Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Masina mea Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 13-10-11, 16:15   #16
Andu_focus

Stage 5
 
Andu_focus's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 710
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default re: Ford Focus 2011 - noul Focus

Quote:
Originally Posted by alx528 View Post
Pe performanta inca nu m'am gandit la nimic, masina fiind in leasing mi'e frica de garantia aia k s'ar putea sa o pierd...mai mult de'asta nu vreaau sa o modific...ar fi mers un cip de 30 si un blow-off probabil si intercoolerul dar ti'am zis...mi'e frica sa nu pierd garantia.
La estetic suspensiile sport le am deja...asa a venit masina echipata...tin sa'ti zic ca am luat o curba undeva la vre'o 50 de grade cu 110 si nici macar nu s'a inclinat masina...presupun ca's destul de bune...jantele stock intr'adevar sunt pe 17''...acum de iarna mi'am luat pe 16 ca ai vazut iarna sare zapada cu pietre cu astea si mai mult sa protejez jantele...deaceea mi'am luat si cauciucuri tip balon sa stea putin in afara jantei...si xenon...asta vreau sa'mi iau sigur...merci de sfaturi!
stai linistit cu garantia si a mea tot in leasing este si mai am aproape 1 an la ea...si i-am facut cam tot ce am vrut eu...garantia este decat la motor...eu am 68000km si nu am avut nicio probelema,insa este benzina....si oricum chiar daca ai vro prob pe la motor si nu este din vina ta,trebuie sa te tiganesti cu ei fff mult timp si nu prea ajungi la o intelegere...

eu am alt soft la ea,evacuare si filtru sport K&N si nu mi-a zis nimeni nimic...app la fiecare revizie economisesc in jur de 100 de ron cel putin deoarece imi curat singur filtrul de aer,asta ar fi o investitie buna de inceput ieftina si eficienta pt masina + un kit de curatare al filtrului
Andu_focus is offline   Reply With Quote
Old 13-10-11, 18:23   #17
alx528

Stage 1
 
Join Date: Oct 2011
Posts: 14
Default re: Ford Focus 2011 - noul Focus

Quote:
Originally Posted by Andu_focus View Post
stai linistit cu garantia si a mea tot in leasing este si mai am aproape 1 an la ea...si i-am facut cam tot ce am vrut eu...garantia este decat la motor...eu am 68000km si nu am avut nicio probelema,insa este benzina....si oricum chiar daca ai vro prob pe la motor si nu este din vina ta,trebuie sa te tiganesti cu ei fff mult timp si nu prea ajungi la o intelegere...

eu am alt soft la ea,evacuare si filtru sport K&N si nu mi-a zis nimeni nimic...app la fiecare revizie economisesc in jur de 100 de ron cel putin deoarece imi curat singur filtrul de aer,asta ar fi o investitie buna de inceput ieftina si eficienta pt masina + un kit de curatare al filtrului
eu am zis sa ma potolesc...vreau sa'i fac decat exteriorul...uita'te la mine in album la poze si am o poza cu o eroare in bord...mi'a scazut dintr'o data relatiul si dupa s'a accelerat cam la 2000rpm...eu am dat vina pe motorina...acum nush...d'aia ziceam sa fac macar 15000 cu ea sa o trec d prima revizie si dupa mai vedem...eu zic ca achit 15000km pana la primavara...oricum i'am scris cuiva ce vreau sa;i fac cu autocolant in posturile de mai sus si vreau sa ma tin de treaba...si vreau sa'i mai pun xenoane...asta cu siguranta...daca poti, da'mi si mie cateva exemple bune d xenon...fac cinste
app: probabil ca ma crezi prea grijuliu)...dar mai bine sa fiu sigur decat sa'mi para rau

Last edited by alx528; 13-10-11 at 18:27.
alx528 is offline   Reply With Quote
Old 13-10-11, 18:57   #18
Andu_focus

Stage 5
 
Andu_focus's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 710
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default re: Ford Focus 2011 - noul Focus

Quote:
Originally Posted by alx528 View Post
eu am zis sa ma potolesc...vreau sa'i fac decat exteriorul...uita'te la mine in album la poze si am o poza cu o eroare in bord...mi'a scazut dintr'o data relatiul si dupa s'a accelerat cam la 2000rpm...eu am dat vina pe motorina...acum nush...d'aia ziceam sa fac macar 15000 cu ea sa o trec d prima revizie si dupa mai vedem...eu zic ca achit 15000km pana la primavara...oricum i'am scris cuiva ce vreau sa;i fac cu autocolant in posturile de mai sus si vreau sa ma tin de treaba...si vreau sa'i mai pun xenoane...asta cu siguranta...daca poti, da'mi si mie cateva exemple bune d xenon...fac cinste
app: probabil ca ma crezi prea grijuliu)...dar mai bine sa fiu sigur decat sa'mi para rau
poy referito la xenon iti recomand pe cel de 6000k adica lumana alba,pura ce este peste o da in albastru-violet,pot sa iti recomand pe cineva din bucuresti care se ocupa cu asa ceva,imi este prieten
Andu_focus is offline   Reply With Quote
Old 15-10-11, 11:27   #19
oldMAN

Stage 5
 
oldMAN's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 300
Default re: Ford Focus 2011 - noul Focus

Quote:
Originally Posted by Andu_focus View Post
poy referito la xenon iti recomand pe cel de 6000k adica lumana alba,pura ce este peste o da in albastru-violet,pot sa iti recomand pe cineva din bucuresti care se ocupa cu asa ceva,imi este prieten
Salut,

Cel mai bun xenon este cel de 4300k. Acesta se pune pe masinile ce vin echipate din fabrica cu xenon.
Succes!

P.S.: Cauta sa fie de firma xenonul. Recomand Hella. Este mai scump, dar este foarte bun.

Last edited by oldMAN; 15-10-11 at 11:33.
oldMAN is offline   Reply With Quote
Old 15-10-11, 13:00   #20
Andu_focus

Stage 5
 
Andu_focus's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 710
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default re: Ford Focus 2011 - noul Focus

Quote:
Originally Posted by oldMAN View Post
Salut,

Cel mai bun xenon este cel de 4300k. Acesta se pune pe masinile ce vin echipate din fabrica cu xenon.
Succes!

P.S.: Cauta sa fie de firma xenonul. Recomand Hella. Este mai scump, dar este foarte bun.
da stiu ca asa vine din fabrica cu 4300k dar nu e cine stie ce dif intre halogen...mia bine vezi cu 6000k si daca este de firma si reglat bine nu ai prob cu nimeni din trafic..
Andu_focus is offline   Reply With Quote
Old 15-10-11, 13:43   #21
oldMAN

Stage 5
 
oldMAN's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 300
Default re: Ford Focus 2011 - noul Focus

Quote:
Originally Posted by Andu_focus View Post
da stiu ca asa vine din fabrica cu 4300k dar nu e cine stie ce dif intre halogen...mia bine vezi cu 6000k si daca este de firma si reglat bine nu ai prob cu nimeni din trafic..

Este diferenta, crede-ma!

Eu ii recomand in continuare 4300k. Decat sa isi ia chinezarii d-alea la 150 sau 200 roni, mai bine ar ramane pe becuri cu halogen. Asta sa nu fie injurat de altii.

Si vorbind de calitate, eu unul ii recomand Hella. Pretul este undeva la 900 roni.

Investeste banii in calitate!
oldMAN is offline   Reply With Quote
Old 16-10-11, 21:29   #22
Aiwa

Stage 2
 
Aiwa's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 58
Default re: Ford Focus 2011 - noul Focus

Foarte frumoasa masina, 115 cai eu zic ca iti sunt destui.Eu am unul de 75 si totusi are vana in el,si e break !

Felicitari pentru achizitie!
Aiwa is offline   Reply With Quote
Old 17-10-11, 19:37   #23
alx528

Stage 1
 
Join Date: Oct 2011
Posts: 14
Default re: Ford Focus 2011 - noul Focus

Quote:
Originally Posted by Aiwa View Post
Foarte frumoasa masina, 115 cai eu zic ca iti sunt destui.Eu am unul de 75 si totusi are vana in el,si e break !

Felicitari pentru achizitie!
merci, ma bucur ca iti place) mie nu prea'mi convenea la inceput...ma gandeam doar 115 cai...putin) dar asta era cand nu stiam ce inseamna 115 cai) eram si eu in febra aia de NFS..dar mi'a trecut. :P
alx528 is offline   Reply With Quote
Old 03-11-11, 00:37   #24
Marian20
Ford Driver

Stage 5
 
Marian20's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 448
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default re: Ford Focus 2011 - noul Focus

Quote:
Originally Posted by alx528 View Post
merci, ma bucur ca iti place) mie nu prea'mi convenea la inceput...ma gandeam doar 115 cai...putin) dar asta era cand nu stiam ce inseamna 115 cai) eram si eu in febra aia de NFS..dar mi'a trecut. :P
scuza-ma ca te intreb.... Dar daca ai dat 19.000+ pret de lista pe masina de ce nu ai mai dat 750 euro pe un pachet de vizibilitate care insemna faruri cu xenon, stopuri cu leduri, leduri la interior si nu stiu ce alte balarii cu leduri? lumea iti recomanda xenoane de 200 de euro cu care nu ai sa rezolvi nimic pe ploaie... asta iti garantez din proprie experienta. Dar nimeni nu spune nimik! pot sa fie ele 1000000000000k cu + sau - fara balast si lupa doar o sa ai mai multa carne in frigider cand ajungi acasa dar in nici un caz nu o sa vezi mai bine. Repet: iti spun din proprie experienta. Vineri sau luni urmeaza sa primesc si eu aprox aceiasi masina ca si tine doar ca e 1.6 ecoboost 150cp Titanium, culoare midnight sky, Titanium Style ca si a ta + pachet Sony Ice pack nu stiu cat + pachet vizibilitate + pachet iarna la pretul de 20.000 cu TVA. Asa ca daca vroiai putere si xenon si alte balarii le aveai cam la acelasi pret.
Si inca un aspect mi se pare ca nu prea ai stiut ce vrei in cazul de fata. 1 daca vroiai putere motorul de 1.6 150cp benzina era mai ieftin decat cel diesel datorita discount-ului acordat.
2 acelasi dotari si chiar in plus, plus o putere mai mare o motorului erau la acelasi pret cu masina ta si banuiesc eu ca nu faci mai mult de 50.000 km intr-un an ca sa se justifice diferentele de pret la revizii, piese, durata de viata si consum
3 crede-ma te rog ca nu vorbesc pe langa pt ca personal mai detin un Ford S-max 2.5T ~260hp iar o revizie ma costa 500 lei in conditiile in care la multe alte masini cu motor si putere mai mica costa mult mai mult iar eu pana la 106.000km cat am acum, am facut reviziile si am schimbat de 2 ori placutele de frana. Atat! Am avut si masini diesel e adevarat, alta marca la care la 50.000 km schimbam deja kit de suspensie, pe la 70.000 discuri frana si bucse si altele... Motorul Diesel in general e mai greu, caroseria la fel pt ca e antifonata mai bine si solicita mai mult orice piesa de pe masina.
Oricum alegerea ta e facuta asa nu pot decat sa-ti doresc sa o stapanesti sanatos si fara incidente!
P.S.: Masina e foarte ok mai putin spatele! Dar dintre toate hidoseniile prezente si eu am ales tot hatchback-ul pt simplul fapt ca are optiune pt led-uri.... altfel... as fi mers pe sedan!
Parerea mea: Ford a bulit-o rau cu spatele Focus-ului (indiferent de caroserie) de data asta... Poate o rezolva la facelift (dar oricum tarziu pt unii din noi)!

Last edited by Marian20; 03-11-11 at 00:44.
Marian20 is offline   Reply With Quote
Old 03-11-11, 07:30   #25
Andu_focus

Stage 5
 
Andu_focus's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 710
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default re: Ford Focus 2011 - noul Focus

Quote:
Originally Posted by Marian20 View Post
scuza-ma ca te intreb.... Dar daca ai dat 19.000+ pret de lista pe masina de ce nu ai mai dat 750 euro pe un pachet de vizibilitate care insemna faruri cu xenon, stopuri cu leduri, leduri la interior si nu stiu ce alte balarii cu leduri? lumea iti recomanda xenoane de 200 de euro cu care nu ai sa rezolvi nimic pe ploaie... asta iti garantez din proprie experienta. Dar nimeni nu spune nimik! pot sa fie ele 1000000000000k cu + sau - fara balast si lupa doar o sa ai mai multa carne in frigider cand ajungi acasa dar in nici un caz nu o sa vezi mai bine. Repet: iti spun din proprie experienta. Vineri sau luni urmeaza sa primesc si eu aprox aceiasi masina ca si tine doar ca e 1.6 ecoboost 150cp Titanium, culoare midnight sky, Titanium Style ca si a ta + pachet Sony Ice pack nu stiu cat + pachet vizibilitate + pachet iarna la pretul de 20.000 cu TVA. Asa ca daca vroiai putere si xenon si alte balarii le aveai cam la acelasi pret.
Si inca un aspect mi se pare ca nu prea ai stiut ce vrei in cazul de fata. 1 daca vroiai putere motorul de 1.6 150cp benzina era mai ieftin decat cel diesel datorita discount-ului acordat.
2 acelasi dotari si chiar in plus, plus o putere mai mare o motorului erau la acelasi pret cu masina ta si banuiesc eu ca nu faci mai mult de 50.000 km intr-un an ca sa se justifice diferentele de pret la revizii, piese, durata de viata si consum
3 crede-ma te rog ca nu vorbesc pe langa pt ca personal mai detin un Ford S-max 2.5T ~260hp iar o revizie ma costa 500 lei in conditiile in care la multe alte masini cu motor si putere mai mica costa mult mai mult iar eu pana la 106.000km cat am acum, am facut reviziile si am schimbat de 2 ori placutele de frana. Atat! Am avut si masini diesel e adevarat, alta marca la care la 50.000 km schimbam deja kit de suspensie, pe la 70.000 discuri frana si bucse si altele... Motorul Diesel in general e mai greu, caroseria la fel pt ca e antifonata mai bine si solicita mai mult orice piesa de pe masina.
Oricum alegerea ta e facuta asa nu pot decat sa-ti doresc sa o stapanesti sanatos si fara incidente!
P.S.: Masina e foarte ok mai putin spatele! Dar dintre toate hidoseniile prezente si eu am ales tot hatchback-ul pt simplul fapt ca are optiune pt led-uri.... altfel... as fi mers pe sedan!
Parerea mea: Ford a bulit-o rau cu spatele Focus-ului (indiferent de caroserie) de data asta... Poate o rezolva la facelift (dar oricum tarziu pt unii din noi)!

la treaba cu reviziile chiar are dreptate si eu la benzinaru meu mai mult de 500 de lei nu dadeam la Ford ,pe cand la Dieselu familiei sub 800-900 de ron niciodata nu scadea....oricum numai conteaza asta...ce conteaza e sa te bucuri de ea si la mai multi km..
Andu_focus is offline   Reply With Quote
Old 03-11-11, 20:03   #26
alx528

Stage 1
 
Join Date: Oct 2011
Posts: 14
Default re: Ford Focus 2011 - noul Focus

Quote:
Originally Posted by Marian20 View Post
scuza-ma ca te intreb.... Dar daca ai dat 19.000+ pret de lista pe masina de ce nu ai mai dat 750 euro pe un pachet de vizibilitate care insemna faruri cu xenon, stopuri cu leduri, leduri la interior si nu stiu ce alte balarii cu leduri? lumea iti recomanda xenoane de 200 de euro cu care nu ai sa rezolvi nimic pe ploaie... asta iti garantez din proprie experienta. Dar nimeni nu spune nimik! pot sa fie ele 1000000000000k cu + sau - fara balast si lupa doar o sa ai mai multa carne in frigider cand ajungi acasa dar in nici un caz nu o sa vezi mai bine. Repet: iti spun din proprie experienta. Vineri sau luni urmeaza sa primesc si eu aprox aceiasi masina ca si tine doar ca e 1.6 ecoboost 150cp Titanium, culoare midnight sky, Titanium Style ca si a ta + pachet Sony Ice pack nu stiu cat + pachet vizibilitate + pachet iarna la pretul de 20.000 cu TVA. Asa ca daca vroiai putere si xenon si alte balarii le aveai cam la acelasi pret.
Si inca un aspect mi se pare ca nu prea ai stiut ce vrei in cazul de fata. 1 daca vroiai putere motorul de 1.6 150cp benzina era mai ieftin decat cel diesel datorita discount-ului acordat.
2 acelasi dotari si chiar in plus, plus o putere mai mare o motorului erau la acelasi pret cu masina ta si banuiesc eu ca nu faci mai mult de 50.000 km intr-un an ca sa se justifice diferentele de pret la revizii, piese, durata de viata si consum
3 crede-ma te rog ca nu vorbesc pe langa pt ca personal mai detin un Ford S-max 2.5T ~260hp iar o revizie ma costa 500 lei in conditiile in care la multe alte masini cu motor si putere mai mica costa mult mai mult iar eu pana la 106.000km cat am acum, am facut reviziile si am schimbat de 2 ori placutele de frana. Atat! Am avut si masini diesel e adevarat, alta marca la care la 50.000 km schimbam deja kit de suspensie, pe la 70.000 discuri frana si bucse si altele... Motorul Diesel in general e mai greu, caroseria la fel pt ca e antifonata mai bine si solicita mai mult orice piesa de pe masina.
Oricum alegerea ta e facuta asa nu pot decat sa-ti doresc sa o stapanesti sanatos si fara incidente!
P.S.: Masina e foarte ok mai putin spatele! Dar dintre toate hidoseniile prezente si eu am ales tot hatchback-ul pt simplul fapt ca are optiune pt led-uri.... altfel... as fi mers pe sedan!
Parerea mea: Ford a bulit-o rau cu spatele Focus-ului (indiferent de caroserie) de data asta... Poate o rezolva la facelift (dar oricum tarziu pt unii din noi)!
unu la mana...motorul de 115 cai are destula putere..cel putin mie mi se pare destul
doi la mana...nu am vrut benzina pt ca consuma mult...si in criza de fata nu pre multa lume isi permite sa dea banii pe benzina aiurea...mai ales in cazul meu...eu fac 110 km in fiecare zi numai naveta...si acu' probabil o sa te gandesti..ba frate are bani sa'si ia masina d 19000 da nu are bani sa'i bage benzina...
trei la mana...eu am vrut xenon p ea...dar mi'au zis ca trebuie sa astept 2 luni sau ceva de genu ca sa vina alta masina cu aceleasi dotari etc..
patru la mana...am luat masina in vara si nu am apucat promotia cu cauciucuri de iarna...si imi convine pt ca mi'am ales ce am vrut si probabil sunt mai bune decat ce iti dau ei de la ford..
si cinci la mana...eu sunt foarte multumit de masina si de alegerea pe care am facut'o cu dotarile astea\
PS: masina are toate balariile alea de leduri de care zici tu chiar daca nu am pachetu' ala de vizibilitate
PSS: sa o stapanesti si tu sanatos pe a ta si sa ai multi km fara incidente
alx528 is offline   Reply With Quote
Old 03-11-11, 23:32   #27
Marian20
Ford Driver

Stage 5
 
Marian20's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 448
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default re: Ford Focus 2011 - noul Focus

Quote:
Originally Posted by alx528 View Post
unu la mana...motorul de 115 cai are destula putere..cel putin mie mi se pare destul
doi la mana...nu am vrut benzina pt ca consuma mult...si in criza de fata nu pre multa lume isi permite sa dea banii pe benzina aiurea...mai ales in cazul meu...eu fac 110 km in fiecare zi numai naveta...si acu' probabil o sa te gandesti..ba frate are bani sa'si ia masina d 19000 da nu are bani sa'i bage benzina...
trei la mana...eu am vrut xenon p ea...dar mi'au zis ca trebuie sa astept 2 luni sau ceva de genu ca sa vina alta masina cu aceleasi dotari etc..
patru la mana...am luat masina in vara si nu am apucat promotia cu cauciucuri de iarna...si imi convine pt ca mi'am ales ce am vrut si probabil sunt mai bune decat ce iti dau ei de la ford..
si cinci la mana...eu sunt foarte multumit de masina si de alegerea pe care am facut'o cu dotarile astea\
PS: masina are toate balariile alea de leduri de care zici tu chiar daca nu am pachetu' ala de vizibilitate
PSS: sa o stapanesti si tu sanatos pe a ta si sa ai multi km fara incidente
))) Dar de ce crezi tu ca ti-as spune eu ca nu ai tu bani de benzina sau ceva de genul indiferent de cat dai pe masina? eu ti-am sugerat treaba asta pt ca am vazut ca esti interesat de mai multa putere la motor si de instalatie xenon si pur si simplu ti-am explicat ca exista o varianta din fabrica la aceeiasi bani dati de tine pe masina. De asemenea ti-am spus ca nu e neaparat mai rentabil un consum mic in timp decat unul putin mai mare datorita costurilor reviziilor, a pieselor si a altor consumabile... adik de multe ori ai impresia ca faci o economie bagand mai putina motorina dar te ajung din urma costurile cu intretinerea la un diesel cand nr de km facuti pe an este mai mic de zic specialistii 50.000 km/an. Cat despre faza cu cauciucurile... imi cam scapa sincer sa fiu... cauciucuri de iarna imi iau eu, nu-mi dau cei de la Ford. Daca te-ai legat cumva de pachetul de iarna ala cuprinde parbriz incalzit, stropitoarele de parbriz si faruri cu apa incalzita si incalzire in scaune.... asta e pachetul de iarna
Asa ca stai calm ca nu tei-a criticat nimeni alegerea dar spatele la focus hatcback tot urat e
Marian20 is offline   Reply With Quote
Old 03-11-11, 23:51   #28
RideTheRiddle

Stage 5
 
RideTheRiddle's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 3,133
Member of:
[VW]
Default re: Ford Focus 2011 - noul Focus

sper sa aibe un final fericit "proiectul" doar sa nu mai dai bani pe porcarii de genul rotilor alea. multi km fara probleme!
RideTheRiddle is offline   Reply With Quote
Old 03-11-11, 23:56   #29
catarsis
Ford Driver

Stage 5
 
catarsis's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 764
Member of:
[FORD]
Default re: Ford Focus 2011 - noul Focus

Quote:
Originally Posted by Marian20 View Post
))) Dar de ce crezi tu ca ti-as spune eu ca nu ai tu bani de benzina sau ceva de genul indiferent de cat dai pe masina? eu ti-am sugerat treaba asta pt ca am vazut ca esti interesat de mai multa putere la motor si de instalatie xenon si pur si simplu ti-am explicat ca exista o varianta din fabrica la aceeiasi bani dati de tine pe masina. De asemenea ti-am spus ca nu e neaparat mai rentabil un consum mic in timp decat unul putin mai mare datorita costurilor reviziilor, a pieselor si a altor consumabile... adik de multe ori ai impresia ca faci o economie bagand mai putina motorina dar te ajung din urma costurile cu intretinerea la un diesel cand nr de km facuti pe an este mai mic de zic specialistii 50.000 km/an. Cat despre faza cu cauciucurile... imi cam scapa sincer sa fiu... cauciucuri de iarna imi iau eu, nu-mi dau cei de la Ford. Daca te-ai legat cumva de pachetul de iarna ala cuprinde parbriz incalzit, stropitoarele de parbriz si faruri cu apa incalzita si incalzire in scaune.... asta e pachetul de iarna
Asa ca stai calm ca nu tei-a criticat nimeni alegerea dar spatele la focus hatcback tot urat e

faza cu spatele la focus cum ca ar fi urat tine de gusturile fiecaruia, mie unul imi place mai multe decat cel al versiunilor anterioare
catarsis is offline   Reply With Quote
Old 13-11-11, 00:08   #30
Mihay-XXL

Stage 1
 
Mihay-XXL's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 23
Default re: Ford Focus 2011 - noul Focus

Ieri am condus si eu noul Focus, motor 1.6 benzina, 125 cp, culoarea Black, hatchback ...e demential frate, isi merita fiecare ban. Nu mi-ar mai trebui BMW-uri, Audi-uri sau altele, Focusul asta e superb din toate p.d.v ... inca o data iti spun [nu stiu daca ti-am mai spus], ai facut o alegere de nota 10, n-o sa regreti! Daca as avea bani de unul la fel ... Dar ma multumesc cu Focusul pe care-l am. Multi km fara incidente!
Mihay-XXL is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -