zilele astea am mai mesterit unpic la buburuza:
-am inlocuit plasa neagra de la spolerul fata, pentru ca era rupta si vai de ea, cu plasa argintie ca sa nu spun cromata
), iar la partea din spate va las pe voi sa vad daca va dati seama ce s-a intamplat
-si tot azi m-am consultat cu niste mesteri priceputi si am ales kitul turbo. dc am mers pe unul nou? sincer nu stiu, asa mi-a venit mie...
detalii: Kitul este pentru toate motoarele ford Zetec. Din cate stiu eu si al meu este tot Zetec, ceea ce imi da un plus de incredere.
-7psi wastegate ( adjustable)
-godspeed TYPE-L INTERCOOLER (20X9X2.75" CORE SIZE)
T3/T4 stage 3 turbo
- blow off valve
-FUEL PRESSURE REGULATOR
-oil line, oil return lines with all fittings
-universal 2.5" aluminum intercooler piping with silicone&t-bolt clamps
5 bolt down pipe steel flange
TURBO SPEC:
INLET 3"
OUTLET 2"
BEARING TYPE WET FLOAT BEARINGS
OIL INLET 1/8 NPT
MAX PSI CAPACITY 27PSI
COMPRESSOR .50 AR COMPRESSOR
TURBINE .63 AR TURBINE
COMPRESSOR WHEEL .57 T COMPRESSOR WHEEL
EXDUCER :3"
INDUCER:2"
TURBINE WHEEL .63 AR TURBINE WHEEL
EXDUCER: 2.2"
INDUCER: 2.58"
FLANGE TYPE T3 FLANGE
DOWN PIPE FLANGE TYPE 5 BOLT STANDARD (.5
MAX HP 350-375HP
vreau pareri!!!
P.S.: ignorati marcajul ST de pe spate. Saptaman trecuta cand m-am intros de la spalatorie am constatat ca lipseste i din Fiesta. si niste tovarasi au inceput sa dezlipeasca literele pana a ramas ST