Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Masina mea Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 20-02-11, 16:19   #61
dark.rider1

Stage 2
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 26
Default Re: Ford Cobra Shelby 3.0 V6

Quote:
Originally Posted by alexu_bad_boy View Post
foarte frumos ce se intampla aici...tot respectul din partea mea pentru masinile care le aveti. Dar Cobra este o minunatie. Sper sa ne intalnim odata pe pipera sa vad si eu cum o sa traga
Defapt impinge. Ca are tractiune spate. )
dark.rider1 is offline   Reply With Quote
Old 21-02-11, 08:45   #62
player77

Stage 5
 
player77's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 477
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[2 Roti]
[Opel]
[RENAULT]
Default Re: Ford Cobra Shelby 3.0 V6

sincer te urasc)))) de asa ceva as fi visat sa ma ocup si eu,dar nu am experienta necesara,bugetul...ce faci cu omologarea ?crezi ca reusesti sa o inscri ca auto in ro?oricum...respect maxim pt ceea ce faci...o zi buna...te rog sa imi lasi si mie pe pm id tau de mess si nr de tel...
__________________
FORD CAPRI MK1 V6 2300 GTO 1969-THE WHITE DREAM
Ford Capri: the car you always promised yourself"Gone in 8 sec's...
player77 is offline   Reply With Quote
Old 21-02-11, 14:30   #63
fkirita

Stage 2
 
fkirita's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 44
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Cobra Shelby 3.0 V6

Bucurie mare. Acum 1/2 h am primit si scaunele sport comandate in UK.
Player 77 multumesc, masina este inscrisa deja, si nu am id_mess (om batran de)
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMAG0718.jpg
Views:	457
Size:	549.1 KB
ID:	1884348  
fkirita is offline   Reply With Quote
Old 21-02-11, 14:34   #64
Xdriver

Stage 5
 
Xdriver's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 930
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[CSR]
[Opel]
[Old School Cars]
[FORD]
Default Re: Ford Cobra Shelby 3.0 V6

Quote:
Originally Posted by fkirita View Post
Bucurie mare. Acum 1/2 h am primit si scaunele sport comandate in UK.
Player 77 multumesc, masina este inscrisa deja, si nu am id_mess (om batran de)
Arata f bine scaunul, mai ales ca ai si cotiere la el
Xdriver is offline   Reply With Quote
Old 26-02-11, 14:35   #65
Popescu Ionel

Stage 4
 
Popescu Ionel's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 229
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Cobra Shelby 3.0 V6

Masina arata grav rau si cred ca o sa traga si mai grav daca nu va depasi 900 kg,va fi o mica racheta parerea mea,felicitari si spor la treaba in continuare.
Popescu Ionel is offline   Reply With Quote
Old 27-02-11, 01:47   #66
Mircea L

Stage 2
 
Mircea L's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 25
Default Re: Ford Cobra Shelby 3.0 V6

Masina are un look fantastic, dar nu am sa te menajez:
_diferentialul e slab - carcasele cedeaza la prinderea superioara, deci poti sa uiti de difful standard de Sierra, pt a pune interne Quaife in el. Recomandare: diff de Scorpio Cosworth 2.9 24v (are fie 195 fie 210cp din fabrica si aproape 400Nm, deci si transmisia e gata de "abuzuri")
_motorul e comprimat destul de rau, asta nu te ajuta. Ai cam 2000E de bagat in el? OK, atunci admisie de forta cu throttlebodyuri (cu trompete asa cum spui), un set de axe cu lift nesimtit si durata peste 275grade, evacuare tip serpi 6-2-1 sau 3-1 cu 3-1. Volanta de aluminiu cu suprafata de frictiune din otel tratat. Si soft. Cu asta aduni cam 50cp si ceva cuplu. Ai mai multi bani? Turbo - pt ca un supercharger merge prea cald, vei lua max 70cp la 1bar, dupa care detonatii si alte rahaturi. Plus ca ai boost max, la turatie max, e un V6 - chiar vrei sa traga doar de la 5000rpm in sus? asa ca: garnituri de chiulasa din cupru, axe mild road, pt cuplu la turatii mici(sus se ocupa turbina), plenum aer facut la comanda sau vezi ce gasesti aftermarket, regulator de presiune specific pt noua presiune din rampa de benzina, pompa sau pompe de benzina Facet cu debitul si presiunea necesara pt alimentarea motorului. Apoi - pistoane forjate cu profil de decomprimare (tre sa scazi pana pe la 8:1), biele forjate cu profil H (1 piston e cam 140lire, 1 biela cam 100lire), bolturi de biela si fus palier high spec, cuzineti cu specificatii racing, rampa de ungere in motor - sa scuipe ulei in pistoane, de jos. Volanta ramane aia care e. Aprindere cu balast si ECU programabil. Oblicatoriu EGT (temperatura gaz evacuare) si AFR (amestec aer/benzina). Evacuare din inox, si wastegate extern. Turbina: hibrid T3 turbina cu compresorul de pe T4.
Mircea L is offline   Reply With Quote
Old 27-02-11, 10:38   #67
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default Re: Ford Cobra Shelby 3.0 V6

Quote:
Originally Posted by Mircea L View Post
Turbina: hibrid T3 turbina cu compresorul de pe T4.
Cam mare hibridul, este singura obiectie (avand in vedere targetul de putere pe care l-a estimat proprietarul cu ceva posturi in urma).
NWZeu is offline   Reply With Quote
Old 01-03-11, 11:39   #68
fkirita

Stage 2
 
fkirita's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 44
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Cobra Shelby 3.0 V6

Quote:
Originally Posted by Mircea L View Post
Masina are un look fantastic, dar nu am sa te menajez:
_diferentialul e slab - carcasele cedeaza la prinderea superioara, deci poti sa uiti de difful standard de Sierra, pt a pune interne Quaife in el. Recomandare: diff de Scorpio Cosworth 2.9 24v (are fie 195 fie 210cp din fabrica si aproape 400Nm, deci si transmisia e gata de "abuzuri")
_motorul e comprimat destul de rau, asta nu te ajuta. Ai cam 2000E de bagat in el? OK, atunci admisie de forta cu throttlebodyuri (cu trompete asa cum spui), un set de axe cu lift nesimtit si durata peste 275grade, evacuare tip serpi 6-2-1 sau 3-1 cu 3-1. Volanta de aluminiu cu suprafata de frictiune din otel tratat. Si soft. Cu asta aduni cam 50cp si ceva cuplu. Ai mai multi bani? Turbo - pt ca un supercharger merge prea cald, vei lua max 70cp la 1bar, dupa care detonatii si alte rahaturi. Plus ca ai boost max, la turatie max, e un V6 - chiar vrei sa traga doar de la 5000rpm in sus? asa ca: garnituri de chiulasa din cupru, axe mild road, pt cuplu la turatii mici(sus se ocupa turbina), plenum aer facut la comanda sau vezi ce gasesti aftermarket, regulator de presiune specific pt noua presiune din rampa de benzina, pompa sau pompe de benzina Facet cu debitul si presiunea necesara pt alimentarea motorului. Apoi - pistoane forjate cu profil de decomprimare (tre sa scazi pana pe la 8:1), biele forjate cu profil H (1 piston e cam 140lire, 1 biela cam 100lire), bolturi de biela si fus palier high spec, cuzineti cu specificatii racing, rampa de ungere in motor - sa scuipe ulei in pistoane, de jos. Volanta ramane aia care e. Aprindere cu balast si ECU programabil. Oblicatoriu EGT (temperatura gaz evacuare) si AFR (amestec aer/benzina). Evacuare din inox, si wastegate extern. Turbina: hibrid T3 turbina cu compresorul de pe T4.
Am lipsit o perioada din tara.
Acum hai sa vedem:
- evacuare este deja 3 in 1 din inox;
- plenumul este deja in lucru;
- diff-ul este deja schimbat cu un Scorpio;
Acum sunt preocupat de volanta pentru ca am originalul DM (dual mass) si cu fulia care este cu amortizor. Ceva idei?
Pentru turbo atasez un pdf. De remarcat ca cel din pdf nu a micsorat compresia.
In rest multumesc pentru sfaturi.
Attached Files
File Type: pdf Supercharged_4WD_ST220.pdf (6.93 MB, 64 views)
fkirita is offline   Reply With Quote
Old 02-03-11, 09:48   #69
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Ford Cobra Shelby 3.0 V6

frumoasa si a ta, se mareste deja parcul Cobrelor romanesti
totusi, o Cobra "merge" cam mana in mana cu un V8, dar ce vrei sa faci tu trece de "asteptarile" unui V8

Ne poti spune care au fost problemele legislative cu RAR-ul?
Cat e taxa de omologare individuala si cat te-au dus doar actele de omologare, ca la Serviciul Inmatriculari "banuiesc" ca n-au fost probleme??
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 02-03-11, 15:36   #70
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default Re: Ford Cobra Shelby 3.0 V6

Quote:
Originally Posted by fkirita View Post
Am lipsit o perioada din tara.
Acum sunt preocupat de volanta pentru ca am originalul DM (dual mass) si cu fulia care este cu amortizor. Ceva idei?
Una dintr-o bucata, insa cred ca trebuie facuta pe comanda.
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 03-03-11, 12:00   #71
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Ford Cobra Shelby 3.0 V6

cat despre trompete, sunt foarte aspectuoase, dar nasoale pt motor, la noi in tara praful e peste tot, si decat sa sune bine motorul dar sa nu tina mult, mai bine o admisie mai "filtrata"
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 03-03-11, 12:32   #72
scturoag
4Rally

Stage 5
 
scturoag's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,673
Member of:
[VW]
[Toyota]
[2 Roti]
[4Rally]
Default Re: Ford Cobra Shelby 3.0 V6

Wow, indraznet proiect, se lucreaza foarte curat, abia astept sa vad poze cu masina finalizata, Felicitari !!!
scturoag is offline   Reply With Quote
Old 18-03-11, 13:28   #73
krys_26

Stage 4
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 191
Default Re: Ford Cobra Shelby 3.0 V6

wow incredibi nu credeam ca exista asa ceva la noi in tara,respect pt munca depusa si investitia facuta.
krys_26 is offline   Reply With Quote
Old 21-03-11, 20:28   #74
fkirita

Stage 2
 
fkirita's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 44
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Cobra Shelby 3.0 V6

Noutati.
Masina are roti de Scorpio iar electronica din masina, inclusiv ABS cu ESP-IVD este de la un Mondeo ST. Am reusit, cu ajutorul unui mic montaj-vezi poza-, sa cuplez senzorii inductivi de la Scorpio cu ABS de la ST care intelege senzori tip HALL. Acum functioneaza si vitezometrul si teoretic si ESP si TCS.
Intrebarea mea este cum vor functiona? Pentru ca Mondeo avea tractiune fata iar Cobra tractiune spate.
Ce va face ESP-ul? dar TCS-ul? Idei?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMAG0641.jpg
Views:	159
Size:	702.7 KB
ID:	1929164  
fkirita is offline   Reply With Quote
Old 23-03-11, 19:49   #75
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Cobra Shelby 3.0 V6

Am impresia ca te-ai complicat inutil; trebuia s-o lasi fara atatea initiale -abs,esp,etc- si sa-i pui doar un LSD, asa cum este cam pe 99,9% dintre Cobre, indiferent ca au motor L4 de 2000cmc sau V8 de 5000cmc ...

Pe Sierra 2.0 RS si Scorpio 2.9 in variantele Cosworth NU aveau nici macar abs desi aveau si alea in jur de 200cp, iar cei (tot englezoi ) de la Lotus si TVR fabricau si in 2007 masini de vreo 200cp sau chiar peste 200cp si nu 'serveau' nici abs nici esp si alte chestii de-astea...

Frane de Sierra cu discuri ventilate pe fata si tot discuri de Sierra si pe spate asigurau franare super ok, erau mai simplu de montat, si probabil deja ai fi iesit cu Cobra la plimbare .
Parerea mea
capricosti is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -