Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Masina mea Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 02-05-11, 19:22   #1
mayu

Stage 2
 
mayu's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 55
Thumbs up My new focus facelift 1,6/16v/2011

In sfarsit, mi am luat noua masina....FORD, [ am ramas fidel marcii dupa multe, pareri, sfaturi, etc]....am avut fordul focus tournier din 2003, 1,8 TDCI/100 hp iar dupa multele probleme pe care mi lea facut ar fi trebuit sa l vorbesc de rau..dar nu,.... masina mi a fost foarte draga, era ok, si.....a plecat, la un nou proprietar, sper sa o stapaneasca sanatos...ok GATA!, cam atat despre masina veche, iar acum deschidem o noua pagina :FORD FOCUS ULTIMUL FACELIFT/ 1,6/16V/100HP/20011...Masina este Anyversary, echipata destul de bine, dintre care amintesc cateva: computer de bord, abs cu TCS/ESP/MBA etc..clima bizonala automata pilot automat, volan reglabil pe inaltime/adancime, scaune sport[asa apar in lista de optiuni] reglabile, cotiera culisanta, ...jante aliaj de 16, inchidere centralizata etc...am sa atasez cateva poze facut in showroom, nu am mai avut rabdare sa astept si am ridicat masina expusa, dar e ok....astept pareri, sfaturi sau orice sugestii privind exploatarea de noua ...[ am facut deja 500 de km]...despre consum, etc....eu am sa lipsesc 2 saptamani, dar am sa revin cu poze noi si pareri...multumesc...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	15042011045.jpg
Views:	103
Size:	233.7 KB
ID:	1987347   Click image for larger version

Name:	15042011046.jpg
Views:	69
Size:	211.4 KB
ID:	1987348   Click image for larger version

Name:	15042011047.jpg
Views:	172
Size:	200.0 KB
ID:	1987349  

Click image for larger version

Name:	15042011048.jpg
Views:	92
Size:	168.8 KB
ID:	1987350   Click image for larger version

Name:	15042011049.jpg
Views:	67
Size:	174.1 KB
ID:	1987351   Click image for larger version

Name:	15042011050.jpg
Views:	47
Size:	169.1 KB
ID:	1987352  

Click image for larger version

Name:	15042011051.jpg
Views:	105
Size:	207.9 KB
ID:	1987353   Click image for larger version

Name:	15042011052.jpg
Views:	109
Size:	238.2 KB
ID:	1987354   Click image for larger version

Name:	15042011053.jpg
Views:	80
Size:	211.7 KB
ID:	1987355  

Click image for larger version

Name:	15042011054.jpg
Views:	149
Size:	227.5 KB
ID:	1987356  
__________________
1,6 16V 74Kw [100Hp] , Drive with style...MAYU!
mayu is offline   Reply With Quote
Old 05-05-11, 19:24   #2
dracushorul

Stage 4
 
dracushorul's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 242
Default Re: My new focus facelift 1,6/16v/2011

frumoasa masina ... ai si vreun gand de tuning cu ea sau vroiai doar sa ne arati noua achizitie?
dracushorul is offline   Reply With Quote
Old 08-09-11, 08:40   #3
mayu

Stage 2
 
mayu's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 55
Default Re: My new focus facelift 1,6/16v/2011

Sal, nu am mai intrat de foarte mult timp, , asa cum am spus ma gendeam si la ceva tunning, dar nu prea stiu ce sa i fac..as vrea sa i pun folie neagra pe geamuri ptr inceput, si ceva modificari la admisia de aer...astept niste idei, pareri sau sfaturi...deja am facut 5000 de km, si sunt multumit....poate ar trebui ceva putere mai multa, respectiv vreo cativa caluti in plus[ poate ma ajuta cineva cu un sfat ]...in rest, e ok...urmeaza sa mai vedem,....
mayu is offline   Reply With Quote
Old 08-09-11, 10:53   #4
Andu_focus

Stage 5
 
Andu_focus's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 710
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: My new focus facelift 1,6/16v/2011

Quote:
Originally Posted by mayu View Post
Sal, nu am mai intrat de foarte mult timp, , asa cum am spus ma gendeam si la ceva tunning, dar nu prea stiu ce sa i fac..as vrea sa i pun folie neagra pe geamuri ptr inceput, si ceva modificari la admisia de aer...astept niste idei, pareri sau sfaturi...deja am facut 5000 de km, si sunt multumit....poate ar trebui ceva putere mai multa, respectiv vreo cativa caluti in plus[ poate ma ajuta cineva cu un sfat ]...in rest, e ok...urmeaza sa mai vedem,....
fiind un motor aspirat de o cilindree mica nu prea ai ce sa scoti din el in mod semnificativ....eu stiu pe pielea mea cum e..intradevar dupa ce i-am pus evacuare,soft si admisie s-a simtit cv acolo dar nu WOW....pt inceput daca vrei sa te aventurezi pe acest drum iti recomand un filtru conic de la K&N,este usor de montat fara sa faci gospodarii pt al fixa,o sa respire motoru altfel si o sa ii dea un gram mic de vana + un sunet mai placut....daca vrei sa mergi si mai departe poti sa ii faci un traseu de inox CAT-back adik de la catalizator pana la final cu tobe sport si iarasi o sa se simte acolo cv...insa catalizatoru e o tulumba mare care absoarbe cv putere asta e la latitudinea ta daca vrei sa il dai jos sau nu...de preferat ar fi sa il dai jos dar na la ITP stii tu cum e....mai departe nus un soft cv..poate serpi......bafta in continuare si la multi km
Andu_focus is offline   Reply With Quote
Old 08-09-11, 11:24   #5
grg_92

Stage 5
 
grg_92's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 701
Member of:
[VW]
Default Re: My new focus facelift 1,6/16v/2011

salut ! foarte frumoasa masina la dotari stai bine bine observ ! totusi cum de ai trecut de la diesel la benzina?
grg_92 is offline   Reply With Quote
Old 08-09-11, 13:36   #6
mayu

Stage 2
 
mayu's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 55
Default Re: My new focus facelift 1,6/16v/2011

Quote:
Originally Posted by grg_92 View Post
salut ! foarte frumoasa masina la dotari stai bine bine observ ! totusi cum de ai trecut de la diesel la benzina?
sal, am sa ti raspund referitor la trecerea de la diesel la benzina....am luat acum vreo 4 ani prima masina diesel din viata mea [dealungul anilor am avut mai multe masini]. pot sa spun ca a fost un experiment, fara sa deranjez nici un posesor de diesel vreau sa spun asa cum am mai spus ca nu voi mai opta niciodata ptr aceasta varianta,poate si ptr ca am avut foarte mari probleme cu fordul care l am avut inainte, desii, ca si masina, mi a placut foarte mult, mergea super[cand nu se strica injectia, ptr ca aici erau problemele, cel putin la modelele commonrail ]...ce spun, am mai scris pe aici pe forum cand eram in pana ca sa zic asa, deci, am revenit la normal, benzinar...acum, ce sa zic, facand diferenta la consum, la putere, etc, dieselul tdci precedent ii dadea clasa la benzinar.....ok, asta a fost cu trecerea la benzina...teama de a nu mai repara toata
ziua injectoare, pompe, injectoare pompe, etc..sper ca m ai inteles...
mayu is offline   Reply With Quote
Old 08-09-11, 13:40   #7
grg_92

Stage 5
 
grg_92's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 701
Member of:
[VW]
Default Re: My new focus facelift 1,6/16v/2011

Quote:
Originally Posted by mayu View Post
sal, am sa ti raspund referitor la trecerea de la diesel la benzina....am luat acum vreo 4 ani prima masina diesel din viata mea [dealungul anilor am avut mai multe masini]. pot sa spun ca a fost un experiment, fara sa deranjez nici un posesor de diesel vreau sa spun asa cum am mai spus ca nu voi mai opta niciodata ptr aceasta varianta,poate si ptr ca am avut foarte mari probleme cu fordul care l am avut inainte, desii, ca si masina, mi a placut foarte mult, mergea super[cand nu se strica injectia, ptr ca aici erau problemele, cel putin la modelele commonrail ]...ce spun, am mai scris pe aici pe forum cand eram in pana ca sa zic asa, deci, am revenit la normal, benzinar...acum, ce sa zic, facand diferenta la consum, la putere, etc, dieselul tdci precedent ii dadea clasa la benzinar.....ok, asta a fost cu trecerea la benzina...teama de a nu mai repara toata
ziua injectoare, pompe, injectoare pompe, etc..sper ca m ai inteles...
da am inteles , oricum daca luai un tdci nou sigur nu aveai probleme cu el.Oricum consider ca acest 1.6 16v e destul de sprinten iar daca nu faci multi km pe an cu masina, nu vei fi deranjat deloc de consum !
__________________
grg_92 is offline   Reply With Quote
Old 08-09-11, 13:42   #8
mayu

Stage 2
 
mayu's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 55
Default

Quote:
Originally Posted by Andu_focus View Post
fiind un motor aspirat de o cilindree mica nu prea ai ce sa scoti din el in mod semnificativ....eu stiu pe pielea mea cum e..intradevar dupa ce i-am pus evacuare,soft si admisie s-a simtit cv acolo dar nu WOW....pt inceput daca vrei sa te aventurezi pe acest drum iti recomand un filtru conic de la K&N,este usor de montat fara sa faci gospodarii pt al fixa,o sa respire motoru altfel si o sa ii dea un gram mic de vana + un sunet mai placut....daca vrei sa mergi si mai departe poti sa ii faci un traseu de inox CAT-back adik de la catalizator pana la final cu tobe sport si iarasi o sa se simte acolo cv...insa catalizatoru e o tulumba mare care absoarbe cv putere asta e la latitudinea ta daca vrei sa il dai jos sau nu...de preferat ar fi sa il dai jos dar na la ITP stii tu cum e....mai departe nus un soft cv..poate serpi......bafta in continuare si la multi km
merci de indrumari, as vrea pe parcurs sa mai tinem legatura, incerc sa scot ceva putere din motorasul asta micut,are doar 100 hp, unde nu pui ca masina este foarte grea pentru clasa ei[are in 1370 de kg, iar dieselul breack avea 1300]....incerc exact cum m ai indrumat , prima data sa i dau ceva aer mai mult,... respectv kit ul de aer sport[ ai putea sa mi spui de unde sa il cumpar, daca vrei ]apoi, cu evacuarea o sa mai vad, nu as renunta la catalizator, as fi curios daca se poate pune o evacuare cum spui tu de inox, fara sa scot catalizatorul [macar 2 ani cat e in garantie masina]..oricum multumesc de idei, sfaturi, si astept cu interes orice idee noua pentru modelul acesta de masina......

Quote:
Originally Posted by grg_92 View Post
da am inteles , oricum daca luai un tdci nou sigur nu aveai probleme cu el.Oricum consider ca acest 1.6 16v e destul de sprinten iar daca nu faci multi km pe an cu masina, nu vei fi deranjat deloc de consum !
exact asa a, si calculat schimbarea, fac in jur de 13-15000 km pe an, deci nu prea multi, mai mult ma fatai in buc, la munca shoping si de 2-3 ori pe an in concedii....masina imi place, este sprintena asa cum spui, numai ca eu am un defect mai profesional,cam alerg, si nu este exact ce mi doream...ma rog, raportat la banii pe care i am platit, e ok, ....

oricum, in momentul asta masina este stock cum se spune, am pus pozele din showroom deoarece este exact masina din prezentare, nu ca nu as fi avut rabdare sa mi vina alta dar era singura culoare care mi a placut, si am ales sa o iau chiar pe cea din showroom.....

M ar interesa si pe mine unde au loc intalnirile posesorilor de ford in bucuresti si cand are loc prima intalnire, nu de alta dar cred ca altfel se discuta la cald, pe loc...nu?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	14082011129.jpg
Views:	87
Size:	1.31 MB
ID:	2144940   Click image for larger version

Name:	18082011030.jpg
Views:	46
Size:	601.9 KB
ID:	2144941  

Last edited by NWZeu; 09-09-11 at 11:10.
mayu is offline   Reply With Quote
Old 08-09-11, 14:05   #9
grg_92

Stage 5
 
grg_92's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 701
Member of:
[VW]
Default Re: My new focus facelift 1,6/16v/2011

poti incerca aici https://forum.4tuning.ro/253-ford/937...ilor-ford.html
grg_92 is offline   Reply With Quote
Old 08-09-11, 14:49   #10
Andu_focus

Stage 5
 
Andu_focus's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 710
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: My new focus facelift 1,6/16v/2011

Quote:
Originally Posted by mayu View Post
merci de indrumari, as vrea pe parcurs sa mai tinem legatura, incerc sa scot ceva putere din motorasul asta micut,are doar 100 hp, unde nu pui ca masina este foarte grea pentru clasa ei[are in 1370 de kg, iar dieselul breack avea 1300]....incerc exact cum m ai indrumat , prima data sa i dau ceva aer mai mult,... respectv kit ul de aer sport[ ai putea sa mi spui de unde sa il cumpar, daca vrei ]apoi, cu evacuarea o sa mai vad, nu as renunta la catalizator, as fi curios daca se poate pune o evacuare cum spui tu de inox, fara sa scot catalizatorul [macar 2 ani cat e in garantie masina]..oricum multumesc de idei, sfaturi, si astept cu interes orice idee noua pentru modelul acesta de masina......
Filtrul l am luat de la autozr1.ro m-a costat undeva la 260 de ron cu tot cu transport.akm 2ani si am mailuat si un kit de curatare tot de la kn la 70de lei tot de la ei.baietii sunt ok si sunt din oradea....pt mai multe.detalii si chestii de genu da un pm....sal
Andu_focus is offline   Reply With Quote
Old 08-09-11, 15:05   #11
mayu

Stage 2
 
mayu's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 55
Default Re: My new focus facelift 1,6/16v/2011

Quote:
Originally Posted by Andu_focus View Post
Filtrul l am luat de la autozr1.ro m-a costat undeva la 260 de ron cu tot cu transport.akm 2ani si am mailuat si un kit de curatare tot de la kn la 70de lei tot de la ei.baietii sunt ok si sunt din oradea....pt mai multe.detalii si chestii de genu da un pm....sal
OK, MERCI, AM SA IAU SI EU UNUL SA VEDEM CUM MERE....KEEP IN TOUCH...
mayu is offline   Reply With Quote
Old 10-09-11, 10:34   #12
vinyl
VW Driver

Stage 5
 
vinyl's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,092
Member of:
[Nissan]
[VW]
[2 Roti]
Default Re: My new focus facelift 1,6/16v/2011

E ceva mai scump dar cauta sa ii pui un kit de ford focus Rs.
vinyl is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -