03-02-11, 23:17
|
#31
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 464
|
Re: Ford Cobra Shelby 3.0 V6
Interesant proiect, ti-am trimis un mesaj privat.
|
|
|
04-02-11, 08:56
|
#32
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 448
Member of: [DAEWOO] [SEAT]
|
Re: Ford Cobra Shelby 3.0 V6
ambitioasa treaba
cred ca e singura de la noi.
|
|
|
04-02-11, 10:15
|
#33
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 464
|
Re: Ford Cobra Shelby 3.0 V6
Mai sunt 3-4. 2 sunt facute cu motoare Shelby originale. Vezi ca am pus si filmulet pe youtube, cauta Shelby Cobra Romania
Last edited by NWZeu; 05-02-11 at 12:16.
|
|
|
04-02-11, 10:51
|
#34
|
Stage 2
Join Date: Feb 2011
Posts: 44
Member of: [FORD]
|
Asa este, mai sunt Cobre, si sper sa fie cat mai multe. In mai plec cu ea la deschiderea sezonului, la Dortmund, unde ma voi intalni cu multi proprietari de Shelby - vezi aici http://www.cobra-web.de/index.php?op...ichte&Itemid=4
Ar fi frumos sa avem si noi la fel.
Quote:
Originally Posted by andi_cimpean
Wow!
Prea tare ceea ce ai făcut!
De maşina donatoare cred că ai făcut rost separat, aşa că īntreb cāt te-a dus kitul Sumo Pilgrim.
Am urmărit fiecare episod al lui Mark Evans - A Car Is Born
şi tind să cred că el a fost sursa ta de inspiraţie
Pānă se pune site-ul pe roate, crezi că mai poţi pune poze aici?
|
Am vazut si resvazut filmele lui Mark Evans, "A car is born". Fac parte din documentatie practic. In prima etapa kit-ul a costat 10.500 euro fara motor, si am mai dat cam 3000 pe mondeo accidentat (practic pe motor si electronica).
Am mai pus cateva poze, inclusiv cu o parte a echipei. Tobele sunt Borla, catalizatoarele sunt cu metal, de 200 cpsi. Franele sunt cele de la Mondeo, deocamdata.
http://www.alfcarspace.ro/?page_id=705 este on. Am sa completez in weekend.
Last edited by NWZeu; 05-02-11 at 12:15.
|
|
|
04-02-11, 11:30
|
#35
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 464
|
Re: Ford Cobra Shelby 3.0 V6
Noi facem de americane in general, anul trecut chiar a fost tare.. iar acum asteptam sa vina primavara sa deschidem sezonul
Poate facem si ceva special pentru Cobre
Last edited by NWZeu; 05-02-11 at 12:12.
|
|
|
05-02-11, 20:24
|
#36
|
Stage 2
Join Date: Feb 2011
Posts: 44
Member of: [FORD]
|
Re: Ford Cobra Shelby 3.0 V6
Am nevoie de ajutor/idei cu Shelby-ul. Pentru ca am folosit toata electronica de la Mondeo ST, iar fuzetele sunt de la Scorpio am senzorii de ABS de tip inductiv, iar electronica intelege senzorii Hall, deci nu merge nici vitezometrul nici ABS/ESP-ul. Am reusit sa fac un montaj adaptor care preia semnalul de la senzorii inductivi (sinusoidal) si il transforma in semnal dreptunghiular (in curent de 7/14 mA pentru low/high). Din pacate inca nu merge. Idei?
|
|
|
06-02-11, 14:04
|
#37
|
Stage 2
Join Date: Feb 2011
Posts: 44
Member of: [FORD]
|
Re: Ford Cobra Shelby 3.0 V6
Pregatesc pozele cu vopsirea Cobrei pentru site-ul meu si m-am gandit sa le postez si aici. Multa pasiune pentru masini.
Last edited by fkirita; 06-02-11 at 14:12.
|
|
|
06-02-11, 14:49
|
#38
|
Stage 2
Join Date: Aug 2009
Posts: 46
|
Re: Ford Cobra Shelby 3.0 V6
tare fratica n-am cuvinte despre masina
spor la treaba!
|
|
|
07-02-11, 18:29
|
#39
|
Stage 2
Join Date: Feb 2011
Posts: 44
Member of: [FORD]
|
Re: Ford Cobra Shelby 3.0 V6
Vreau sa incep modificarea motorului. In prima faza vreau sa schimb admisia si am 2 directii: montarea unui compresor sau o admisie cu "trompete". Cea cu compresor implica modificari mari, iar cea cu "trompete" nu este foarte spectaculoasa ca si crestere in performante (pe de alta parte am ceva putere/kg deja) dar este mai usor de implementat. Ce parere aveti?
a) http://www.jenvey.co.uk/ pentru "trompete"
b) http://www.rotrex.com pentru compresor
|
|
|
07-02-11, 19:34
|
#40
|
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 710
Member of: [FORD] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Ford Cobra Shelby 3.0 V6
Quote:
Originally Posted by fkirita
Vreau sa incep modificarea motorului. In prima faza vreau sa schimb admisia si am 2 directii: montarea unui compresor sau o admisie cu "trompete". Cea cu compresor implica modificari mari, iar cea cu "trompete" nu este foarte spectaculoasa ca si crestere in performante (pe de alta parte am ceva putere/kg deja) dar este mai usor de implementat. Ce parere aveti?
a) http://www.jenvey.co.uk/ pentru "trompete"
b) http://www.rotrex.com pentru compresor
|
2 turbine T3 si esti cel mai fericit
|
|
|
07-02-11, 19:43
|
#41
|
Stage 2
Join Date: Feb 2011
Posts: 44
Member of: [FORD]
|
Re: Ford Cobra Shelby 3.0 V6
Quote:
Originally Posted by Andu_focus
2 turbine T3 si esti cel mai fericit
|
Compresorul de la Rotrex pastreaza avantajele de la amandoua tipuri de supraalimentare, este un compresor centrifugal cu actionare mecanica, adica eficienta de la turbocompresor fara lag. Si in plus pentru ca nu foloseste evacuarea aerul este mai rece. Si in plus este extrem de mic 180x146 mm pentru 400cp. Si nu schimb evacuarea. Ce zici?
|
|
|
07-02-11, 19:46
|
#42
|
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 710
Member of: [FORD] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Ford Cobra Shelby 3.0 V6
Quote:
Originally Posted by fkirita
Compresorul de la Rotrex pastreaza avantajele de la amandoua tipuri de supraalimentare, este un compresor centrifugal cu actionare mecanica, adica eficienta de la turbocompresor fara lag. Si in plus pentru ca nu foloseste evacuarea aerul este mai rece. Si in plus este extrem de mic 180x146 mm pentru 400cp. Si nu schimb evacuarea. Ce zici?
|
ce mai astepti !! asteptam rezultatele
|
|
|
07-02-11, 19:58
|
#43
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of: [Moderators] [AfterDark Racing] [DAEWOO] [FORD] [BMW]
|
Re: Ford Cobra Shelby 3.0 V6
Quote:
Originally Posted by Andu_focus
2 turbine T3 si esti cel mai fericit
|
Un T3 e mai mult decat suficient avand in vedere cilindreea motorului. Montarea a doua bucati ..... ei bine, tare as vrea sa te vad cum o faci ... ma refer la reglaje, nicidecum la bolt-on
Quote:
Originally Posted by fkirita
Compresorul de la Rotrex pastreaza avantajele de la amandoua tipuri de supraalimentare, este un compresor centrifugal cu actionare mecanica, adica eficienta de la turbocompresor fara lag. Si in plus pentru ca nu foloseste evacuarea aerul este mai rece. Si in plus este extrem de mic 180x146 mm pentru 400cp. Si nu schimb evacuarea. Ce zici?
|
Prin natura constructiva a compresorului nu are lag, insa isi pierde din eficienta datorita "consumului", cosuma energie mecanica pentru antrenare. Sunt aplicatii in care un radiator va fi necesar.
PS: nu am citit specificatiile, nu ii stiu insulele de eficienta, insa un target de 400 cp e unul foarte indraznet, eu as estima ca fara modificari (interne) majore, un target de 300cp este realizabil/fezabil.
__________________
Ford Mondeo MK3 DuratecHE --- BMW E46 FL 320D --- Daewoo Cielo Executive DOHC 16V
uita-te bine in oglinda, aparentele insala
|
|
|
07-02-11, 20:10
|
#44
|
Stage 2
Join Date: Feb 2011
Posts: 44
Member of: [FORD]
|
Re: Ford Cobra Shelby 3.0 V6
Quote:
Originally Posted by NWZeu
Un T3 e mai mult decat suficient avand in vedere cilindreea motorului. Montarea a doua bucati ..... ei bine, tare as vrea sa te vad cum o faci ... ma refer la reglaje, nicidecum la bolt-on
Prin natura constructiva a compresorului nu are lag, insa isi pierde din eficienta datorita "consumului", cosuma energie mecanica pentru antrenare. Sunt aplicatii in care un radiator va fi necesar.
PS: nu am citit specificatiile, nu ii stiu insulele de eficienta, insa un target de 400 cp e unul foarte indraznet, eu as estima ca fara modificari (interne) majore, un target de 300cp este realizabil/fezabil.
|
De acord, am sa fac modificarile in 2 etape, una cu target 275-300cp si apoi mai spre 350cp
|
|
|
07-02-11, 20:13
|
#45
|
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 710
Member of: [FORD] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Ford Cobra Shelby 3.0 V6
Quote:
Originally Posted by NWZeu
Un T3 e mai mult decat suficient avand in vedere cilindreea motorului. Montarea a doua bucati ..... ei bine, tare as vrea sa te vad cum o faci ... ma refer la reglaje, nicidecum la bolt-on
Prin natura constructiva a compresorului nu are lag, insa isi pierde din eficienta datorita "consumului", cosuma energie mecanica pentru antrenare. Sunt aplicatii in care un radiator va fi necesar.
PS: nu am citit specificatiile, nu ii stiu insulele de eficienta, insa un target de 400 cp e unul foarte indraznet, eu as estima ca fara modificari (interne) majore, un target de 300cp este realizabil/fezabil.
|
eee..treaba cu 2 T3 a fost mai mult o gluma...nu o luati chiar asa in serios,oricum ai dreptate
|
|
|
|
|