Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Masina mea Ford

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 09-11-13, 15:33   #361
Iahim Priest
Ford Driver

Stage 5
 
Iahim Priest's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 649
Member of:
[Toyota]
[FORD]
Default Re: Ford Sierra 2.0 DOHC

Quote:
Originally Posted by Popescu Ionel View Post
Salut,felicitari pentru ce ai facut pana acum la masina si spor la treaba in continuare,nu ii lua in seama pe cei care spun ca e o vechitura sau mai stiu eu ce,masina ta este foarte ok chiar daca-i veche,este o masina legata mult mai bine decat alte cacaturi cu emblema din ziua de azi care ruginesc la 3-4 ani dupa ce au fost fabricate. Iar in legatura cu asigurarea,n-ai ce sa faci,decat s-o platesti,chiar daca nu-i corect sa fie atat de scumpa,asta e strategia companiilor de asigurari de a elimina din pierderi. Sau gandit ei ca nu e de ajuns sa taxeze in plus numai pe cei care fac accidente(si uite asa ne taxeaza pe toti cei pana-n 30 de ani),iar cifrele intradevar arata ca cei pana in 30 de ani sunt predispusi la accidente.
Te contrazic la faza cu rugina. Crede-ma ca intocmai masinile noastre vechi ruginesc cel mai usor, cele fabricate inainte de 2000. Astea mai noi ruginesc mult mai greu (nu vorbesc de Dacia, Daewoo si alte prostii, ci de marci serioase, cum e si Ford). Dar eu unul, prefer o vechitura care rugineste (pentru ca tabla se reface), decat un plastic asamblat cat se poate de prost, caruia ii pica piesele in draci... Raman la ideea mea ca masinile vechi, desi au tabla predispusa ruginei, sunt mult mai bine facute si inchegate.
__________________
Ex.: Toyota Corolla E90 1.6 16v, 115CP, 1992

Ex: Ford Escort Mk6 1.6 16v, 90CP, 1998

Now: Mercedes-Benz E200 W124, 136CP, 1994
Iahim Priest is offline  
Old 09-11-13, 15:48   #362
Geko

Stage 4
 
Geko's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 242
Default Re: Ford Sierra 2.0 DOHC

Quote:
Originally Posted by Iahim Priest View Post
Te contrazic la faza cu rugina. Crede-ma ca intocmai masinile noastre vechi ruginesc cel mai usor, cele fabricate inainte de 2000. Astea mai noi ruginesc mult mai greu (nu vorbesc de Dacia, Daewoo si alte prostii, ci de marci serioase, cum e si Ford). Dar eu unul, prefer o vechitura care rugineste (pentru ca tabla se reface), decat un plastic asamblat cat se poate de prost, caruia ii pica piesele in draci... Raman la ideea mea ca masinile vechi, desi au tabla predispusa ruginei, sunt mult mai bine facute si inchegate.
Si daca iti zic ca si Fordurile noi ruginesc , o sa mai crezi ca este o marca serioasa ? . Toate masinile ruginesc , in mica sau mare masura...
Depinde si pentru ce tara este produsa masina. Ai sa razi , dar ai sa observi diferente intre un Logan pentru Romania si unul facut pentru export , intre un Audi A6 facut in Germania pentru neamt si unul facut pentru Romanes Mo' . Daca iti zic ca am vazut un Merc' clasa E ruginit , ma crezi ?
PS: Am logan si ai dreptate , a ruginit de zici ca e facut din tabla de pe case , reciclata )
Geko is offline  
Old 09-11-13, 15:59   #363
Iahim Priest
Ford Driver

Stage 5
 
Iahim Priest's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 649
Member of:
[Toyota]
[FORD]
Default Re: Ford Sierra 2.0 DOHC

Quote:
Originally Posted by Geko View Post
Si daca iti zic ca si Fordurile noi ruginesc , o sa mai crezi ca este o marca serioasa ? . Toate masinile ruginesc , in mica sau mare masura...
Depinde si pentru ce tara este produsa masina. Ai sa razi , dar ai sa observi diferente intre un Logan pentru Romania si unul facut pentru export , intre un Audi A6 facut in Germania pentru neamt si unul facut pentru Romanes Mo' . Daca iti zic ca am vazut un Merc' clasa E ruginit , ma crezi ?
PS: Am logan si ai dreptate , a ruginit de zici ca e facut din tabla de pe case , reciclata )
De care E-Klasse, ca numele exista din '85 incoace?
Ce zici tu cu diferentele alea, stiu si eu... Fata nasilor mei are o Fiesta din 2007 cumparata de noua de la noi si a bagat in ea mai multi bani decat am bagat eu in coaja mea. Si totusi...n-are rugina. Daca te uiti bine pe strazi, nu prea vezi masini noi (relativ noi, <10 ani) ruginite. Decat Matizuri (mai ales), Cielo-uri, Dacii si mai vezi cate o straineza ruginita, dar sunt cazuri izolate. Normal ca daca faci 5000 de km intr-o iarna (sau si mai mult) si aduni toata sarea de pe drum, iar masina iti aduci aminte s-o mai speli si tu profi (la spalatorie, nu cu ligheanul acasa) abia in vara...cum naiba sa nu fie ruginita dupa 3 ierni din-astea? Mai conteaza si cum o ingrijesti Dar in general, sunt mai predispuse masinile vechi la rugina.
Iahim Priest is offline  
Old 09-11-13, 16:43   #364
Geko

Stage 4
 
Geko's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 242
Default Re: Ford Sierra 2.0 DOHC

Quote:
Originally Posted by Iahim Priest View Post
De care E-Klasse, ca numele exista din '85 incoace?
Ce zici tu cu diferentele alea, stiu si eu... Fata nasilor mei are o Fiesta din 2007 cumparata de noua de la noi si a bagat in ea mai multi bani decat am bagat eu in coaja mea. Si totusi...n-are rugina. Daca te uiti bine pe strazi, nu prea vezi masini noi (relativ noi, <10 ani) ruginite. Decat Matizuri (mai ales), Cielo-uri, Dacii si mai vezi cate o straineza ruginita, dar sunt cazuri izolate. Normal ca daca faci 5000 de km intr-o iarna (sau si mai mult) si aduni toata sarea de pe drum, iar masina iti aduci aminte s-o mai speli si tu profi (la spalatorie, nu cu ligheanul acasa) abia in vara...cum naiba sa nu fie ruginita dupa 3 ierni din-astea? Mai conteaza si cum o ingrijesti Dar in general, sunt mai predispuse masinile vechi la rugina.
Mi s-a acrit de dastea . E-ul era din 2007 , avea la bandouri garla, si aripa pe dreapta spate inceput.
Legat de spalat , logan 2009 din dotare , de la 0km . L-am spalat la curte cu jet si metoda 2bm . Mai o ceara , mai un polish. Iarna nu stiu cati km fac , media pe luna este intre 1500-2500 km , si pe timp de iarna o spalam la saptamana sau la 2 saptamani exteriorul , dar la spalatorie si fara sters.
Spalatoriile nu iti spala masina profi , prea putine , si un spalat profi e de la 50ron in sus (unu care iti spala masina frumos , fara perie , cu manusa din lana , cu metoda 2bm , etc...etc...) . Am ramas fara solutii(foloseam de la Mafra , Einszett) , la cum a luat-o rugina (nu in locuri vizibile , sub chedere , etc..) , mai bine o spal cu smirghel sau cu instalatia de sablat daca ma intelegi .Scuze de offtopic nea florine'
Geko is offline  
Old 09-11-13, 18:54   #365
218WTS
Ford Driver

Stage 5
 
218WTS's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 332
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Sierra 2.0 DOHC

@Popescu Ionel Multumesc , nu imi fac griji si nici nu ii bag in seama pe rautaciosi .
Ca sa fiu si eu rau , dau un ex : tabla de pe audi 80 si 100 e galvanizata , e tzapana nu o vezi ruginita decat daca a stat pe la un taran in namol... si e de dinainte de 2000 cum spuneti voi . Nu mai aratati ca masinile noi sunt asa bune , pentru ca nu sunt .
O sa urc niste poze mai tarziu cu ce am facut azi .
218WTS is offline  
Old 09-11-13, 19:25   #366
Iahim Priest
Ford Driver

Stage 5
 
Iahim Priest's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 649
Member of:
[Toyota]
[FORD]
Default Re: Ford Sierra 2.0 DOHC

Quote:
Originally Posted by 218WTS View Post
@Popescu Ionel Multumesc , nu imi fac griji si nici nu ii bag in seama pe rautaciosi .
Ca sa fiu si eu rau , dau un ex : tabla de pe audi 80 si 100 e galvanizata , e tzapana nu o vezi ruginita decat daca a stat pe la un taran in namol... si e de dinainte de 2000 cum spuneti voi . Nu mai aratati ca masinile noi sunt asa bune , pentru ca nu sunt .
O sa urc niste poze mai tarziu cu ce am facut azi .
Mai bune la tabla, m-am referit (in sensul ca e mai bine tratata). In rest, dpdv tehnic mi se pare praf plasticele astea...

Hai cu pozele, ca eu m-am tinut de promisiune si le-am pus!
Iahim Priest is offline  
Old 09-11-13, 19:48   #367
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default Re: Ford Sierra 2.0 DOHC

Quote:
Originally Posted by Geko View Post
Depinde si pentru ce tara este produsa masina. Ai sa razi , dar ai sa observi diferente intre un Logan pentru Romania si unul facut pentru export , intre un Audi A6 facut in Germania pentru neamt si unul facut pentru Romanes Mo' . Daca iti zic ca am vazut un Merc' clasa E ruginit , ma crezi ?
Eu asta zic de mult, ce se fabrica pentru RO sau Europa de Est difera clar fata de Vest, de fapt e un lucru cert !
NWZeu is offline  
Old 09-11-13, 20:19   #368
218WTS
Ford Driver

Stage 5
 
218WTS's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 332
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Sierra 2.0 DOHC

Ok , ma bucur sa mai fie activitate si pe la mine .
Azi am dat iar totul afara , scaunele , bancheta, mocheta etc pana la tabla.
Am curatat urmele de rugina , se prezenta chiar foarte bine credeam ca o sa fie mai rau . Am grunduit , apoi am aplicat un strat bun de izolatie (mastic pensulabil)
Am mai aplicat si in portbagaj , am pus ceva accent cu grundul in zona chederului pentru ca statea apa si a ruginit (neimportant dar rezolvat)

Apoi am ridicat masina pe partea dreapta si am dat si sub ea la fel . Am
bagat cricul pe fata , era aproape maxim de sus si am avut norocul ca tocmai ce incercam sa pun un butuc sub ea . S-a rupt la gaura unde bagi cricul si era sa imi cada masina pe maini si cricul sa imi sara in cap . A picat pe butuc dar ma bucur ca nu a trecut prin podea. Bine ca nu eram sub ea si cu butuc cu tot ... Trebuie deci sa mai fac o vizita la tinichigiu .
Putini bani dar multa munca . Fix 24 de ore cu demontat , muncit , montat la loc .
Sper sa ma ajute si ca antifon si ca strat de protectie pentru tabla .
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC03819.JPG
Views:	65
Size:	2.56 MB
ID:	2888348   Click image for larger version

Name:	DSC03817.JPG
Views:	51
Size:	2.56 MB
ID:	2888349  
218WTS is offline  
Old 10-11-13, 19:00   #369
Popescu Ionel

Stage 4
 
Popescu Ionel's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 229
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Sierra 2.0 DOHC

Ai grija unde bagi cricul ca-i periculos,eu la a mea bag pe lonjeroane. Dar,am cric hidraulic,nu mai folosesc d-ala original. In legatura cu grundul,sa folosesti din acela pe baza de ulei sau protecta. Eu unul am folosit protecta,mie imi pare foarte bun,dar de abia la anul voi sti sigur cat de bun este. Offtopic,am vazut mercedes-uri si bmw-uri dupa 2000 care aveau rugina,la usi in partea de jos,praguri si puncte pe usi. Un om care are bani si-o repara de rusine,ca a dat o gramada de bani pe o masina de firma(cacat cu emblema)care a ruginit dupa 3- 4 ani de folosinta. Mercedes sincer,am vazut si 2005 ruginit la usi,nu mai vorbesc de ford,volkswagen sau alte marci. Astea dupa 2009 nu comentez ca n-am vazut eu in persoana.
Popescu Ionel is offline  
Old 10-11-13, 19:20   #370
antal
Opel Driver

Stage 3
 
antal's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 157
Member of:
[Opel]
Default Re: Ford Sierra 2.0 DOHC

off topic, am avut linea 2007 luat de nou in prima iarna era plin de puncte de rugina pe aripi si usi, a-doua mai rau, iar pe urma nu mai stiu... doblo 2008 tot de nou mai putine puncte(garaj) dar acu dupa 5 ani cand i-l mai vad nu mai are vopdea cat doua palme pe aripi(de 3 ani l-am dat). asa ca s-a fim noi sanatosi cu rugina pe care o avem finca multe din astea noi nor sa prinda atatia ani...
on topic ... progresele se vad si arata bine directia in care te indrepti, nu pot zice decat multa bafta.
antal is offline  
Old 10-11-13, 20:37   #371
218WTS
Ford Driver

Stage 5
 
218WTS's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 332
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Sierra 2.0 DOHC

Quote:
Originally Posted by antal View Post
on topic ... progresele se vad si arata bine directia in care te indrepti, nu pot zice decat multa bafta.
Multumesc . Eu zic ca nu putem vorbi de rugina la masini noi fata de rugina la masini vechi , astea noi inca nu au 20 de ani .

Azi am readus masina ca la inceputuri (sper ca isi da toata lumea seama ca interiorul e pus la loc) . Am vopsit capacul motorului cutia de la admisie si am mai pus ceva , se vede in poza :


Ce firma e mai buna pentru filtrul de aer?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC03823.JPG
Views:	93
Size:	2.77 MB
ID:	2889069  
218WTS is offline  
Old 10-11-13, 22:47   #372
Iahim Priest
Ford Driver

Stage 5
 
Iahim Priest's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 649
Member of:
[Toyota]
[FORD]
Default Re: Ford Sierra 2.0 DOHC

Quote:
Originally Posted by 218WTS View Post
Multumesc . Eu zic ca nu putem vorbi de rugina la masini noi fata de rugina la masini vechi , astea noi inca nu au 20 de ani .

Azi am readus masina ca la inceputuri (sper ca isi da toata lumea seama ca interiorul e pus la loc) . Am vopsit capacul motorului cutia de la admisie si am mai pus ceva , se vede in poza :


Ce firma e mai buna pentru filtrul de aer?
Recomand K&N. Dar, indiferent ce marca ai lua, ia unul din bumbac, conic in carcasa termoizolanta, de preferat din fibra de carbon. Dai un ban dar stii ca iei calitate si nu-ti provoaca neplaceri.
Iahim Priest is offline  
Old 10-11-13, 22:50   #373
218WTS
Ford Driver

Stage 5
 
218WTS's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 332
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Sierra 2.0 DOHC

Quote:
Originally Posted by Iahim Priest View Post
Recomand K&N. Dar, indiferent ce marca ai lua, ia unul din bumbac, conic in carcasa termoizolanta, de preferat din fibra de carbon. Dai un ban dar stii ca iei calitate si nu-ti provoaca neplaceri.
Cred ca vorbim din galaxii indepartate... vorbesc de filtru normal , pentru oameni normali .
Problema la mine nu e din friltru , e din senzorul de relanti . Nu imi place sa ma complic .
Vreau doar un filtru normal , poate peste mult timp o sa imi iau k&n dar tot in cutia originala.

Last edited by 218WTS; 10-11-13 at 22:57.
218WTS is offline  
Old 10-11-13, 23:19   #374
Iahim Priest
Ford Driver

Stage 5
 
Iahim Priest's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 649
Member of:
[Toyota]
[FORD]
Default Re: Ford Sierra 2.0 DOHC

Quote:
Originally Posted by 218WTS View Post
Cred ca vorbim din galaxii indepartate... vorbesc de filtru normal , pentru oameni normali .
Problema la mine nu e din friltru , e din senzorul de relanti . Nu imi place sa ma complic .
Vreau doar un filtru normal , poate peste mult timp o sa imi iau k&n dar tot in cutia originala.
Scuzati... Nu stiu, eu folosesc Mann si sunt multumit. Chiar l-am scos acum vreo 2 sapt sa-l curat si, in afara de praf, arata ca nou.
Iahim Priest is offline  
Old 11-11-13, 07:53   #375
218WTS
Ford Driver

Stage 5
 
218WTS's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 332
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Sierra 2.0 DOHC

Quote:
Originally Posted by Iahim Priest View Post
Scuzati... Nu stiu, eu folosesc Mann si sunt multumit. Chiar l-am scos acum vreo 2 sapt sa-l curat si, in afara de praf, arata ca nou.
La Mann ma gandesc si eu. multam.
218WTS is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -