Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Masina mea Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 26-05-09, 23:16   #1
Stonicah
Ford Driver

Stage 2
 
Stonicah's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 69
Member of:
[FORD]
Default Ford Fiesta 1.3 8v. Proiect ambitios

Masinutza mea: Ford Fiesta Mk6. An: 2003, Motor: 1.3 8v Duratec Zetec-Rocam (faimilia Sigma) 70cp.
Initial am cumparat-o pentru a o folosii ca masinutza de oras si nu aveam planuri mari de viitor deoarece voiam sa o vand repede. dar m-am atasat foarte mult de ea si dupa multe multe nopti nedormite am ajuns la concluzia ca nu vreau sa o mai dau. asa ca usor dar sigur am inceput sa slefuiesc la ea sa o fac pe placul meu. Pentru inceput am incaltato cu niste jante luate de pe un Ford Fiesta Mk3 (fosta mea masina) 14" micutze dar frumusele foc si cam unice (inca nu am vazut pe nici o masina in RO). Mici retusuri la exterior deocamdata, dupa care i-am luat un filtru sport, mai tarziu am schimbat cu cold air intake, evacuarea toata inox inclusiv galerie. asta pana acu.
ce urmeaza (foarte ambitios):
la exterior: alte jante, probabil ceva mai mare (ma gandeam la aceleasi model, dar sunt ceva banuti niste jante facute total de la zero deci ramane la stadiu de gand si atat), un body-kit frumos, am pus ochii pe unul astept sa se umple bugetu, stopuri cu led si mai vad eu.
dinamica: suspensie sport 60/40 sau 50/50, discuri de frane perforate, placute performante.
motor: tot ce pot spune este ca incet o sa il pregatesc pentru turbo chiar daca toata lumea spune ca e aproape imposibil si prea scump. ce daca! pt mine a devenit o provocare si cu multa rabdare, nopti si bani multi o sa se poata. cu Dumnezeu inainte.
P.S.: pozele sunt mai vechi, masina a mai suferit ceva modificari minore, o sa revin cu poze noi si cu progresul proiectului
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC01736.JPG
Views:	209
Size:	305.5 KB
ID:	937459   Click image for larger version

Name:	DSC01737.JPG
Views:	253
Size:	889.5 KB
ID:	937460   Click image for larger version

Name:	DSC01738.JPG
Views:	138
Size:	250.1 KB
ID:	937461  

Click image for larger version

Name:	DSC01739.JPG
Views:	276
Size:	845.4 KB
ID:	937462   Click image for larger version

Name:	DSC01740.JPG
Views:	254
Size:	760.2 KB
ID:	937463  
__________________
Talpa grea, minte putina!!!
Stonicah is offline   Reply With Quote
Old 26-05-09, 23:27   #2
GTXR

Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of:
[Opel]
[FORD]
Default Re: Ford Fiesta 1.3 8v. Proiect ambitios

si ce are 1.3 8 v ? am vazut un motor de 1.3 turbo dus in 180 de cai...bafta cu masinuta ,dar prima data fai suspensia si franele tun...
GTXR is offline   Reply With Quote
Old 27-05-09, 00:41   #3
Stonicah
Ford Driver

Stage 2
 
Stonicah's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 69
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Fiesta 1.3 8v. Proiect ambitios

stiu am vazut si eu motoare micutze duse la extrem cu turbo. nu are absolut nimic. foarte putin demoralizant este faptul ca toata lumea urla sus si tare ca nu se merita sa faci turbo un asemenea motor si asta nu numai in tara da si pe forumurile de pe afara am citit acelasi lucru. e eu vreau sa le arat ca se poate si ca merita din plin. multumesc si sa fie bafta
Stonicah is offline   Reply With Quote
Old 27-05-09, 06:55   #4
catarsis
Ford Driver

Stage 5
 
catarsis's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 764
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Fiesta 1.3 8v. Proiect ambitios

de putut se poate dar investitiile o sa te duc mult mai mult decat daca ai face un swap;in afara e mult mai simplu sa schimbi motorul si din cauza asta ei spun ca nu se merita investitia;
__________________
Dresaj Caini Ploiesti
catarsis is offline   Reply With Quote
Old 27-05-09, 09:00   #5
Kedy
AfterDark Racing Member


Stage 5
 
Kedy's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 3,847
Member of:
[AfterDark Racing]
[FORD]
[DACIA]
[4Tuning International]
Default Re: Ford Fiesta 1.3 8v. Proiect ambitios

Salut, felicitari pentru masinuta. Vad ca ai umblat ca ai umblat la capitolul audio, as vrea si eu sa-i pun la a mea un Subwoofer. Cum ai scos iesire RCA pt statie de la playerul stock al masinii? Ai folosit un adaptor de nivel HI-LOW? Am luat si eu un adaptor si mi-a recomandat cineva ca daca vreau un bass curat sa iau un PROCESOR DE SUNET.
__________________

Last edited by Kedy; 27-05-09 at 09:03.
Kedy is offline   Reply With Quote
Old 27-05-09, 10:13   #6
Stonicah
Ford Driver

Stage 2
 
Stonicah's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 69
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Fiesta 1.3 8v. Proiect ambitios

si eu am auzit aceleasi baliverne dar nu m-am luat dupa gura lumii si am facut dupa capu meu. am luat un adaptor hi-low si se aude excelent, dar asta era pt alt set de statie + woofer. la actuala statie am direct hi-input dar nu am observat nici o diferenta. se aude excelent
Stonicah is offline   Reply With Quote
Old 27-05-09, 10:20   #7
Stonicah
Ford Driver

Stage 2
 
Stonicah's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 69
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Fiesta 1.3 8v. Proiect ambitios

Quote:
Originally Posted by catarsis View Post
de putut se poate dar investitiile o sa te duc mult mai mult decat daca ai face un swap;in afara e mult mai simplu sa schimbi motorul si din cauza asta ei spun ca nu se merita investitia;
da stiu si mie mi-ar fi mai la indemana un swap dar m-am ambitionat si vreau sa vad ce o sa iasa cu turbo. bine conversia se va face usor usor ca momentat e gaura mare in buget.
Stonicah is offline   Reply With Quote
Old 27-05-09, 11:06   #8
GTXR

Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of:
[Opel]
[FORD]
Default Re: Ford Fiesta 1.3 8v. Proiect ambitios

esti constient ca toate astea te va costa cat masina sau peste valoarea ei
GTXR is offline   Reply With Quote
Old 27-05-09, 11:17   #9
Stonicah
Ford Driver

Stage 2
 
Stonicah's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 69
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Fiesta 1.3 8v. Proiect ambitios

Quote:
Originally Posted by GTXR View Post
esti constient ca toate astea te va costa cat masina sau peste valoarea ei
bineinteles. dar investitia nu o sa o fac toata odata . se va face treptat si asa pacalesc buzunaru . stiu ca asi putea sa o vand si sa pun bani si imi iau ceva mai tare stiu ca asi putea sa fac multe altele da nu vreau. pur si simplu. pt ca orice mi-asi cumpara si in aia ar trebuii sa bag bani cu caruta. macar asta va fi ceva mai unic si mai provocator.
Stonicah is offline   Reply With Quote
Old 29-05-09, 19:01   #10
TheEnZo

Stage 5
 
TheEnZo's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,248
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Ford Fiesta 1.3 8v. Proiect ambitios

Fa'o turbo ca asa esti mai unic ! la inceput un boost de 0.3-0.4 bar cu interne stock si de acolo tot e mai simplu !
Eu am in plan sa fac tico turbo, deci orice e posibil!
__________________
E36/5

Date de contact dezmembrari skoda :
0764 616 000 / adybadguy@yahoo.com

Schimb o multitudine de piese ramase in urma dezmembrari a trei skoda octavia 2 1.9tdi cu o masina de cilindrie mica . ( Gen Fiat Seicento, Punto, Opel Corsa B ... etc.)
TheEnZo is offline   Reply With Quote
Old 29-05-09, 19:10   #11
Stonicah
Ford Driver

Stage 2
 
Stonicah's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 69
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Fiesta 1.3 8v. Proiect ambitios

nu e vorba de unicitate ca mi se falfaie cat sunt eu de unic sau nu. e vorba ca imi plac melcii (si la motor si in farfurie ) si vreau sa vad ce iese. asa e! exact asa am in plan. sa il fac turbo, merg la presiune mica cu interne stoc si usor usor upgradez.
Stonicah is offline   Reply With Quote
Old 01-06-09, 01:03   #12
Stonicah
Ford Driver

Stage 2
 
Stonicah's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 69
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Fiesta 1.3 8v. Proiect ambitios

zilele astea am mai mesterit unpic la buburuza:
-am inlocuit plasa neagra de la spolerul fata, pentru ca era rupta si vai de ea, cu plasa argintie ca sa nu spun cromata ), iar la partea din spate va las pe voi sa vad daca va dati seama ce s-a intamplat
-si tot azi m-am consultat cu niste mesteri priceputi si am ales kitul turbo. dc am mers pe unul nou? sincer nu stiu, asa mi-a venit mie...
detalii: Kitul este pentru toate motoarele ford Zetec. Din cate stiu eu si al meu este tot Zetec, ceea ce imi da un plus de incredere.
-7psi wastegate ( adjustable)

-godspeed TYPE-L INTERCOOLER (20X9X2.75" CORE SIZE)

T3/T4 stage 3 turbo

- blow off valve

-FUEL PRESSURE REGULATOR

-oil line, oil return lines with all fittings

-universal 2.5" aluminum intercooler piping with silicone&t-bolt clamps
5 bolt down pipe steel flange



TURBO SPEC:

INLET 3"
OUTLET 2"
BEARING TYPE WET FLOAT BEARINGS
OIL INLET 1/8 NPT
MAX PSI CAPACITY 27PSI
COMPRESSOR .50 AR COMPRESSOR
TURBINE .63 AR TURBINE
COMPRESSOR WHEEL .57 T COMPRESSOR WHEEL
EXDUCER :3"

INDUCER:2"

TURBINE WHEEL .63 AR TURBINE WHEEL
EXDUCER: 2.2"

INDUCER: 2.58"

FLANGE TYPE T3 FLANGE
DOWN PIPE FLANGE TYPE 5 BOLT STANDARD (.5
MAX HP 350-375HP

vreau pareri!!!

P.S.: ignorati marcajul ST de pe spate. Saptaman trecuta cand m-am intros de la spalatorie am constatat ca lipseste i din Fiesta. si niste tovarasi au inceput sa dezlipeasca literele pana a ramas ST
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Puoza024.jpg
Views:	275
Size:	248.1 KB
ID:	944053   Click image for larger version

Name:	Puoza025.jpg
Views:	132
Size:	274.1 KB
ID:	944054   Click image for larger version

Name:	Puoza0271.jpg
Views:	203
Size:	258.7 KB
ID:	944055  

Click image for larger version

Name:	194.88.148.40.jpg
Views:	279
Size:	129.2 KB
ID:	944056  
Stonicah is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -