Poi il desfaci in primul acum depinde ce motor ai, adica daca il ai in fata sau in spate . . .(EGR-ul) de exemplu eu il am in fata, il desfaci si o sa observi ca este plin de funingine (ca in poza de jos) si il cureti cu o carpa ajutata de o surubelnita in prima faza. apoi dai cu un spray wd40 si il mai stergi odata . . . si ai grija sa dai si pe la clapeta acolo ca aia se blocheaza in mare parte.
Eu asa am procedat de fiecare data.
Sa revenim la "tauras" am cautat toata ziua prin autovit dezmembrari etc. furtunul acela de la EGR de am zis ca nu e adevarat am zis ca macar sa improvizez unu din alt furtun dar nimic . . . si intr un final am gasit la un baiat din afumati mai devreme.
Si maine ma voi apuca sa le pun la loc sa curat si rezervoru sa-mi pun si filtrele pe care le-am cumparat astazi( filtru ulei , motorina , aer)+ garnitura surub ulei.
Am promis ca fac poze dar nu am avut timp, imi pare rau.