deci .. la noi a ploat cam 3 saptamani non stop si am devenit puturos, foarte puturos insa soarele a iesti si am inceput sa lucrez putin, am prea mult delucru cu munca si ceva probleme personale insa incetul toate rezolva si am zis a imi iau gandu de la probleme si altele hai sa ma mai murdaresc pe mani putin si sa lucrez la masina
Chiuloasa e aprope gata, lucru la ea nu mai e mult deoarece pe flowbench a ajuns la 350 cai la .550 lift (la valve), intake manifold insa e prea mica si din poze observi cat de mult trebuie taiat din ea, daca toate sunt bune sper ca o sa ajunga cam la 370cai la .600 lift, axul cu came inca nu lam comandat pentru ca inca nu am terminat cu chiuloasa si cu intake manifold.
Defapt ce mai e de facut este sa termin intake manifold de taiat, si valvele de intake mai au nevoie de un back cut pentru ca au fost taiate de la 2.2" la 1.910" si sub ele pot taia cativa milimetri, trebuie sa mai tai si de la valvele de exhaust cam 1.5mm (face cut)
Deci poze
Intake
bossurile de la valve au fost taiate, erau mari si impiedica flow'ul mult, am pus un chamfer pe ghid de vro 2mm de sus pana la baza, miscoreaza din volum cea ce e bine, poate doar vro 5cai dar 5 cai sunt 5 cai
Chamber
Aici se vede cat de mult am taiat, tre sa caut o poza cu cum era inainte dar am scos mult material afara, pe o chiuloasa veche am dat gauri in ea sa vad cat material am la dispozitie pana dau de apa, deci nu am scos ca orbu
Chamber cu valve instalate
Intake valve e de 1.910" si exhaust de 1.6", pe flow bench nu sa marit nimic peste 1.910" deci nu a avut rost sa mai incerc, sunt deja foarte aproape una de alta
Intake Vs Exhaust
Aici am pus valva de exhaust de 1.6" in Intake sa se vada diferenta, din poza de mai sus nu iti dai seama bine
Intake manifold
Aici se vede ca sa fac port match la intake manifold cu chiuloasa cat trebuie sa tai afara din ea, chestia aia albastra e un fel de cerneala care o zgarii cu un ac si lasa urma si vezi exact de unde sa tai
Oricum lucru mai este, pe flow bench flow'ul a fost cu intake manifold pus pe chiuloasa, fara intake manifold chiuloasa scoate 390cai la .600 lift (la valve) deci calutzi se mai gasesc, trebuie sa gasim si timp sa ii gasim
Inca o data scuze ca nu am postat si scuze ca nu ma descurc prea bine cu limba, mai ales ca multe cuvinte nici nu stiu cum se zice in romaneste, daca cineva intzelege ce zic si vrea sa imi translateze are o bere de la mine cand trec pe melagurile de acasa
Maine duc blocul motor la strung/freza? nush cum se zice la noi se zice machining, sa faca boring, honing, pune rulmenti de la axu cu cama si tre sa faca resize la con rods (bielete?), sper in cateva saptamani sa fie gata si a il iau inapoi, baietii la care merg sunt foarte ocupati acum pentru ca sezonul de racing incepe si nu e chiar timpul potrivit sa imi faca mie favori
Odata ce termin cu chiuloasa si intake manifold si vad ce flow am pe flow bench o sa decid ce ax cu came folosesc dar cred ca o sa aiba lift cam la .600 sau .620 si duratie de 260 grade la .050 lift (nush exact daca ma intzelegeti ce zic)