12-06-15, 14:03
|
#106
|
Stage 3
Join Date: Jan 2014
Posts: 75
|
Re: Ford Focus Mk1 1.6 16v 2002
La multi ani! Cam cat te-au ajuns pleoapele? Motorul l-ai spalat sau il cureti cu o solutie?
|
|
|
13-06-15, 17:22
|
#107
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 924
Member of: [MACS] [FORD]
|
Re: Ford Focus Mk1 1.6 16v 2002
Multumesc de urare Motorul nu il spal si nici nu il dau cu vreo solutie speciala. Din cand in cand il curat cu o carpa umeda si sterg cu alta uscata cand e pe punctul de a se usca aproape de tot Zero costuri. In realitate nu e curat tare, dar fata de altele arata ingrijit
Pleoapele mi le-a facut un prieten bun, dar a zis ca nu mai face pentru acest tip de masina cat va trai I-au mancat zilele pana au iesit cum trebuie. M-au dus 110 ron cu tot cu vopsea si lac si au iesit super ok zic eu. Pun si poze de azi, imediat dupa montare, facute in graba cu telefonul.
__________________
Real car guys respect other car guys !
|
|
|
15-06-15, 12:23
|
#108
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 924
Member of: [MACS] [FORD]
|
Re: Ford Focus Mk1 1.6 16v 2002
Maine (16.06) duc amortizoarele mele la Bucuresti la reconditionat/intarit si scurtat daca este cazul (asta imi zice meseriasul la fata locului).
Si peste ele va veni un set de arcuri Eibach Prokit nou, drop 30 mm.
Vor urma si pozele in curand.
|
|
|
21-06-15, 17:02
|
#109
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 924
Member of: [MACS] [FORD]
|
Re: Ford Focus Mk1 1.6 16v 2002
Am facut telescoapele - intarire si reconditionare. Nu le-am mai scurtat, desi cred ca nu era rau daca luam 1-1,5 cm din ele. Sunt tepene oricum. Am pus suspensia pe masina. Dropul e de 30-35 mm, exact cat specifica producatorul arcurilor, desi diferenta dintre arcurile vechi si cele sport care le-am luat pare enorma. Cred ca o-i fi avut vreun fel de "pachet drumuri grele", nu stiu ce sa zic.
Acum combinatia e amortizoare Motorcraft intarite si reconditionate + arcuri Eibach Prokit.
Masina a coborat oricum, arata mult mai bine, se comporta foarte bine pe viraje, condusa agresiv, chiar face treaba suspensia. In viitor se va umple si spatiul dintre aripa si cauciuc. Momentan e inca marisor din cauza talonului de 45, dar nu sunt bani acum de alte jante mai mari+gume.
Urmeaza pasajele spate de facut, sa nu o ia rugina mai rau.
Adaug si cateva poze facute repejor. Voi reveni in viitor cu niste poze mai calitative.
Last edited by AnduGTR; 21-06-15 at 17:05.
|
|
|
22-06-15, 10:33
|
#110
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 924
Member of: [MACS] [FORD]
|
Re: Ford Focus Mk1 1.6 16v 2002
Inca un set de poze facute proaspat. Cred ca se poate vedea diferenta daca le comparati cu poze mai vechi.
P.S.: Ce prelungire de bara fata s-ar potrivi la a mea? A mea e indoita destul de rau intr-o parte si nu am reusit s-o aduc la forma initiala nicicum. Cea de Ibiza/Cordoba GT, care arata bine si e lata nu se potriveste pe bara de facelift, cum am eu.
|
|
|
22-06-15, 22:15
|
#111
|
Stock
Join Date: Jun 2015
Posts: 1
|
ford escort din 96
ceau ma poate ajuta cn sa imi spuna dc mi se incalzesc rorile de pe fata am schinmbat discurile etrierle placutele si tot mi se incalzeste geanta
MOD EDIT: initial am vrut sa sterg/corectez acest mesaj, insa este mult prea amuzant sa o fac
Last edited by NWZeu; 23-06-15 at 17:15.
|
|
|
23-06-15, 19:42
|
#112
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 5,787
Member of: [Moderators] [4Tuning International] [MACS]
|
Re: ford escort din 96
Quote:
Originally Posted by tunetul
ceau ma poate ajuta cn sa imi spuna dc mi se incalzesc rorile de pe fata am schinmbat discurile etrierle placutele si tot mi se incalzeste geanta
MOD EDIT: initial am vrut sa sterg/corectez acest mesaj, insa este mult prea amuzant sa o fac
|
Bine ai facut
|
|
|
08-07-15, 21:53
|
#113
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,295
|
Re: Ford Focus Mk1 1.6 16v 2002
Scuze de off-topic: Imi spui te rog daca ai vreun amplif tras? Daca da, zi-mi te rog de unde sa iau masa ca-mi plesneste capul de nervi
__________________
____________________________________
Traieste ziua de astazi ca si cum maine nu ar exista
|
|
|
09-07-15, 13:55
|
#114
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,159
|
Re: Ford Focus Mk1 1.6 16v 2002
Ridica sezuturile de la bancheta si cauta un surub ceva mai zdravan..trebuie sa fie ceva.
|
|
|
14-07-15, 12:34
|
#115
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,295
|
Re: Ford Focus Mk1 1.6 16v 2002
Quote:
Originally Posted by Bryan
Ridica sezuturile de la bancheta si cauta un surub ceva mai zdravan..trebuie sa fie ceva.
|
Am rezolvat problema. Cel mai bun loc pentru plasarea masei este in aripa stanga, pe panou. Cu putin smirghel si cu un papuc tapan se rezolva inconvenientul. La suruburile carosieriei nu faceti nici o branza...
|
|
|
14-07-15, 12:41
|
#116
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 5,787
Member of: [Moderators] [4Tuning International] [MACS]
|
Re: Ford Focus Mk1 1.6 16v 2002
Quote:
Originally Posted by momo
Am rezolvat problema. Cel mai bun loc pentru plasarea masei este in aripa stanga, pe panou. Cu putin smirghel si cu un papuc tapan se rezolva inconvenientul. La suruburile carosieriei nu faceti nici o branza...
|
Eu am folosit tot timpul suruburile de la centurile de siguranta. Iti trebuie un ''papuc'' de tip inel mai marisor dar e cea mai buna solutie din punctul meu de vedere
Sa vorbesc si despre masina prezentata aici. Arata mult mai bine live decat in poze
|
|
|
14-07-15, 13:02
|
#117
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 924
Member of: [MACS] [FORD]
|
Re: Ford Focus Mk1 1.6 16v 2002
Ma bucur ca ai rezolvat problema dar m-as bucura si mai mult daca nu ati mai face offtopic pe thread-ul asta Aveti PM sau Zona tehnica sau thread-uri dedicate sa discutati probleme tehnice.
ON-TOPIC: De cand am schimbat arcurile si amortizoarele, am niste batai destul de nasoale din cauza bucselor de pe bratele spate pe care sta arcul (bucsile din capete).
Acele bucsi (cate una pe fiecare brat) nu se fabrica separat, ci vin cu bratul mare cu tot, ca parte a bratului.
Sa incerc sa le fac pe acestea dupa dimensiuni, pe comanda si sa le montez pe bratul vechi?
Sau sa iau doua brate noi in viitor, care vin cu bucsile pe ele, si care costa ceva banuti frumosi?
Pun si o poza sa vedeti de care bucsi spun.
Dati-mi un sfat. Ce ar fi mai indicat sa fac?
|
|
|
18-07-15, 10:32
|
#118
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 924
Member of: [MACS] [FORD]
|
Re: Ford Focus Mk1 1.6 16v 2002
Urmeaza brate mari noi pe spate, bielete+capete de bara fata, schimb ulei+filtru si sa rezolv cu ce naiba imi scartaie pe spate la denivelari si gropi (ma exaspereaza).
In materie de modificari: jante noi de vara - 17", 7,5J, ET36, Alutec. Cu timpul trebuie sa le incalt, sa le iau piulite de prindere, sa le vopsesc, sa le polishez buza.
Momentan merg cu tablele, dar in viitor o sa ma bucur de celelalte
|
|
|
18-07-15, 14:45
|
#119
|
Stage 3
Join Date: Jan 2014
Posts: 75
|
Re: Ford Focus Mk1 1.6 16v 2002
frumoase jante,ce cauciucuri pui pe ele? poti sa-mi spui cat te-au costat arcurile?
|
|
|
20-07-15, 13:53
|
#120
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 924
Member of: [MACS] [FORD]
|
Re: Ford Focus Mk1 1.6 16v 2002
Salut. Cauciucuri cred ca vor fi 215/40/17. Pe arcuri am dat 530 RON + transportul vreo 30-35 RON daca nu ma insel.
Vin cu o precizare: jantele sunt marca AUTEC (Germany), nu ALUTEC. Gresisem cand am scris mai sus.
|
|
|
|
|