02-05-11, 19:22
|
#1
|
Stage 2
Join Date: Jun 2006
Posts: 55
|
My new focus facelift 1,6/16v/2011
In sfarsit, mi am luat noua masina....FORD, [ am ramas fidel marcii dupa multe, pareri, sfaturi, etc]....am avut fordul focus tournier din 2003, 1,8 TDCI/100 hp iar dupa multele probleme pe care mi lea facut ar fi trebuit sa l vorbesc de rau..dar nu,.... masina mi a fost foarte draga, era ok, si.....a plecat, la un nou proprietar, sper sa o stapaneasca sanatos...ok GATA!, cam atat despre masina veche, iar acum deschidem o noua pagina :FORD FOCUS ULTIMUL FACELIFT/ 1,6/16V/100HP/20011...Masina este Anyversary, echipata destul de bine, dintre care amintesc cateva: computer de bord, abs cu TCS/ESP/MBA etc..clima bizonala automata pilot automat, volan reglabil pe inaltime/adancime, scaune sport[asa apar in lista de optiuni] reglabile, cotiera culisanta, ...jante aliaj de 16, inchidere centralizata etc...am sa atasez cateva poze facut in showroom, nu am mai avut rabdare sa astept si am ridicat masina expusa, dar e ok....astept pareri, sfaturi sau orice sugestii privind exploatarea de noua ...[ am facut deja 500 de km]...despre consum, etc....eu am sa lipsesc 2 saptamani, dar am sa revin cu poze noi si pareri...multumesc...
__________________
1,6 16V 74Kw [100Hp] , Drive with style...MAYU!
|
|
|
05-05-11, 19:24
|
#2
|
Stage 4
Join Date: Jul 2006
Posts: 242
|
Re: My new focus facelift 1,6/16v/2011
frumoasa masina ... ai si vreun gand de tuning cu ea sau vroiai doar sa ne arati noua achizitie?
|
|
|
08-09-11, 08:40
|
#3
|
Stage 2
Join Date: Jun 2006
Posts: 55
|
Re: My new focus facelift 1,6/16v/2011
Sal, nu am mai intrat de foarte mult timp, , asa cum am spus ma gendeam si la ceva tunning, dar nu prea stiu ce sa i fac..as vrea sa i pun folie neagra pe geamuri ptr inceput, si ceva modificari la admisia de aer...astept niste idei, pareri sau sfaturi...deja am facut 5000 de km, si sunt multumit....poate ar trebui ceva putere mai multa, respectiv vreo cativa caluti in plus[ poate ma ajuta cineva cu un sfat ]...in rest, e ok...urmeaza sa mai vedem,....
|
|
|
08-09-11, 10:53
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 710
Member of: [FORD] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: My new focus facelift 1,6/16v/2011
Quote:
Originally Posted by mayu
Sal, nu am mai intrat de foarte mult timp, , asa cum am spus ma gendeam si la ceva tunning, dar nu prea stiu ce sa i fac..as vrea sa i pun folie neagra pe geamuri ptr inceput, si ceva modificari la admisia de aer...astept niste idei, pareri sau sfaturi...deja am facut 5000 de km, si sunt multumit....poate ar trebui ceva putere mai multa, respectiv vreo cativa caluti in plus[ poate ma ajuta cineva cu un sfat ]...in rest, e ok...urmeaza sa mai vedem,....
|
fiind un motor aspirat de o cilindree mica nu prea ai ce sa scoti din el in mod semnificativ....eu stiu pe pielea mea cum e..intradevar dupa ce i-am pus evacuare,soft si admisie s-a simtit cv acolo dar nu WOW....pt inceput daca vrei sa te aventurezi pe acest drum iti recomand un filtru conic de la K&N,este usor de montat fara sa faci gospodarii pt al fixa,o sa respire motoru altfel si o sa ii dea un gram mic de vana + un sunet mai placut....daca vrei sa mergi si mai departe poti sa ii faci un traseu de inox CAT-back adik de la catalizator pana la final cu tobe sport si iarasi o sa se simte acolo cv...insa catalizatoru e o tulumba mare care absoarbe cv putere asta e la latitudinea ta daca vrei sa il dai jos sau nu...de preferat ar fi sa il dai jos dar na la ITP stii tu cum e....mai departe nus un soft cv..poate serpi......bafta in continuare si la multi km
|
|
|
08-09-11, 11:24
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 701
Member of: [VW]
|
Re: My new focus facelift 1,6/16v/2011
salut ! foarte frumoasa masina la dotari stai bine bine observ ! totusi cum de ai trecut de la diesel la benzina?
|
|
|
08-09-11, 13:36
|
#6
|
Stage 2
Join Date: Jun 2006
Posts: 55
|
Re: My new focus facelift 1,6/16v/2011
Quote:
Originally Posted by grg_92
salut ! foarte frumoasa masina la dotari stai bine bine observ ! totusi cum de ai trecut de la diesel la benzina?
|
sal, am sa ti raspund referitor la trecerea de la diesel la benzina....am luat acum vreo 4 ani prima masina diesel din viata mea [dealungul anilor am avut mai multe masini]. pot sa spun ca a fost un experiment, fara sa deranjez nici un posesor de diesel vreau sa spun asa cum am mai spus ca nu voi mai opta niciodata ptr aceasta varianta,poate si ptr ca am avut foarte mari probleme cu fordul care l am avut inainte, desii, ca si masina, mi a placut foarte mult, mergea super[cand nu se strica injectia, ptr ca aici erau problemele, cel putin la modelele commonrail ]...ce spun, am mai scris pe aici pe forum cand eram in pana ca sa zic asa, deci, am revenit la normal, benzinar...acum, ce sa zic, facand diferenta la consum, la putere, etc, dieselul tdci precedent ii dadea clasa la benzinar.....ok, asta a fost cu trecerea la benzina...teama de a nu mai repara toata
ziua injectoare, pompe, injectoare pompe, etc..sper ca m ai inteles...
|
|
|
08-09-11, 13:40
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 701
Member of: [VW]
|
Re: My new focus facelift 1,6/16v/2011
Quote:
Originally Posted by mayu
sal, am sa ti raspund referitor la trecerea de la diesel la benzina....am luat acum vreo 4 ani prima masina diesel din viata mea [dealungul anilor am avut mai multe masini]. pot sa spun ca a fost un experiment, fara sa deranjez nici un posesor de diesel vreau sa spun asa cum am mai spus ca nu voi mai opta niciodata ptr aceasta varianta,poate si ptr ca am avut foarte mari probleme cu fordul care l am avut inainte, desii, ca si masina, mi a placut foarte mult, mergea super[cand nu se strica injectia, ptr ca aici erau problemele, cel putin la modelele commonrail ]...ce spun, am mai scris pe aici pe forum cand eram in pana ca sa zic asa, deci, am revenit la normal, benzinar...acum, ce sa zic, facand diferenta la consum, la putere, etc, dieselul tdci precedent ii dadea clasa la benzinar.....ok, asta a fost cu trecerea la benzina...teama de a nu mai repara toata
ziua injectoare, pompe, injectoare pompe, etc..sper ca m ai inteles...
|
da am inteles , oricum daca luai un tdci nou sigur nu aveai probleme cu el.Oricum consider ca acest 1.6 16v e destul de sprinten iar daca nu faci multi km pe an cu masina, nu vei fi deranjat deloc de consum !
|
|
|
08-09-11, 13:42
|
#8
|
Stage 2
Join Date: Jun 2006
Posts: 55
|
Quote:
Originally Posted by Andu_focus
fiind un motor aspirat de o cilindree mica nu prea ai ce sa scoti din el in mod semnificativ....eu stiu pe pielea mea cum e..intradevar dupa ce i-am pus evacuare,soft si admisie s-a simtit cv acolo dar nu WOW....pt inceput daca vrei sa te aventurezi pe acest drum iti recomand un filtru conic de la K&N,este usor de montat fara sa faci gospodarii pt al fixa,o sa respire motoru altfel si o sa ii dea un gram mic de vana + un sunet mai placut....daca vrei sa mergi si mai departe poti sa ii faci un traseu de inox CAT-back adik de la catalizator pana la final cu tobe sport si iarasi o sa se simte acolo cv...insa catalizatoru e o tulumba mare care absoarbe cv putere asta e la latitudinea ta daca vrei sa il dai jos sau nu...de preferat ar fi sa il dai jos dar na la ITP stii tu cum e....mai departe nus un soft cv..poate serpi......bafta in continuare si la multi km
|
merci de indrumari, as vrea pe parcurs sa mai tinem legatura, incerc sa scot ceva putere din motorasul asta micut,are doar 100 hp, unde nu pui ca masina este foarte grea pentru clasa ei[are in 1370 de kg, iar dieselul breack avea 1300]....incerc exact cum m ai indrumat , prima data sa i dau ceva aer mai mult,... respectv kit ul de aer sport[ ai putea sa mi spui de unde sa il cumpar, daca vrei ]apoi, cu evacuarea o sa mai vad, nu as renunta la catalizator, as fi curios daca se poate pune o evacuare cum spui tu de inox, fara sa scot catalizatorul [macar 2 ani cat e in garantie masina]..oricum multumesc de idei, sfaturi, si astept cu interes orice idee noua pentru modelul acesta de masina......
Quote:
Originally Posted by grg_92
da am inteles , oricum daca luai un tdci nou sigur nu aveai probleme cu el.Oricum consider ca acest 1.6 16v e destul de sprinten iar daca nu faci multi km pe an cu masina, nu vei fi deranjat deloc de consum !
|
exact asa a, si calculat schimbarea, fac in jur de 13-15000 km pe an, deci nu prea multi, mai mult ma fatai in buc, la munca shoping si de 2-3 ori pe an in concedii....masina imi place, este sprintena asa cum spui, numai ca eu am un defect mai profesional,cam alerg, si nu este exact ce mi doream...ma rog, raportat la banii pe care i am platit, e ok, ....
oricum, in momentul asta masina este stock cum se spune, am pus pozele din showroom deoarece este exact masina din prezentare, nu ca nu as fi avut rabdare sa mi vina alta dar era singura culoare care mi a placut, si am ales sa o iau chiar pe cea din showroom.....
M ar interesa si pe mine unde au loc intalnirile posesorilor de ford in bucuresti si cand are loc prima intalnire, nu de alta dar cred ca altfel se discuta la cald, pe loc...nu?
Last edited by NWZeu; 09-09-11 at 11:10.
|
|
|
08-09-11, 14:05
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 701
Member of: [VW]
|
Re: My new focus facelift 1,6/16v/2011
|
|
|
08-09-11, 14:49
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 710
Member of: [FORD] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: My new focus facelift 1,6/16v/2011
Quote:
Originally Posted by mayu
merci de indrumari, as vrea pe parcurs sa mai tinem legatura, incerc sa scot ceva putere din motorasul asta micut,are doar 100 hp, unde nu pui ca masina este foarte grea pentru clasa ei[are in 1370 de kg, iar dieselul breack avea 1300]....incerc exact cum m ai indrumat , prima data sa i dau ceva aer mai mult,... respectv kit ul de aer sport[ ai putea sa mi spui de unde sa il cumpar, daca vrei ]apoi, cu evacuarea o sa mai vad, nu as renunta la catalizator, as fi curios daca se poate pune o evacuare cum spui tu de inox, fara sa scot catalizatorul [macar 2 ani cat e in garantie masina]..oricum multumesc de idei, sfaturi, si astept cu interes orice idee noua pentru modelul acesta de masina......
|
Filtrul l am luat de la autozr1.ro m-a costat undeva la 260 de ron cu tot cu transport.akm 2ani si am mailuat si un kit de curatare tot de la kn la 70de lei tot de la ei.baietii sunt ok si sunt din oradea....pt mai multe.detalii si chestii de genu da un pm....sal
|
|
|
08-09-11, 15:05
|
#11
|
Stage 2
Join Date: Jun 2006
Posts: 55
|
Re: My new focus facelift 1,6/16v/2011
Quote:
Originally Posted by Andu_focus
Filtrul l am luat de la autozr1.ro m-a costat undeva la 260 de ron cu tot cu transport.akm 2ani si am mailuat si un kit de curatare tot de la kn la 70de lei tot de la ei.baietii sunt ok si sunt din oradea....pt mai multe.detalii si chestii de genu da un pm....sal
|
OK, MERCI, AM SA IAU SI EU UNUL SA VEDEM CUM MERE....KEEP IN TOUCH...
|
|
|
10-09-11, 10:34
|
#12
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,092
Member of: [Nissan] [VW] [2 Roti]
|
Re: My new focus facelift 1,6/16v/2011
E ceva mai scump dar cauta sa ii pui un kit de ford focus Rs.
|
|
|
|
|