a fost pornita de ceva timp ( sa zicem ca sta peste noapte), nu vrea sa stea pornita decat daca o tin din acceleratie; cum am luat piciorul de pe acceleratie si nu o ajut, moare instantaneu.
- dupa 2-3 chei si ambalata putin (1500-2000 rpm, nu dat in ea) isi revine sau, cum mi-a facut in seara asta, n-a stat singura la relanti decat dupa ce am ajutat-o din acceleratie vreo 3-4 minute
- figura asta mi-a mai facut-o acum un an, in iarna, o data sau de doua ori si de atunci n-a mai avut nimic.
- pe tester nu imi da nici o eroare;
- daca am mers cu ea un pic si plec iar la vreo ora-doua, nici o problema; daca a apucat sa stea mult si sa fie vremea afara cum am zis mai sus, nu sta pornita la inceput cand e rece nici s-o omori.
Sfaturi? Ce-ar putea sa fie? Poate ma indruma careva ce sa incerc sa ii fac sau sa ii schimb.
|
|
|
03-02-16, 08:19
|
#144
|
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 1,150
|
Re: Ford Focus Mk1 1.6 16v 2002
Verifica bujii, debitmetru sau sonda lambda.
|
|
|
03-02-16, 11:18
|
#145
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,159
|
Re: Ford Focus Mk1 1.6 16v 2002
Incearca prima data sa cureti IACV
|
|
|
04-02-16, 00:59
|
#146
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 5,787
Member of: [Moderators] [4Tuning International] [MACS]
|
Re: Ford Focus Mk1 1.6 16v 2002
Quote:
Originally Posted by AnduGTR
Ca sa nu mai fac alt thread, va intreb si pe voi aici.
Am o problema:
- daca e frig si un pic umezeala afara iar masina nu a fost pornita de ceva timp ( sa zicem ca sta peste noapte), nu vrea sa stea pornita decat daca o tin din acceleratie; cum am luat piciorul de pe acceleratie si nu o ajut, moare instantaneu.
- dupa 2-3 chei si ambalata putin (1500-2000 rpm, nu dat in ea) isi revine sau, cum mi-a facut in seara asta, n-a stat singura la relanti decat dupa ce am ajutat-o din acceleratie vreo 3-4 minute
- figura asta mi-a mai facut-o acum un an, in iarna, o data sau de doua ori si de atunci n-a mai avut nimic.
- pe tester nu imi da nici o eroare;
- daca am mers cu ea un pic si plec iar la vreo ora-doua, nici o problema; daca a apucat sa stea mult si sa fie vremea afara cum am zis mai sus, nu sta pornita la inceput cand e rece nici s-o omori.
Sfaturi? Ce-ar putea sa fie? Poate ma indruma careva ce sa incerc sa ii fac sau sa ii schimb.
|
Asta suna ca Polo ala posedat, ala albastru. La fel facea la inceput. Problema a fost din calculatorul de bord (era asezat sub stergatoare), ca ploua pe el. Pana la urma s-a prajit
Si testul ar trebui facut cand e rece, nu dupa ce ajungi cu ea la mecanic , probabil atunci o sa vezi si exact de la ce vine :P
Vezi sa nu se umezeasca ceva componente, condens etc, cum ar fi un senzor maf si sa faca probleme pana se usuca.
Last edited by giubau_v8; 04-02-16 at 01:02.
|
|
|
05-02-16, 11:23
|
#147
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 924
Member of: [MACS] [FORD]
|
Re: Ford Focus Mk1 1.6 16v 2002
O sa curat IACV-ul in prima faza. De cand am postat a mai facut o singura data dar si-a revenit repede. Calculatorul e etansat bine si chiar m-am uitat daca are urme de umezeala, sau urme de scursuri de apa, dar nimic. E curat, uscat. Multumesc pentru sfaturi.
P.S.: @giubau --> Nu e VW Polo sa fie posedat cum era ala al tau, tine cu casa
|
|
|
08-02-16, 02:27
|
#148
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 924
Member of: [MACS] [FORD]
|
Re: Ford Focus Mk1 1.6 16v 2002
Mai va rog inca o data sa ma ajutati cu niste date (nu linkuri, daca vroiam asta cautam pe alte site-uri).
Vreau sa pun admisia de 1.7 Zetec (Motorul de Puma 1.7 125 cp, care am inteles ca e Ti-VCT, un fel de variable cam timing).
Se poate monta pe 1.6 Zetec (FYDD cod motor la mine) fara modificari majore?
Ajuta la ceva?
Dauneaza in vreun fel in afara de consum, care clar va creste?
Se merita doar ea montata fara modificat evacuare, facut soft etc?
Ce modificari fizice implica? (tai masina, tai admisia, sudez vreo brida, etc.)
Astept un raspuns. De-aia ii zice 4tuning la site. Cel putin asa cred eu.
Multumesc anticipat.
|
|
|
09-02-16, 18:53
|
#149
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of: [Moderators] [AfterDark Racing] [DAEWOO] [FORD] [BMW]
|
Re: Ford Focus Mk1 1.6 16v 2002
Asa scrie, insa raspunsul pe care il cauti va trebui sa ti-l dea cineva care a facut/incercat fizic sa faca ce iti doresti, sansele cred ca nu sunt prea mari. In teorie, doar admisia, nu cred ca va aduce un aport considerabil modificarilor aduse.
__________________
Ford Mondeo MK3 DuratecHE --- BMW E46 FL 320D --- Daewoo Cielo Executive DOHC 16V
uita-te bine in oglinda, aparentele insala
|
|
|
11-02-16, 17:32
|
#150
|
Stage 4
Join Date: Oct 2009
Posts: 181
Member of: [FORD]
|
Re: Ford Focus Mk1 1.6 16v 2002
Teoretic (nu am facut asa ceva insa am ceva experienta cu o alta masina aspirata), admisia nu aduce nimic in plus daca pui doar admisie. De fapt, e posibil sa pierzi ceva putere fara un soft adecvat si eventual niste axe cu came si o evacuare mai ok (cea stock e foarte restrictiva).
__________________
Ford Fiesta MK6 1.4 TDCi
|
|
|
|
|