16-10-11, 12:39
|
#466
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: Golf 3 - Gti 2.0 8v Cult Style
Frumos cu instalatia electrica si cu conductele de benzina dar cablajul presupun ca-l vei matisa nu? Nu-l lasi asa expus....
Bafta cu proiectul in continuare
|
|
|
16-10-11, 13:08
|
#467
|
Stage 3
Join Date: Apr 2006
Posts: 160
Member of: [VW]
|
Re: Golf 3 - Gti 2.0 8v Cult Style
Quote:
Originally Posted by b08ygs
Frumos cu instalatia electrica si cu conductele de benzina dar cablajul presupun ca-l vei matisa nu? Nu-l lasi asa expus....
Bafta cu proiectul in continuare
|
Asa, nu las expus cablurile.
|
|
|
16-10-11, 13:10
|
#468
|
Stage 5
Join Date: Jul 2011
Posts: 1,739
Member of: [VW]
|
Re: Golf 3 - Gti 2.0 8v Cult Style
Quote:
Originally Posted by B-61-KYS
cateva cadre de la mine....
masina arata demential. Felicitari!
|
Vad ca ti-ai pus volan de Golf 4, se potriveste? Nu trebuie facute ceva modificari sau .. ?
|
|
|
16-10-11, 17:22
|
#469
|
Stage 3
Join Date: Apr 2006
Posts: 160
Member of: [VW]
|
Re: Golf 3 - Gti 2.0 8v Cult Style
Quote:
Originally Posted by Mirel1919
Vad ca ti-ai pus volan de Golf 4, se potriveste? Nu trebuie facute ceva modificari sau .. ?
|
Necesita mici modificari dar nu la prindere, numai la clema pentru intreruperea semnalizarii.
|
|
|
16-10-11, 21:02
|
#470
|
Stage 5
Join Date: Jul 2011
Posts: 1,739
Member of: [VW]
|
Re: Golf 3 - Gti 2.0 8v Cult Style
Quote:
Originally Posted by ktbstudio
Necesita mici modificari dar nu la prindere, numai la clema pentru intreruperea semnalizarii.
|
Aha, ok sunt usor de facut?
|
|
|
01-11-11, 21:13
|
#471
|
Stage 3
Join Date: Apr 2006
Posts: 160
Member of: [VW]
|
Re: Golf 3 - Gti 2.0 8v Cult Style
|
|
|
01-11-11, 23:14
|
#472
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,053
Member of: [VW]
|
Re: Golf 3 - Gti 2.0 8v Cult Style
o curiozitate..
mai este functional MFA-ul daca ai schimbat ECU si instalatia electrica? aceeasi intrebare si in cazul tempomatului, ar afecta functionarea tempomatului swap-ul motorului cu unu de generatie mai noua care nu a fost pe golf 3 ?
si despre blocul de lumini, e modificat cu leduri rosii ? sau provine de pe Transporter si e luminat rosu OEM ?
|
|
|
02-11-11, 07:51
|
#473
|
Stage 3
Join Date: Apr 2006
Posts: 160
Member of: [VW]
|
Re: Golf 3 - Gti 2.0 8v Cult Style
Quote:
Originally Posted by MadAboutGolf3
o curiozitate..
mai este functional MFA-ul daca ai schimbat ECU si instalatia electrica? aceeasi intrebare si in cazul tempomatului, ar afecta functionarea tempomatului swap-ul motorului cu unu de generatie mai noua care nu a fost pe golf 3 ?
si despre blocul de lumini, e modificat cu leduri rosii ? sau provine de pe Transporter si e luminat rosu OEM ?
|
MFA-ul este full functional, in cazul acesta nu era mare lucru de a conetcta la ecu-ul de v5, la golf 5 e mai greu dar se poate rezolva, eu n-am tempomat instalat dar se poate conecta la ecu-ul de g4. De exemplu, comutator de tempomat din golf tdi trebuie sa mearga. Blocul de lumini este de t4, restul modificat.
|
|
|
13-11-11, 21:33
|
#474
|
Stage 4
Join Date: Apr 2007
Posts: 290
Member of: [VW]
|
Re: Golf 3 - Gti 2.0 8v Cult Style
salut man, spune-mi te rog referitor la capacul de chiulasa si isv cum au fost cromate?de tine manual?daca daca cu ce pasta si cum sau la un atelier specializat?tx
|
|
|
13-11-11, 23:02
|
#475
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 932
Member of: [VW]
|
Re: Golf 3 - Gti 2.0 8v Cult Style
Quote:
Originally Posted by zanga_style
salut man, spune-mi te rog referitor la capacul de chiulasa si isv cum au fost cromate?de tine manual?daca daca cu ce pasta si cum sau la un atelier specializat?tx
|
mie mi se pare vopsea argintie nu crom...oricum, cromul rezista la temperaturi mari ?
|
|
|
13-11-11, 23:34
|
#476
|
Stage 4
Join Date: Apr 2007
Posts: 290
Member of: [VW]
|
Re: Golf 3 - Gti 2.0 8v Cult Style
Quote:
Originally Posted by koala_boy
mie mi se pare vopsea argintie nu crom...oricum, cromul rezista la temperaturi mari ?
|
pai cum sa nu reziste...de exemplu capacele de la chilasa de motocicleta tot cromata e...la unele...si se poate si cum are el, dar cu niste paste de polish speciale si cu o tehnnica, ca asa sunt paste de cumparat dar tre sa sti ce cumperi si cum aplici
|
|
|
14-11-11, 09:49
|
#477
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,141
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
Re: Golf 3 - Gti 2.0 8v Cult Style
Quote:
Originally Posted by zanga_style
pai cum sa nu reziste...de exemplu capacele de la chilasa de motocicleta tot cromata e...la unele...si se poate si cum are el, dar cu niste paste de polish speciale si cu o tehnnica, ca asa sunt paste de cumparat dar tre sa sti ce cumperi si cum aplici
|
Trebuie sa o Freci mult !
|
|
|
14-11-11, 09:52
|
#478
|
Stage 4
Join Date: Apr 2007
Posts: 290
Member of: [VW]
|
Re: Golf 3 - Gti 2.0 8v Cult Style
Quote:
Originally Posted by NightDevil
Trebuie sa o Freci mult !
|
sunt convins am vazut niste filmulete, dar tre sa stiu sigur cu ce pasta se poate face, nu asa dupa ureche sau gen eu cred ca merge cu asta,,,de aceea l-am rugat pe om sa-mi zica sigur ce si cum...daca ai vaz ca si la vr6 se polisheaza...si arata intr-un mare fel
|
|
|
14-11-11, 10:44
|
#479
|
Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 459
|
Re: Golf 3 - Gti 2.0 8v Cult Style
Quote:
Originally Posted by zanga_style
sunt convins am vazut niste filmulete, dar tre sa stiu sigur cu ce pasta se poate face, nu asa dupa ureche sau gen eu cred ca merge cu asta,,,de aceea l-am rugat pe om sa-mi zica sigur ce si cum...daca ai vaz ca si la vr6 se polisheaza...si arata intr-un mare fel
|
Merge cu orice pasta de polish...Autosol e buna si nu e nici scumpa.Procesul e acelasi ca si la polisarea buzelor(jantelor),se incepe cu hartie abraziva de granulatie 400(Se alege granulatia cu care se incepe in functie de imperfectiunile de pe suprafata care se doreste polisata) si se continua cu 600,800,1000,1500,2000 si pe urma de da cu pasta.
|
|
|
14-11-11, 10:47
|
#480
|
Stage 4
Join Date: Apr 2007
Posts: 290
Member of: [VW]
|
Re: Golf 3 - Gti 2.0 8v Cult Style
Quote:
Originally Posted by Speedy88
Merge cu orice pasta de polish...Autosol e buna si nu e nici scumpa.Procesul e acelasi ca si la polisarea buzelor(jantelor),se incepe cu hartie abraziva de granulatie 400(Se alege granulatia cu care se incepe in functie de imperfectiunile de pe suprafata care se doreste polisata) si se continua cu 600,800,1000,1500,2000 si pe urma de da cu pasta.
|
autosol mi-am luat ieri, pt aluminiu, mai era pt inox...deci concluzie, se netezeste suprafata(ca am vaz ca e poroasa)dupa care se da cu pasta respectiva...corect?presupun ca se freaca cu carpa din microfibra...
|
|
|
|
|