Concentreaza-te pe mentinerea ei intr-o stare tehnica buna: ceva la genul - daca stii ca ai traseul de evacuare varza - nu cumpara de ultimii bani o finala originala, ci cauta sa vezi unde e facuta praf evacuarea masinii: galerie, saxofon, toba centrala, toba finala. Prima oara cumpara ce e facut zob, apoi ce se observa ca se va face zob. Monteaza totul deodata, pe sistem modular - adica vezi ca ai intermediara rupta, si finala e corodata rau - cumpara-le cand poti, dar monteaza-le de-odata.
In prima faza:
bucsile - toate grupa, si montate
placute/saboti - toti deodata
set garnituri motor - partea de sus (head end)
set garnituri motor - jos
bujii, fise, capac ruptor, apoi reglaj aprindere - la orice service, cu stroboscopul, apoi cu analizor gaze - reglaj carb
filtru benzina/filtru ulei/filtru aer
ulei motor/cutie
Concentreaza-te apoi pe interior - curat, simplu, si pune 4 boxe decente si in mp3 decent - schimba elementele rupte sau deteriorate de timp, si pastreaza originalul - masina trebuie sa ramana Escort, si sa o simti curata si prietenoasa - atat cat poate ea sa fie, daca nu te mai multumeste - vinde-o dar nu o tigani.
In timp strange bani de amortizoare, un nou set de bucse, pneuri. Apoi poti cauta un set de faruri si semnale bune si noi, daca se poate, daca nu poti - curata ceea ce ai - dar fara folii si alte tampenii.
Despre caroserie - mereu spalata si polishata. Invariabil anii au ajutat rugina sa-si faca de cap, dar daca masina e ingrijita - o sa prinzi curaj sa strangi bani de refacere - e o etapa scarboasa si costisitoare.
Daca ai idei sa o faci nervoasa - nu te pripi. Alege cu atentie, banii vor vi multi, indiferent de ce vei alege. Parerea mea ar fi sa iei un motor cu tot cu instalatie, de pe un Escort mai nou, si sa-l modifici complet inainte de a-l urca pe masina. Orienteaza-te spre un Zetec 1.8 sau 2.0. - Vezi fiesta lui TeamNamo.
Bafta omu!