biata masina e super.
ce-o mai blestema ca a ajuns in RO.
sper sa nu ma intelegi ca as avea cva personal cu tine dar la c stie masina asta, mai bine te duceai u la ea...
Prietene, daca ai stii cata dreptate ai ....... E o poveste lunga si o gramada de bani investiti. Am cumparat masina din state, acum 1 an si jumatate si am reusit sa merg cu ea doar 5 luni. La 6000 km, a cazut ambreiajul.... ca sa o repare (schimbe ambr) mi-au cerut 400 milioane plus 500 $ pentru 9 suruburi. I-am dat in judecata si dupa ce m-au plimbat de vre-o trei ori prin service pe la ei, cand au vazut hartiile, mi l-au schimbat pe garantie. A cazut din cauza faptului ca la toata seria 2008/2009 de Shelby GT500, au montat un ambreiaj subdimensionat, incapabil sa sustina 550 CP. Toata "futareala" a durat un pic peste 6 luni... deci fara masina la care platesc lunar 1500 Euro leasing si 500 Euro asigurare casco. Deci, prin luna August anul trecut am reusit sa conduc frumoasa fata pana in Decembrie, cand, din cretinism, am dat-o unui sofer sa mi-o aduca acasa, eu fiind dupa un sprit cu prietenii, pe la 5 dimineata (sofer constient si constiincios). Eu am mers cu un taxi, de la Universitate spre Mosilor, iar handicapatul meu de sofer de la firma, a disparut de langa mine. A luat-o la dreapta la Universitate, spre Unirea, doar conducea un Shelby, ce gura masii, sa vada si el ce poate....... Si ce crezi ? A rupt o fantana la Unirea in fata, mi-a facut masina de boala copiilor. Acum sta in service din Decembrie, ca mai trebuie un rulment si o aparatoare de cacat, dupa ce a fost reparata. Deci ai mare dreptate cand spui ce spui. Am dus o lupta crancena cu cacatii de importatori si dealeri, si nu ma las. Masina a costat groaznic de mult si de aceea nu ii las, cred ca reparatiile i-au costa in jur de 2 miliarde, fara pic de gluma. Prima oara in jur de 400 milioane si acum in jur de 1,5 miliarde. Merita sa plateasca, dupa cati bani le-am dat, numai la asigurari, nu ? Masina a costat pana sa vina, pe factura, pretul ei de import cu descarcare in Constanta port, 46000 Euro. Imediat ce am scos-o din container a trebuit sa platesc alti 1,5 miliarde taxele de import si TVA. Eeeeeee, ce crezi ? A fost deajuns ? Nu. Taxa de prima inmatriculare, 5000 Euro, asta ca am fost norocos, la trei zile dupa mine s-a facut 12000 Euro pentru capacitatea ei.......... De aici si pana la nebunie, doar un pas, dar rezist. E o senzatie sa o conduci, de acasa pana la constanta slabesc trei kile........
Member of: [FORD] [Old School Cars] [2 Roti] [Opel] [RENAULT]
Re: Ford Mustang Shelby GT500
Quote:
Originally Posted by robertirod
Prietene, daca ai stii cata dreptate ai ....... E o poveste lunga si o gramada de bani investiti. Am cumparat masina din state, acum 1 an si jumatate si am reusit sa merg cu ea doar 5 luni. La 6000 km, a cazut ambreiajul.... ca sa o repare (schimbe ambr) mi-au cerut 400 milioane plus 500 $ pentru 9 suruburi. I-am dat in judecata si dupa ce m-au plimbat de vre-o trei ori prin service pe la ei, cand au vazut hartiile, mi l-au schimbat pe garantie. A cazut din cauza faptului ca la toata seria 2008/2009 de Shelby GT500, au montat un ambreiaj subdimensionat, incapabil sa sustina 550 CP. Toata "futareala" a durat un pic peste 6 luni... deci fara masina la care platesc lunar 1500 Euro leasing si 500 Euro asigurare casco. Deci, prin luna August anul trecut am reusit sa conduc frumoasa fata pana in Decembrie, cand, din cretinism, am dat-o unui sofer sa mi-o aduca acasa, eu fiind dupa un sprit cu prietenii, pe la 5 dimineata (sofer constient si constiincios). Eu am mers cu un taxi, de la Universitate spre Mosilor, iar handicapatul meu de sofer de la firma, a disparut de langa mine. A luat-o la dreapta la Universitate, spre Unirea, doar conducea un Shelby, ce gura masii, sa vada si el ce poate....... Si ce crezi ? A rupt o fantana la Unirea in fata, mi-a facut masina de boala copiilor. Acum sta in service din Decembrie, ca mai trebuie un rulment si o aparatoare de cacat, dupa ce a fost reparata. Deci ai mare dreptate cand spui ce spui. Am dus o lupta crancena cu cacatii de importatori si dealeri, si nu ma las. Masina a costat groaznic de mult si de aceea nu ii las, cred ca reparatiile i-au costa in jur de 2 miliarde, fara pic de gluma. Prima oara in jur de 400 milioane si acum in jur de 1,5 miliarde. Merita sa plateasca, dupa cati bani le-am dat, numai la asigurari, nu ? Masina a costat pana sa vina, pe factura, pretul ei de import cu descarcare in Constanta port, 46000 Euro. Imediat ce am scos-o din container a trebuit sa platesc alti 1,5 miliarde taxele de import si TVA. Eeeeeee, ce crezi ? A fost deajuns ? Nu. Taxa de prima inmatriculare, 5000 Euro, asta ca am fost norocos, la trei zile dupa mine s-a facut 12000 Euro pentru capacitatea ei.......... De aici si pana la nebunie, doar un pas, dar rezist. E o senzatie sa o conduci, de acasa pana la constanta slabesc trei kile........
pfooa ce rau imi pare...ma doare inima zau....si leasingul prin care ai luat e praf...bafta si sa o vedem pe strazi cat mai curand..
cred ca am vazut-o anul trecut pe antiaeriana, mi-a ramas in cap si acum sunetul ei.
intrebare poate idioata, e o poza cu bordul, ai jumate de rezervor si pe trip computer scrie 93 km to empty, asta inseamna ca masina asta la un plin face doar 200 de km? fiind o masina atat de puternica ma asteptam la un consum mare dar tot ma lasa putin masca