24-02-11, 01:13
|
#91
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 620
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Ford Fiesta Rs1800
Quote:
Originally Posted by s3by
Cum e cu greutatea ? cat ai acum si cat aveai inainte? Ai simtit diferenta ?
|
Diferenta se simte...relativ mare...am scos 63 fix din ea,nu am unde sa o cantaresc din pacate,in talon am 925 din fabrica...sigurul inconvenient e ca pleaca mai usor de spate cand fac shimbari de greutate in curbe ,dar oricum,ma ajuta ca nu mai subvireaza intr-una...vineri sau luni dau jos taota suspensia sa o schimb,si se schimba treburile
|
|
|
26-02-11, 23:23
|
#92
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 620
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Ford Fiesta Rs1800
intentionam sa il fac albastru initial,e mai bine asa?
|
|
|
27-02-11, 11:35
|
#93
|
Stage 4
Join Date: Jun 2007
Posts: 278
Member of: [FORD] [Old School Cars]
|
Re: Ford Fiesta Rs1800
Arata Ok ... dar totusi in pozitia actuala trage cam mult aer cald ... as mai face si alta modificare ... as lua galeria de evacuare de la un rs 2000 si as inlocuio pe cea originala ... sau macar scoate-i sistemul ala APS care este f restrictiv in cazul tau ...
|
|
|
27-02-11, 13:59
|
#94
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 620
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Ford Fiesta Rs1800
Quote:
Originally Posted by sfert
Arata Ok ... dar totusi in pozitia actuala trage cam mult aer cald ... as mai face si alta modificare ... as lua galeria de evacuare de la un rs 2000 si as inlocuio pe cea originala ... sau macar scoate-i sistemul ala APS care este f restrictiv in cazul tau ...
|
Pai in legatura cu evacuarea,ii iau serpisori Ashley pe care ii imbrac in banda termoizolanta ,treaba rezolvata iar aerul cald o sa dispara de sub capota caci ii fac ca in Anglia,ii pun inaltatoare la capota sa stea ridicata distre parbriz cu 2 cm si o sa fie curent mare sub capota...la ce te referi cu sistemul APS?
|
|
|
01-03-11, 08:57
|
#95
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 819
Member of: [FORD]
|
Re: Ford Fiesta Rs1800
cred ca se refera la tevile de recirculare de deasupra galeriei de evacuare...sa le scoti si sa astupi gaurile...sper sa nu ma insel...
|
|
|
01-03-11, 09:02
|
#96
|
Stage 4
Join Date: Jun 2007
Posts: 278
Member of: [FORD] [Old School Cars]
|
Re: Ford Fiesta Rs1800
Da , dar daca zice ca inlocuieste complet evacuarea atunci numai are rost ...
PS - Hai sa iti dau si etrierii aia fata de RS daca tot zici ca dai jos suspensia si faci doua treburi deodata
Last edited by sfert; 01-03-11 at 09:06.
|
|
|
01-03-11, 11:28
|
#97
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 620
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Ford Fiesta Rs1800
Quote:
Originally Posted by sfert
Da , dar daca zice ca inlocuieste complet evacuarea atunci numai are rost ...
PS - Hai sa iti dau si etrierii aia fata de RS daca tot zici ca dai jos suspensia si faci doua treburi deodata
|
Ii iau ma de luat,dar stai ca nu mai merge imrpimanta de bani ) saptamana asta ii pun tush si scot pana vineri 50 de milioane.Vreau sa iau axe,Omex rev limiter cu launch control,serpisori si raman iar in curu gol )
|
|
|
06-03-11, 16:13
|
#98
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 491
Member of: [FORD] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Ford Fiesta Rs1800
Quote:
Originally Posted by vlad_strumph
Ii iau ma de luat,dar stai ca nu mai merge imrpimanta de bani ) saptamana asta ii pun tush si scot pana vineri 50 de milioane.Vreau sa iau axe,Omex rev limiter cu launch control,serpisori si raman iar in curu gol )
|
poti sa ii dai in launch control fara autoblocant?si cat te`au costat coturile elea samco sau ce sunt ca vreau si eu unu o sa`ti dau dimensiunile poate ma poti ajuta...
|
|
|
07-03-11, 00:02
|
#99
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 620
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Ford Fiesta Rs1800
Quote:
Originally Posted by rzn_vl
poti sa ii dai in launch control fara autoblocant?si cat te`au costat coturile elea samco sau ce sunt ca vreau si eu unu o sa`ti dau dimensiunile poate ma poti ajuta...
|
Iti trebuie teava de aluminiu de 70,coturile sunt de la Nick Racing ,S Hose cu diametru de 70 cot de 45 si de 90,m-au costat cu tot cu coliere apropae 2 milioane.
|
|
|
26-03-11, 18:15
|
#100
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 620
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Ford Fiesta Rs1800
Salut ,nu am mai intrat de ceva timp.Intre timp masina e la vopsit,o revopsesc toata caci avea rugina la pasaje sub aripi,era lovita,zgariata si urata...o fac sper eu ca noua...marti o scot de la vopsit,o sa pun pozele
|
|
|
27-03-11, 12:29
|
#101
|
Stage 4
Join Date: Nov 2009
Posts: 289
|
Re: Ford Fiesta Rs1800
Imi place ca te ti de capul ei calumea.Nu o prea lasi sa respire si asta e foarte bine.Bafta in continuare
|
|
|
29-03-11, 23:14
|
#102
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 491
Member of: [FORD] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Ford Fiesta Rs1800
astept sa vad cum iese :P si eu o sa`i dau la a mea o culoare tot rosie ca de fabrica dar : rosu ferarri....prin vara o sa ma apuc si eu de ea cum trebuie...iar la partea mecanica ce tine de motor si restu am sa aduc imbunatatiri grave...cum ar fi...
-axe cu came de la 2500 - 7500 RPM
-galerie de evacuare ASHLEY
-admisie Throttle body
-traseu din galerie pana in spate MONGOOSE 4"
-toba finala Greddy(Subaru)
-LSD
-Motec M4 / Haltec ECU ignition
-injectoare 600cmc
cam astea ar fi in prim plan...bafta multa cu masinuta "surioara buburuzei mele ) " :*
|
|
|
30-03-11, 03:01
|
#103
|
Midnight Racers Member
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 334
Member of: [Midnight Racers] [FORD] [PARTICIPANT CURSE] [Honda] [RENAULT]
|
Re: Ford Fiesta Rs1800
Ce ai vrea sa faci cu injectoarele alea de 600 ? Si la ce te referi cu admisia "Throttle body" ?
|
|
|
30-03-11, 11:52
|
#104
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of: [Opel] [FORD]
|
Re: Ford Fiesta Rs1800
Poate sa referit la throttle bodies gen claptele de acceleratie de motocicleta pe fiecare cilindru...
|
|
|
30-03-11, 20:21
|
#105
|
Midnight Racers Member
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 334
Member of: [Midnight Racers] [FORD] [PARTICIPANT CURSE] [Honda] [RENAULT]
|
Re: Ford Fiesta Rs1800
Quote:
Originally Posted by GTXR
Poate sa referit la throttle bodies gen claptele de acceleratie de motocicleta pe fiecare cilindru...
|
Da,probabil,dar injectoarele de 600cmc nu au CLAR ce cauta acolo ! Masina lucreaza cu injectoare de maxim 300cmc daca nu cumva ma insel poate chiar pana in 200 cmc la o presiune de 3 bari . Eu la masina mea am amestec extrem de bogat cu injectoare de 260cmc la 2.8 bari presiune in rampa + ca e turbo .
Razvan , 600cmc avea Bobi pe ursul MOM , iar la tine nici nu va porni macar cau acele injectoare . Sfatul meu e sa iei un regulator de presiune pt rampa injectoare si sa maresti presiunea de benzina in rampa si automat maresti cubajul injectoarelor .Dar sa nu uitam ca pt benzina mai multa trebuie automat si aer si reglaje in calculator . Nu iti recomand Omexori Haltec sau cine stie ce altul,ia-ti un Megasquirt ca e si mai ieftin si la fel in performanta ! Suces si spor la treaba .
__________________
"There is no replacement for displacement"
|Fiesta RS TURBO|by AS Tuning
Renault Clio Sport 172 Under construction
VAND JANTE PT FORD( 4X108 ) AZEV A
|
|
|
|
|