Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > VOLKSWAGEN > Masina mea Volkswagen

Reply
 
Thread Tools
Old 03-04-05, 01:11   #1
mad_oviddiu

Stage 4
 
mad_oviddiu's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 194
Default tuning................... de belea !!!!!

Anul trecut, prin octombrie, mi-a venit o idee.....
hai sa fac rost de o masina pe care sa experimentez putina mecanica......
zis si facut............ am gasitu un golf 2 1.6 16V fara acte la 250 euro........l-am luat
impreuna cu 3 prieteni, afoni in mecanica toti, am zis sa ii face ceva sa mearga mai bine caruta si ne-am apucat de treaba.....
am fost la un mecanic pe Mihai Bravu care a reusit sa instaleze 4 carburatore in linie.......... 100 euro.
apoi ce ne-am gandit.. hai sa ii facem turbo. I-am scos filtrul de aer, si am montat un Intercooler care baga aer cu japca in motor .........cica turbo....... 50 euro
........hmmm...treaba nu e completa. hai sa facem motor aspirat......... asa ca am facut rost de un motor de aspirator pe 12V pe care l-am pus intre galerie si evacuarea propriu-zisa, care \" aspira motoru\" 500k lei.
am dublat debitul la benzina din carburatoare astfel incat papa cam 35l/ 100. ( nu am apucat sa facem 100 km cu el )
am montat pompa de benzina de 12 bari. 20 euro
in loc de benzina....am gadit noi...... kerosen de aviatie usaora, CO 107 15 euro /10 l .

hai sa-l testam........... MOAMAAAA !!!! avionn......... 0-100 km/h cam in
6.8 secunde dupa cronometru de la telefon...............
pacat ca toata distractia a durat 4 zile, ( 60 km) ca s-au spart pistoanele in motor.......... adica s-a dus dreq tot motorul............ ne-am lecuit de o basca de bani investi.......
oricum, experienta a meritat.............

acuma, va intreb eu pe voi................. am facut ceva bine din ce am facut ???? ( adica din idei )
mad_oviddiu is offline   Reply With Quote
Old 03-04-05, 04:30   #2
Cipin-KUS

Stage 5
 
Cipin-KUS's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,208
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[Opel]
[DAEWOO]
[Old School Cars]
[LANCIA]
Default ....

pai partea cu cherosenu nu e buna....am pus si eu in masina...dar in amestec cu benziza....si am schimbat motoru...
Cipin-KUS is offline   Reply With Quote
Old 03-04-05, 10:11   #3
CT-03-ART

Stage 5
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 682
Default

daka ai bani shi te plictiseshti e bine sa mai faci cate un experiment dinasta...
CT-03-ART is offline   Reply With Quote
Old 03-04-05, 11:49   #4
HalbaSus

Stage 3
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 104
Default

Aspiratorul dintre galerie si evacuare nu avea rost.. .mai bine dadeati jos evacuarea, sau o inlocuiati cu un burlan, ce dreaqu oricum nu puteati circula legal cu ea.
Kerosenul e o idee proasta proasta de tot... voi credeti ca daca puneti dinamita in masina o sa mearga mai repede ?
debitul de benzina (35/100) nu stiu daca e eficient... adica s-ar putea sa fi facut mai mult rau decat bine... chestiile astea se calculeaza (raport combustibil/aer) ori voi nu cred ca ati facut asa ceva... s-ar putea sa va fi nimerit din greseala un raport bun...
treaba cu intercoolerul ala \"turbo\" cred ca a functionat din moment ce ati scos 6.8 sec pana la suta... ori asta, ori eu inca nu am incercat sa merg niciodata cu kerosen in masina
__________________
My car is slow but I still love it - Opel Vectra B 2.0 DTL
HalbaSus is offline   Reply With Quote
Old 03-04-05, 13:34   #5
mad_oviddiu

Stage 4
 
mad_oviddiu's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 194
Default

Cipin-KUS Posted: Sun Apr 03, 2005 4:30 am Post subject: ....

--------------------------------------------------------------------------------

pai partea cu cherosenu nu e buna....am pus si eu in masina...dar in amestec cu benziza....si am schimbat motoru...
-----------------------------------------------------------------------------------
ma, eu am pus kerosen de aviatie usoara, care e o benzina superioara CO107, nu kerosen normal care are CO undeva pe la 125 -130. Partea cu motorul de aspirator, chiar ca nu a fost gandita pt ca ala la un moment dat s-a infundat cu \"negreala\" si deci, a obturat evacuarea.
pompa de benzina de 12 bari si cu intercoolerul ala au facut minuni, chiar daca nu a fost turbo in toata regula. Pana la urma nici nu se poate numi turbo pt ca defapt sufla aer cu presiune in motot, nimik altceva. reglajela la carburatie au fost facute dupa ochi, si dupa cum ni se parea noua ca se aude mai bine motorul cand este turat.
Dar ce credti ca a distrus motorul ??? cherosenul sau aerul care intra in cantitate prea mare?
mad_oviddiu is offline   Reply With Quote
Old 03-04-05, 14:03   #6
Singurelu

Stage 1
 
Singurelu's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 12
Default

U`r crazy..damn it!.....cel mai tare de pan acu......Bravo...Felicitari..si condoleantze pt masina!!!!
Singurelu is offline   Reply With Quote
Old 03-04-05, 17:09   #7
HalbaSus

Stage 3
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 104
Default

Motorul a fost distrus de combinatia \"fatala\" de \"tuning\" si probabil de tratamentul inuman aplicat.

1. NU SE BAGA KEROSEN (nici macar de aviatie usoara) in masina !!!!
2. Supraalimentarea + debitul de combustibil reglate dupa ochi... pot duce la detonatii in motor.
3. Orice motor (mai ales cu cmc putini) turat la maxim are sanse sa-ti arunce pistoanele prin capota... Cand supra-alimentezi/tunezi un motor atunci imagineaza-ti ca linia rosie de la turometru e cu 1000-2000 de ture mai jos... adica vezi si tu pana unde ii dai in gura ca saracul motor nu poate
4. Totusi era un motor de golf 2 de 1.6 care l-ai luat cu 250 euro si l-ai supus la tratamente inumane... cat vroiai sa reziste ?
HalbaSus is offline   Reply With Quote
Old 03-04-05, 20:22   #8
mad_oviddiu

Stage 4
 
mad_oviddiu's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 194
Default

HalbaSuS......... ai dreptate, mare dreptare, noi tot ce am facut am facut dintr-o prosteala in timpul liber.............. ca sa vedem si noi \"ce se intampla\" si am fost convinsi de la bun inceput ca o sa crapam motorul, insa nu speram sa \"reusim\" asa repede......... ne gandeam ca facem vreo 300km cu el.......... uite ca nu a fost sa fie, dar a fost un circ total.......
pana la urma, am vandut \"avionul\" unui baiat care voria piese de schimb cu 300 de euro, deci am ramas un gaura cu 150 euro, care zic, eu si-au meritat investitia.........

credeti ca pompa da benzina alia kerosen a avut vreun efect ???
mad_oviddiu is offline   Reply With Quote
Old 04-04-05, 11:37   #9
alexutzu
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
alexutzu's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 3,128
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default

ati avut o idee extraordinara! mai ales daca zici ca erati afoni toti! ORICUM: SUPER TARE!

aveti o doza de respect din partea mea!

bine macar ca ati fost mai multi si s-au impartit banii
__________________

Daca ai ceva de zis, zi cu voce tare. Daca vrei sa taci, taci sa auzi numai tu.


alexutzu is offline   Reply With Quote
Old 04-04-05, 17:07   #10
HalbaSus

Stage 3
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 104
Default

Sunt de acord ca ideea e buna, cu o singura precizare: Intr-o masina luata cu 250 de euro si cu kerosen in rezervor eu nu as fi mers cu mai mult de 60 km/h ... dar poate sunt mai fricos de cand am luat un stalp la 100 km/h...

Pe mine m-a batut gandul sa imi iau o broscuta si sa o tunez (motor, interior, exterior) dar dupa ce am facut calculele mi-a iesit pe la vreo 6-7 mii toata afacerea... deci nu merita
HalbaSus is offline   Reply With Quote
Old 05-04-05, 00:35   #11
mad_oviddiu

Stage 4
 
mad_oviddiu's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 194
Default

alexutzzu.............. saru` mana !!! )
HalbaSus .............. la 7-8k intr-o ragalie de broscuta..ori e pasiune or madness......


Urmatorul pla: BMW ursuletz, tot la fel fara acte, ieftin, maxim 10 mil. cu cele mai nenorocite metode de tuning posibil.......

astept idei de tuning pt amatori si totodata experimental........ niciodata nu se stie cum ajung sa pun butelia de aragaz in masina ...... loolza
vreau MULTE IDEI.... doar pt performantze, nu pt exterior..........
SI o sa o intitulez CRAZY TUNING PROJECT, lucru care o sa il scriu cu spary-ul pe masina............ :P
---------------------------------------------------------

ca sa nu inteleaga lumea ca am de gand sa ies cu asemenea cazan pe sosele.......... mi s-a pus mie pata sa vad cum reactioneaza o masina la tot felul de idei......... sunt convins ca nici asta nu o sa tina mai mult de 300km , da macar pe aia 300 sa ii tina BLANA .
mad_oviddiu is offline   Reply With Quote
Old 05-04-05, 01:38   #12
mad_oviddiu

Stage 4
 
mad_oviddiu's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 194
Default

ia ca mi-a venit o idee............ si e prea buna ca sa nu o pun in aplicare....

una bucat butelie de oxigen....... imbogatit in O2 (cca 40%)
filtru de are scos, si suflat direct oxigen sub presiune in motor...... in limita bunului simt ca altfel ies pistoanele prin capota..... si astefel, combustia sper ca se va inteti........... si nu mai mult de 4000 rpm/ca se duc pistoanele.........
asta pe langa faptul ca vreau sa vad daca reuseste cineva sa imi monteze mai mult de 4 carburatoare ( 6 sau 8 ) .............. ideal pe un motor de 3000cmc sau mai mare. ( da totusi cu tot cu masina maxim 250 euro)
mad_oviddiu is offline   Reply With Quote
Old 05-04-05, 16:28   #13
Alexutzzz

Stage 5
 
Alexutzzz's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,349
Default

looool o sa iti spunemd e acum in colo distrugatorul de masini:P daca poti punei si o instalatzie nos pe care sa o iei dupa ce distrugi masina dar din cate am vazut e vb de buget
Alexutzzz is offline   Reply With Quote
Old 05-04-05, 21:55   #14
mad_oviddiu

Stage 4
 
mad_oviddiu's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 194
Default

Alexutzzz: Posted: Tue Apr 05, 2005 4:28 pm Post subject:

--------------------------------------------------------------------------------

looool o sa iti spunemd e acum in colo distrugatorul de masini:P daca poti punei si o instalatzie nos pe care sa o iei dupa ce distrugi masina dar din cate am vazut e vb de buget
--------------------------------------------------------------------------------

loolzaa. stai linistit ca pot pune si nos pe ea, dar e vorba ca nu vreau sa fac o treaba serioasa....eu vreau sa vad cum zboara pistoanele ) (nici chiar) nu mai are nici un farmec cu nos, mai ales atunci cand bagi 2000 euro in instalatie si zbori motorul dupa 100km. Si oricum masina nu va fi inmatriculata.
Ursuletzul o sa faca parte din slogalnul \" Hai sa vedem cum se sparge motorul \" sau \" tuning fortat \"
mad_oviddiu is offline   Reply With Quote
Old 06-04-05, 15:28   #15
VectraDTI

Stage 2
 
VectraDTI's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 60
Default

Bai nene, fa-ti asigurare de viata inainte sa faci faza cu tubul de oxigen!
VectraDTI is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -