15-08-12, 15:04
|
#1
|
Stage 2
Join Date: Aug 2012
Posts: 26
Member of: [FORD]
|
Ford Falcon XR6 4.0 24v
Salutare,va prezint un model neintalnit in europa,mai exact se gaseste doar in Australia unde si locuiesc si cred ca si in America.
Este vorba de Ford Falcon XR6 4.0 24v non-turbo din 2006 pe care l-am cumparat acum aproape o luna si sunt foarte mandru de el.
Din cate am citit in cartea tehnica are 255 de cai,383 nm si in jur de 1600 kg.
Modificari nu o sa vina prea curand dar in timp o sa ii mai fac cate ceva....
Mai multe detalii si poze o sa vina pe parcurs....
|
|
|
18-08-12, 20:04
|
#2
|
Opel Driver
Stage 3
Join Date: Dec 2009
Posts: 157
Member of: [Opel]
|
Re: Ford Falcon XR6 4.0 24v
frumoasa...
masina de vis pe meleagurile noastre...
bafta multa.
|
|
|
19-08-12, 04:26
|
#3
|
Stage 2
Join Date: Aug 2012
Posts: 26
Member of: [FORD]
|
Re: Ford Falcon XR6 4.0 24v
Quote:
Originally Posted by antal
frumoasa...
masina de vis pe meleagurile noastre...
bafta multa.
|
Multumesc mult!Azi o sa ii fac mai multe poze.
|
|
|
20-08-12, 08:38
|
#4
|
Stage 2
Join Date: Aug 2012
Posts: 26
Member of: [FORD]
|
Re: Ford Falcon XR6 4.0 24v
Poze noi
|
|
|
20-08-12, 14:13
|
#5
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 764
Member of: [FORD]
|
Re: Ford Falcon XR6 4.0 24v
masina superba insa n-am fost niciodata de acord cu motorizarile aberante ale americanilor;cel putin pt Europa sunt inutile
|
|
|
20-08-12, 15:28
|
#6
|
Stage 2
Join Date: Aug 2012
Posts: 26
Member of: [FORD]
|
Re: Ford Falcon XR6 4.0 24v
Quote:
Originally Posted by catarsis
masina superba insa n-am fost niciodata de acord cu motorizarile aberante ale americanilor;cel putin pt Europa sunt inutile
|
Nici eu nu am fost de acord cu motoarele astea....dar aici asa se poarta ca sa zic asa,este alta lume.Si motorul meu este mic in comparatie cu multe de aici care au peste 5000cc.In ultimul timp au inceput si ei sa se bage pe diesel,motoare mai mici,dar sunt putine.
Pentru Europa sunt inutile pentru ca taxele si benzina sunt scumpe.Aici nu e asa.
|
|
|
20-08-12, 20:19
|
#7
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 764
Member of: [FORD]
|
Re: Ford Falcon XR6 4.0 24v
Quote:
Originally Posted by 841-SIK
Nici eu nu am fost de acord cu motoarele astea....dar aici asa se poarta ca sa zic asa,este alta lume.Si motorul meu este mic in comparatie cu multe de aici care au peste 5000cc.In ultimul timp au inceput si ei sa se bage pe diesel,motoare mai mici,dar sunt putine.
Pentru Europa sunt inutile pentru ca taxele si benzina sunt scumpe.Aici nu e asa.
|
tocamai, cat o sa aiba benzina ieftina nu o sa renunte la ele dar nah in Eu nu prea merge lumea cu motor de 5l ca da faliment firma
|
|
|
21-08-12, 19:38
|
#8
|
Stage 3
Join Date: Apr 2010
Posts: 96
|
Re: Ford Falcon XR6 4.0 24v
E frumoasa rau nu gluma,e nervoasa?la asa motorizare nu prea poti sa te aptii sa nu ii dai talpa......Din cate stiu eu XR e un sinonim pentru ST....era si focus mk2 XR5.So stapanesti sanatos si cati mai multe mile cu ea ,si sa postezi ce se va intampla cu masina.
|
|
|
22-08-12, 04:34
|
#9
|
Stage 2
Join Date: Aug 2012
Posts: 26
Member of: [FORD]
|
Re: Ford Falcon XR6 4.0 24v
Quote:
Originally Posted by Cristi_v10
E frumoasa rau nu gluma,e nervoasa?la asa motorizare nu prea poti sa te aptii sa nu ii dai talpa......Din cate stiu eu XR e un sinonim pentru ST....era si focus mk2 XR5.So stapanesti sanatos si cati mai multe mile cu ea ,si sa postezi ce se va intampla cu masina.
|
este destul de nervoasa chiar trebuie sa am grija ca in sensurile giratori daca am scapat mai tare piciorul fuge nu gluma .Ai dreptate,chiar nu pot sa ma abtin.Da ,exista aici Ford focus xr5 si daca nu ma insel este vorba de numarul de cilindrii,pentru ca eu am 6 cilindrii si este Xr6,cel cu 8 cilindrii este XR8.Multumesc mult pentru urari!Poate vrei sa zici la cati mai multi kilometrii pentru ca aici totul este ca in europa in afara de sensul de mers care este ca in Anglia . O sa postez fiecare miscare dar prea curand nu o sa se intample din pacate pentru ca am alte prioritati. Pe lista de modificari sunt:evacuare,admisie,jante,sistem audio si o sa mai vad...Salutare!
|
|
|
22-08-12, 13:23
|
#10
|
Stage 4
Join Date: Jun 2007
Posts: 278
Member of: [FORD] [Old School Cars]
|
Re: Ford Falcon XR6 4.0 24v
Foarte frumos Fordul , mereu mi-au placut australiancele )
|
|
|
22-08-12, 15:11
|
#11
|
Stage 2
Join Date: Aug 2012
Posts: 26
Member of: [FORD]
|
Re: Ford Falcon XR6 4.0 24v
Quote:
Originally Posted by sfert
Foarte frumos Fordul , mereu mi-au placut australiancele )
|
)mersi.da...cele mai interesante sunt ute-urile,dar nu sunt practice.....
|
|
|
24-08-12, 13:13
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of: [Moderators] [AfterDark Racing] [DAEWOO] [FORD] [BMW]
|
Re: Ford Falcon XR6 4.0 24v
Australiencele sunt OK, sunt pe facute pe stil american, unde cilindreea INCA mai exista, partea buna e ca sunt bulletproof, cuplu oricand disponibil, o alta filozofie fata de Europa, doar ca zilele astea romantice se vor schimba si de la 4 litrii ganditi-va la imbratisatul unui 1.0 eco boost .
__________________
Ford Mondeo MK3 DuratecHE --- BMW E46 FL 320D --- Daewoo Cielo Executive DOHC 16V
uita-te bine in oglinda, aparentele insala
|
|
|
24-08-12, 15:07
|
#13
|
Stage 2
Join Date: Aug 2012
Posts: 26
Member of: [FORD]
|
Re: Ford Falcon XR6 4.0 24v
Quote:
Originally Posted by NWZeu
Australiencele sunt OK, sunt pe facute pe stil american, unde cilindreea INCA mai exista, partea buna e ca sunt bulletproof, cuplu oricand disponibil, o alta filozofie fata de Europa, doar ca zilele astea romantice se vor schimba si de la 4 litrii ganditi-va la imbratisatul unui 1.0 eco boost .
|
Sunt total de acoord cu tine...bulletproof chiar sunt....sunt taxiuri aici (ford falcon 4.0)care au peste 500.000km.Ma refer la motoare ca in rest nu sunt cele mai bune masini.Chiar vroiam sa va spun ca am o problema cu bucsile la diferential...dar cred ca o sa o rezolv pe garantie...
|
|
|
02-09-12, 01:41
|
#14
|
Stage 3
Join Date: Jun 2011
Posts: 103
|
Re: Ford Falcon XR6 4.0 24v
Quote:
Originally Posted by 841-SIK
Sunt total de acoord cu tine...bulletproof chiar sunt....sunt taxiuri aici (ford falcon 4.0)care au peste 500.000km.Ma refer la motoare ca in rest nu sunt cele mai bune masini.Chiar vroiam sa va spun ca am o problema cu bucsile la diferential...dar cred ca o sa o rezolv pe garantie...
|
am un AU3 Falcon Ute cu peste 500.000 km, motor original si sfaraia cauciucurile la el fara probleme, asta la INTEC 4.0L, la Barra sunt mai bullet proof, inafara de bobine de inductie care le scimbi cam odata la 90.000km uiti ca ai motor, daca are apa si ulei motoarele de ford I6 fac milionu de km
bucsele de la diff hah? alea de la ford te tin cam 4-6 luni, sunt facute bunici si chinezi in modelul BA, in BF parca sunt putin mai tari, SuperPro fac bucse bune, avut de la ei pe BF
Asa cum e masina are deajunsa putere, decat sa bagi bani mai bine punei deoparte si mai tarziu strap a GT35R on, motoarele alea cu un turbo decent fac peste 1000 HP, pe e85 fac cam 1500hp lejer
|
|
|
02-09-12, 05:22
|
#15
|
Stage 2
Join Date: Aug 2012
Posts: 26
Member of: [FORD]
|
Re: Ford Falcon XR6 4.0 24v
Quote:
Originally Posted by XFJET
am un AU3 Falcon Ute cu peste 500.000 km, motor original si sfaraia cauciucurile la el fara probleme, asta la INTEC 4.0L, la Barra sunt mai bullet proof, inafara de bobine de inductie care le scimbi cam odata la 90.000km uiti ca ai motor, daca are apa si ulei motoarele de ford I6 fac milionu de km
bucsele de la diff hah? alea de la ford te tin cam 4-6 luni, sunt facute bunici si chinezi in modelul BA, in BF parca sunt putin mai tari, SuperPro fac bucse bune, avut de la ei pe BF
Asa cum e masina are deajunsa putere, decat sa bagi bani mai bine punei deoparte si mai tarziu strap a GT35R on, motoarele alea cu un turbo decent fac peste 1000 HP, pe e85 fac cam 1500hp lejer
|
Am gasti niste bucsi de la Nolathane care cica sunt mult mai bune decat cele originale...sa vedem....satamana viitoare sun la astia cu garantia si ii intreb daca pot pune dalea...in rest nu am probleme cu ea...
|
|
|
|
|