01-07-08, 12:18
|
#106
|
Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 1,752
Member of: [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
Re: O cotoarba la dopat - Golf I
hai ma mai ai mult cu cotoarba, ca cotoarba mea mai are putin si iese pe strazi in varianta de stagiu 1 si din toamna ne apucam sa-l "turbam pe VaRul6"
__________________
http://www.corradodatabase.com/index...orrado&id=3902
Corrado G60 1,8 8Volti GPL
tuning: toba sport, cip sport, filtru sport de carbon-16 si butelie de GPL sport
se mai adauga axa cu scame sport Shrek, cuzineti tunig, rulmenti sport, stut bypass la invervier de la Horhe, plus multe alte tuninguri dar care nu le mai tin minte
|
|
|
01-07-08, 19:42
|
#107
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,652
|
Re: O cotoarba la dopat - Golf I
pai nu stii ca vopsitorii sant cei mai seriosi cand e vorba de termene? map-ule, ti-ai luat pe VaR-u?
nu mai pot bre sa pun stopuri late, aia e, ramane old scool
__________________
''Daca insa vedeti ca prin blandetea voastra nu puteti sa izbutiti sa imblanziti pe domnul celor care va vor fi vrajmasi,
Iar voi cinstea voastra sa nu le-o dati lor, ci in numele Domnului sa iesiti vitejeste impotriva lui, pentru ca ei au inceput.
Iar tu cu trupul tau si cu oamenii tai sa pornesti drept, fata la fata, fara nici o teama impotriva dusmanilor tai, oricat de multi ar fi''
|
|
|
02-07-08, 01:17
|
#108
|
Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 1,752
Member of: [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
Re: O cotoarba la dopat - Golf I
nu am vopsito ca nu-mi mia place culoare care am cumparato si mai astept ceva ca sa ma joc si eu vara asta cu ea si dupa ai in toamna cand ma apuc si de varul6 turbat
|
|
|
06-07-08, 00:16
|
#109
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,652
|
Re: O cotoarba la dopat - Golf I
Gata si cu spoitul motorului.Eu am incercat sa-i dau un aer de old school.Mi-e frica sa nu fi facut de fapt o tiganie.Cand o fi pe masina si toate anexele montate, prbabil am sa vad ce-o iesi.
PS: am fotografiat seria, pantru a avea dovada ca am plecat de la un motor de 90cp declarati de fabrica(aviz celor care spuneau ca are mai multi).Cand voi termina modificarile va face un dyno si o sa vedem la cati ajunge .
Last edited by scorpio GL; 06-07-08 at 00:18.
|
|
|
06-07-08, 02:31
|
#110
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,016
Member of: [VW]
|
Re: O cotoarba la dopat - Golf I
dc nu ai incercat un 16v kr?
|
|
|
06-07-08, 10:49
|
#111
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,652
|
Re: O cotoarba la dopat - Golf I
cand termin cred ca o sa fie mai performant ca un 16vKR.sant clienti destui care ma contrazic
|
|
|
06-07-08, 15:02
|
#112
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,016
Member of: [VW]
|
Re: O cotoarba la dopat - Golf I
nu te`am contrazis dar ma refeream ca de la un kr pleci de la 139cai, de la asta ai plecat de la 90
|
|
|
06-07-08, 21:39
|
#113
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 2,457
|
Re: O cotoarba la dopat - Golf I
Lasa KR-u .
Asta arata bine.Si nu cred ca ai facut o tiganie.
O intrebare: Ai dat cu ceva sprit chit inainte de a vopsi blocul motor?Daca da , atunci bine.Daca nu , atunci ai facut-o degeaba.
LE: Vopsitorii asa sunt ...
__________________
EPIC FAIL!!!
Quote:
soosy wrote :
caut pleoapa gen clasica...adevarul este ca am gasit nou la 20 eu dar deocamdata fara fonduri si prioritar ar ramane chederele
sa vad cum intra ce si mai intra
|
|
|
|
06-07-08, 22:28
|
#115
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,652
|
Re: O cotoarba la dopat - Golf I
am dat doar vopsea.la fel stiam si eu de spritzchit ca nu tine la caldura.eu acum sper sa nu sara vopseaua, ca mi-ar place sa se ''rumeneasca'' putin si sa aiba o tenta mai inchisa in unele locuri.
la kr, intr-adevar, pleci mai de sus.8v mi se pare mai solid, si mai usor de lucrat pe el .iti permite sa gresesti chiar daca pleci mai de jos.
|
|
|
08-07-08, 22:52
|
#116
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,652
|
Re: O cotoarba la dopat - Golf I
si volanta a rasuflat usurata
|
|
|
09-07-08, 10:59
|
#117
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 1,717
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: O cotoarba la dopat - Golf I
Quote:
Originally Posted by scorpio GL
cand termin cred ca o sa fie mai performant ca un 16vKR.sant clienti destui care ma contrazic
|
=)) =)) cu 2 carburatoare si o axa mnu se face primavara edit si o volanta
sper sa mai am masina cand o termini tu sa ne dam
|
|
|
09-07-08, 13:41
|
#118
|
Stage 5
Join Date: Jun 2003
Posts: 4,482
Member of: [Old School Cars]
|
Re: O cotoarba la dopat - Golf I
Quote:
Originally Posted by scorpio GL
si volanta a rasuflat usurata
|
la cine ai usurat volanta?
|
|
|
09-07-08, 14:47
|
#119
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,652
|
Re: O cotoarba la dopat - Golf I
feghea, daca nu o sa fie mai bun, inseamna ca mai am de lucru.oricum 16v este cu 2 grupe peste mine.sper sa apucam sa ne dam si sa o termin mai repede.iti mai zic o data, pacat ca o dai pe a ta...
tekno, volanta am usurat-o la nea Mitica .nu dau bani deocamdata pe volante de fite,si nici nu am incredere sa-mi duc utilajul la firmele care fac tuning de la noi.macar stiu ca mi-o stric eu cu mana mea...
|
|
|
09-07-08, 15:34
|
#120
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: O cotoarba la dopat - Golf I
Usurata usurata, dar echilibrata e? De puterea rezultata in urma modificarilor depinde si cat de "agresiva" e axa....plus ca trebuie sa se "pupe" si cu aprinderea......ca sa nu mai vorbim de reglajul carburatoarelor. Sunt cateva cazuri in care s-au dus motoare mai mici de 1,8 mult mai sus decat puterea stock a unui kr, si ma refer la 1,6.
Scorpio o sa imi para rau cand se termina proiectul...chiar ma amuza umorul cu care prezinti . bafta multa in continuare.
|
|
|
|
|