Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Masina mea Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 04-06-08, 22:36   #61
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default Re: Ford Focus ST170.

interesanta alegere, cum se comporta cand motorul e cald?
NWZeu is offline   Reply With Quote
Old 04-06-08, 23:21   #62
Kalastar

Stage 3
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 168
Default Re: Ford Focus ST170.

se comporta surprinzator de bine.... sincer nu vroiam sa schimb admisia, insa cea stock de cauciuc a crapat de la injectorul de nitro, asa ca nu am avut de ales.
si cu motorul cald si rece diferenta este clara!

Rezultatele sunt 100% peste ce ma asteptam eu, acum fara cip se simte clar diferenta.
astept sa fac o masuratoare dyno si sa ii programez cipul sa vedem exact.

filtrul pe care il am acum este unul supradimensionat si face treaba foarte buna...(este un JR si nu am gasit un fir de praf in el, oricat de murdar!)

am observat ca dupa o tura de alergatura teava admisiei este calduta, sub 40 grade.
daca las masina o ora se incinge destul de tare si dupa 15minute de mers normal(ca turatie si viteza) ajunge la temperatura adecvata (tot sub 40grade)

vreau sa fac si niste masuratori exacte ale temperaturii admisiei zilele urmatoare.
__________________
Drive safe!......But NEVER slow!!!!!
Kalastar is offline   Reply With Quote
Old 05-06-08, 00:13   #63
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default Re: Ford Focus ST170.

Sunt curios daca cu o admisie modificata la modul ..... tubulaura zona rece, filtru pe traseu si tubulatura galerie daca ai fi avut performante mai bune, vad ca ai facut masina la MT, oamenii stiu ce fac insa caldura la cum ai filtru montat este un inconvenient (vad ca nu are nici perete despartitor).
__________________
Ford Mondeo MK3 DuratecHE --- BMW E46 FL 320D --- Daewoo Cielo Executive DOHC 16V
uita-te bine in oglinda, aparentele insala
NWZeu is offline   Reply With Quote
Old 05-06-08, 10:45   #64
Kalastar

Stage 3
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 168
Default Re: Ford Focus ST170.

nu are si nici nu o sa aiba perete despartitor pentru ca intra destul de mult aer-- aveam un deflector de plastic pe care l-am scos si este mult mai bine acum. ma gandesc sa ii scot si chederul din partea de sus a compartimentului motor ca sa se creeze un curent de aer si sa se ventileze mai bine.

solutia de care spuneai, ceva in genul celei din link?

EDIT: am scos linkul sa nu se considere reclama.

Last edited by NWZeu; 05-06-08 at 11:02.
Kalastar is offline   Reply With Quote
Old 05-06-08, 11:01   #65
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default Re: Ford Focus ST170.

da, in genul ala, nu neaparat cel de la JR
rolul deflectorului este simplu, elimina o parte din caldura degajata de motor ... iti dau un exemplu: "This is a true "cold air" intake system that situates the filter in the lower front region of the car, away from ALL engine heat. The Cool-Flo Race system utilizes 3" mandrel bent steel tubing along with laser cut bracketry. Other features include all tig-welded construction and coated with silver powdercoat."
NWZeu is offline   Reply With Quote
Old 05-06-08, 22:18   #66
Kalastar

Stage 3
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 168
Default Re: Ford Focus ST170.

am facut si masuratorile promise: adimisia dupa o tura in forja(lasata 5min la relanti in soare cu capota inchisa)- 40-45 grade teava.
motorul- 95-100grade
scut evacuare(partea din compartimentul motor)- 115-120grade
evacuare(serpisori)- 170-190 grade

astazi s-a intamplat si miracolul legat de admisia mea custom

masurata pe acelasi dyno, stock si azi(eliminat catalizatorul si cu admisia adaugata fara cip) fara deflectorul de plastic, masina a avut urmatoarele cifre:
stock-- 149cp
azi --165cp ---- stiu, incredibil dar adevarat... nici noi nu am crezut prima data si am facut doua masuratori

de mentionat ca nu se pierde nici un cal de la caldura(eventual 2-3 dar la temperaturi foarte mari)--la inceput am avut 20 grade in camera, la sfarsit erau peste 38.
Kalastar is offline   Reply With Quote
Old 07-06-08, 00:56   #67
Kalastar

Stage 3
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 168
Default Re: Ford Focus ST170.

fisa dyno:
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	TEST DYNO.JPG
Views:	283
Size:	174.6 KB
ID:	556935  
Kalastar is offline   Reply With Quote
Old 07-06-08, 11:59   #68
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default Re: Ford Focus ST170.

Sincer ... ciudat rezultat (curbele par destul de ok, cresc liniar insa vad 160 de cai peste 6000rpm pe o plaja de 1000rpm).
PS: din pacate culorile nu se deosebesc bine.
Puterea dezvoltata de motorul stock e mica (am mai vorbit cu tine pe tema asta), incredibil de mica, iar un lucru foarte ciudat e ca admisia castiga 21 de cai iar softul doar 1 (e folosit cumva doar pentru contolul nitroului?)... ceva nu se leaga, stiu ca cifrele nu mint insa ceva e aiurea, shotul de nitro iti da 52 de cai la roata deci mergi pe o doza considerabila (vad ca e declansat la 4500rpm).
Una peste alta bravo ca te ocupi de masina si vrei sa o imbunatatesti ... la ce te-ai mai gandit mai departe?
NWZeu is offline   Reply With Quote
Old 08-06-08, 16:01   #69
Kalastar

Stage 3
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 168
Default Re: Ford Focus ST170.

da... asta e problema generala a ST-ului asta vechi de 2.0L aspirat (si crede-ma am verificat toate problemele care puteau sa apara-- sa nu se deschida clapeta de admisie, sa fie probleme cu harta,injectoare,pompa benzina etc... totul e ok.)

fara admisia asta scosesem cu unichip 166cp...si acum este mult schimbata curba de cuplu si putere fata de ce iese numai din admisie.

shotul de nitro este de 50cp.

in curand o sa prelungesc putin teava de la admisie si o sa mut filtrul in locul in care este acum bateria. e un loc mult mai bun pt el, e fix in fata grilei si intra semnificativ mai mult aer rece!!!

pt viitor vreau sa fac rost de o admisie de motocicleta in 4cilindrii si sa o adaptez aici(este in genul masinilor de curse cu cate un filtru pe fiecare cilindru). puterea o sa fie peste 200cp fara nitro. estimez in jur de 210. trebuie sa mai lucrez putin la detaliile tehnice ale proiectului dar cred ca se poate realiza.
eventual sa fac rost si de un set de axe cu came de la cosworth...
Kalastar is offline   Reply With Quote
Old 08-06-08, 18:29   #70
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default Re: Ford Focus ST170.

Quote:
eventual sa fac rost si de un set de axe cu came de la cosworth...
asta da investitie, cai putere de aici se vor castiga
PS: am vazut o solutie cu filtrul orientat in jos (Focus MK1 devenit turbo)
PPS: daca tot investesti, o evacuare 4-2-1 va fi deasemeni un lucru de luat in considerare.
NWZeu is offline   Reply With Quote
Old 08-06-08, 18:55   #71
Kalastar

Stage 3
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 168
Default Re: Ford Focus ST170.

masina are deja evacuarea asa-- e ST si au facut evacuarea la cosworth(serpii)
catalizator nu mai am deci e "racing"

o sa modific putin locatia filtrului, acum m-am uitat(si am masurat) si se poate destul de usor-- mut bateria si ii mai trag o priza de aer rece si ala este--daca treaba merge bine mai iau cativa caluti. o sa fie intr-adevar orientat putin in jos.
Kalastar is offline   Reply With Quote
Old 08-06-08, 21:20   #72
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default Re: Ford Focus ST170.

Ce pot sa zic ... spor la treaba
NWZeu is offline   Reply With Quote
Old 09-06-08, 00:45   #73
Kalastar

Stage 3
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 168
Default Re: Ford Focus ST170.

multumesc.... o sa pun niste poze si cu purge si un filmulet in curand.
Kalastar is offline   Reply With Quote
Old 29-07-08, 15:37   #74
mariusARD

Stage 3
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 94
Member of:
[FORD]
[VW]
Default Re: Ford Focus ST170.

draguta masina m-ar ca tenta si pe mine, cati cm3 are ca nu ai specificat la inceput decat cp

Last edited by NWZeu; 29-07-08 at 16:11.
mariusARD is offline   Reply With Quote
Old 29-07-08, 16:11   #75
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default Re: Ford Focus ST170.

Masina are motor de 2000cmc.
NWZeu is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -