Am mai facut ei eu niste mici modificari la masina:
In primul rand am curatat si uns scrumiera. Aveam si becul ars, deci era inca un motic in plus pentru demontare.
Nu cred ca mai e cazul sa descriu scoaterea scrumierei din masina. Se scoate scrimiera efectiva (partea in care scrumezi sau pui gunoaiele - in functie de caz), gasesti un surub pe care il desfaci (torx - 20). Se ridica mai intai partea dinspre schimbatorul de viteze apoi, cu grija se ridica si se trage putin de toata unitatea. La un moment dat, se agata in cabluri. Se scoate mufa si gata. E simplu.
Pentru cei car enu stiu cum arat o scrumiera desfacuta:
..si din spate...
Daca aveti intrebari, va raspund cu placere.
Capacul scrumierei - aluminiu
si codul pentru cei care au nevoie
Capacul vine prins cu 4 picioruse de acest element:
Tot acest element are si rolul de ajuta glisarea capacului. Deoarece la mine capacul glisa cam greu, am uns putin angrenajul.
Bine bine, dar cum scot capacul? Capacul culiseaza pana la un punct, unde are o piedica. Trebuie doar ridicat putin capcaul (cu o surubelnita dreapta) peste acea piedica.
Ca sa spal capacul am preferat sa scot roata dintata:
Iata si becul ars:
si suportul in care sta:
Pentru a desface suportul, trebuie sa ridicati putin de niste cleme de pe margine. E simplu. Cred ca in momentul in care ai suportul in mana iti dai seama pe loc.
Acum ca toate sunt curate si unse pot monta piese la loc
Si toate montate la loc: