21-01-11, 04:15
|
#61
|
Midnight Racers Member
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 334
Member of: [Midnight Racers] [FORD] [PARTICIPANT CURSE] [Honda] [RENAULT]
|
Re: Ford Fiesta Rs1800
Mah masina e inca in lucru,inca nu am luat toate piesele,mai am nevoie de ceva coturi,si teava de inox si cuple siliconice pt admisie,care sper sa se rezolve maxim pana luni...in rest totul e ok asteptam sa vedem ce va fi
__________________
"There is no replacement for displacement"
|Fiesta RS TURBO|by AS Tuning
Renault Clio Sport 172 Under construction
VAND JANTE PT FORD( 4X108 ) AZEV A
|
|
|
21-01-11, 21:42
|
#62
|
Dacia Rally Team Member
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 849
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: Ford Fiesta Rs1800
Jantele sunt Azev?Arata bine acum mai ales ca ai dat dunga aia de pe capota jos
|
|
|
22-01-11, 13:15
|
#63
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 620
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Ford Fiesta Rs1800
Quote:
Originally Posted by alex_77_marius
Jantele sunt Azev?Arata bine acum mai ales ca ai dat dunga aia de pe capota jos
|
Da papusa,Azev sunt,le-am luat ca sunt foarte usoare ,adica cele vechi aveau 10 kg una ) si dunga ii pun iar,altfel esti invidios ca nu vrea mirko sa iti puna si tie ))
|
|
|
22-01-11, 14:58
|
#64
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of: [Opel] [FORD]
|
Re: Ford Fiesta Rs1800
Vad ca tu pui prea mare baza in axele cu came,dar fara alte modificari nu o sa ai rezultatul dorit.
|
|
|
22-01-11, 19:19
|
#65
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 620
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Ford Fiesta Rs1800
Quote:
Originally Posted by GTXR
Vad ca tu pui prea mare baza in axele cu came,dar fara alte modificari nu o sa ai rezultatul dorit.
|
Pai nu stiu ce crezi tu exact eu stiu sigur ca dupa axe,ar trebui sa se simta mai bine faptul ca am toata evacuarea facuta,ca nu am catalizator,o sa urce mai repede in ture...sigur nu o sa ma urce mai mult de 14-16 cai...avand in vedere ca vreau sa ii pun si cold air intake si serpii...poate dupa cu un soft,per total sa fie ceva mai bine...sper eu pe la 160 de cai...
|
|
|
22-01-11, 23:15
|
#66
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of: [Opel] [FORD]
|
Re: Ford Fiesta Rs1800
Ideal ar fi sa duci chiluloasa la preparat,crezi ca daca pui axele si iti trage pana in 7500 cum zici tu mai are acelasi flow ca la 6500?Motorul e facut si el pt o limita,daca esti dispus sa investesti baga niste supape mai mari,polisheaza canalele de adimise evacuare,si de ce nu mai umbla la raportul de comprimare.Admisia aia nu imi place deloc,degeaba e invelita in material termoizolant,am avut si eu aceeasi admisie si nu e vb ca se incazeste plasticul respectiv ci galeria ca toata caldura degajata de motor bate 'spre' ea.Eu imi pusesem clapeta de acceleratie de 2.0 16v,la tine nu e cazul dar o poti da jos si vezi ca are un 'sant' micut o poti poliza si polisha dupa,iar cel mai mare invonenient este si debitmetrul care in interior 'gaura este prea mica'.Ti-am lasat niste poze mai jos...Exista si ceva alternative dar dupa cum am zis,cat esti tu dispus sa investesti.
PS oza cu clapeta e de cand lucram eu la a mea...
|
|
|
23-01-11, 02:01
|
#67
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 620
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Ford Fiesta Rs1800
Quote:
Originally Posted by GTXR
Ideal ar fi sa duci chiluloasa la preparat,crezi ca daca pui axele si iti trage pana in 7500 cum zici tu mai are acelasi flow ca la 6500?Motorul e facut si el pt o limita,daca esti dispus sa investesti baga niste supape mai mari,polisheaza canalele de adimise evacuare,si de ce nu mai umbla la raportul de comprimare.Admisia aia nu imi place deloc,degeaba e invelita in material termoizolant,am avut si eu aceeasi admisie si nu e vb ca se incazeste plasticul respectiv ci galeria ca toata caldura degajata de motor bate 'spre' ea.Eu imi pusesem clapeta de acceleratie de 2.0 16v,la tine nu e cazul dar o poti da jos si vezi ca are un 'sant' micut o poti poliza si polisha dupa,iar cel mai mare invonenient este si debitmetrul care in interior 'gaura este prea mica'.Ti-am lasat niste poze mai jos...Exista si ceva alternative dar dupa cum am zis,cat esti tu dispus sa investesti.
PS oza cu clapeta e de cand lucram eu la a mea...
|
Multumesc frumos pentru sfaturi,chiar tin cont de ce imi spui.Acum sa incep sa iti explic...chiulasa am vb cu cineva (SEBASTIAN e pe forum aici) sa mi-o faca dar nu stiu exact ce sa fac.Limita acestui motor din ce am vazut in afara e destul de sus,pe la 7200 fara sa schimbi injectie ,supape si celelalte aferente acestei modificari,in legatura cu admisia,vreau sa o fac identic cu cea din a 2-a imagine,cu motorul albastru.Ce pot sa fac la debitmetru,referitor la ce mi-ai spus tu? Si in legatura cu banii,crede-ma ca daca fac rost de 10000E ,nu fac nimic altceva cu ei...adica sunt dispus sa merg pana la capat cu ea,totul insa pentru a ramane aspirat Sper sa fac rost de bani cat de curand pentru axe,iar problema mea mai mare este unde gasesc niste serpisori...caci am gasit pe net,in Anglia in mod deosebit,dar pretul mi se pare exagerat...gen 500-600 lire,cu 900lire imi iau corpuri de acceleratie cu injectoare si soft
|
|
|
23-01-11, 21:36
|
#68
|
Midnight Racers Member
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 334
Member of: [Midnight Racers] [FORD] [PARTICIPANT CURSE] [Honda] [RENAULT]
|
Re: Ford Fiesta Rs1800
Serpii ...eu ti-am dat si o varianta mai ieftina pt serpi undeva mai in spate dar daca vrei ceva bolt on...
http://www.burtonpower.com/parts-by-...ta/ashm19.html nu 600lire sau mai este una tot acolo la vreo 200 cu diametre mai mari la teava etc...si cu clapetele e treaba buna,cauta un megasquirt si umbla la volanta...si usureaza masina cat poti de mult ...daca vrei sa tii motorul aspirat si sa faci ceva vb cu TEKNO aici pe forum ca e doctoras in zetec aspirat urcat sus in cai...el stie tot ce tine de zetec aspirat !
Last edited by s3by; 23-01-11 at 21:42.
|
|
|
23-01-11, 23:50
|
#69
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 620
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Ford Fiesta Rs1800
Quote:
Originally Posted by s3by
Serpii ...eu ti-am dat si o varianta mai ieftina pt serpi undeva mai in spate dar daca vrei ceva bolt on...
http://www.burtonpower.com/parts-by-...ta/ashm19.html nu 600lire sau mai este una tot acolo la vreo 200 cu diametre mai mari la teava etc...si cu clapetele e treaba buna,cauta un megasquirt si umbla la volanta...si usureaza masina cat poti de mult ...daca vrei sa tii motorul aspirat si sa faci ceva vb cu TEKNO aici pe forum ca e doctoras in zetec aspirat urcat sus in cai...el stie tot ce tine de zetec aspirat !
|
Am vorbit cu el ,e numaru unu ,stiu O sa vad ce fac,oricum,mersi mult te tin la curent cu prostioarele mele
|
|
|
30-01-11, 01:17
|
#70
|
Stage 4
Join Date: May 2010
Posts: 257
|
Re: Ford Fiesta Rs1800
de cand ma stiu...modelul asta de masina nu mi'a placut...nu stiu de ce...dar mi s'a parut pur si simplu hidoasa. pana acum . arata foarte bine..spor in continuare
|
|
|
01-02-11, 19:17
|
#71
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 620
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Ford Fiesta Rs1800
O vand,le vand pe amandoua ..care e interesat,sa dea un semn sau sa sune.0769699152
|
|
|
01-02-11, 19:51
|
#72
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of: [Moderators] [AfterDark Racing] [DAEWOO] [FORD] [BMW]
|
Re: Ford Fiesta Rs1800
Che passa? de ce o rasturnare de "situatie" asa brusca?
|
|
|
01-02-11, 20:48
|
#73
|
Stage 4
Join Date: Nov 2009
Posts: 235
Member of: [FORD]
|
Re: Ford Fiesta Rs1800
pacat ca ai luat decizia asta... era un proiect minunat...
io sper sa te razgandesti... bafta
|
|
|
01-02-11, 21:57
|
#74
|
Dacia Rally Team Member
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 849
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: Ford Fiesta Rs1800
Cum am zis si pe topicul Asconei cred ca te-ai lovit la cap...ori te-ai dat pe iarba=)))
|
|
|
01-02-11, 22:18
|
#75
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 620
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Ford Fiesta Rs1800
Vand una din ele,sau pe amandoua...Vreau sa imi cumpar Celica Gt Four,am gasit una la un pret excelent si incerc sa o cumpar,nu imi permit sa tin 3 masini,nu ma mai lasa tata ) Nu as vinde masinutza asta niciodata...sper sa nu o vand
|
|
|
|
|