Salutare! Acum aproximativ un an am cumparat un Golf 4 AJM, absolut stock. Masina era intr-o stare foarte proasta pentru asteptarile mele, dar cu timpul am rezolvat unele probleme, mai mult sau mai putin.
Ca dotari ar fi urmatoarele:
- Clima
- 4 geamuri electrice
- ASR, ABS
- Proiectoare
A 2-a zi dupa ce am adus masina am schimbat tot ce tine de distributie si filtre si am inceput usor usor sa rezolv din probleme.
Initial am constatat ca butonul de ASR nu facea nimic, ceea ce mi-a ridicat un semn de intrebare. Am dat jos clusterul din care am scos un pumn de bureti, bagati prin cateva gauri de la martori. Ideea e ca aveam aprins martorul de la airbag si de la ASR, iar ABS-ul nu functiona. A fost de vina pompa de ABS si un senzor de la o roata, iar legat de airbaguri nu aveam calculatorul de sub bord pe care l-am cumparat si montat.
In masina era un miros foarte urat si uneori iesea praf prin gurile de ventilatie, cauza era lipsa filtrului de polen, pe care atunci cand am vrut sa il pun am descoperit ca era spart plasticul acela, pe care l-am cumparat si schimbat.
Am demontat tot interiorul si l-am spalat, iar mocheta am frecat-o cu peria de sarma pentru ca altfel nu iesea pamantul din ea.
Pana la urma am schimbat scaunele din fata cu unele de Bora cu reglaj lombar, modelul acela mai sportiv, dar nu recaro, sunt foarte incantat de ele.
La interior initial am curatat toate plasticele de vopseaua aceea cauciucata si am pus un casetofon mai de doamne ajuta...
Am avut o oferta foarte atractiva pentru niste jante pe 17" pentru care n-am stat prea mult pe ganduri, le-am luat imediat.
Dupa ceva timp masina a primit o navigatie Pioneer SPH-DA 01 de care am fost super multumit, apoi am mai pus leduri la picioare pentru sofer si pasager si in portbagaj pentru ca beculetul acela e fix pe degeaba.
Dupa ce m-am mai documentat m-am hotarat sa-mi dau jos plafoniera si sa-mi montez lumini ambientale rosii. Au iesit bestial, conform asteptarilor. Bineinteles, aveam leduri la toate becurile de la interior, la numar si la pozitii, dar acestea le-am schimbat cu becuri galbene de semnalizare, mi se par mai ok.
Am vopsit grilele de jos cu negru, erau cam arse de soare si aratau urat.
Dupa ce am terminat cu bac-ul am reusit sa fac farurile joey mode, o modificare la care visam de foarte mult timp. Chiar daca m-am chinuit 2 zile cu ele rezultatul a meritat din plin!
Dupa a urmat un subwoofer Magnat de 200RMS si o statie de 8-900W.
Tot in vara am demontat TOT interiorul ca sa schimb mocheta pentru ca era rupta..
Probabil au mai fost si alte modificari pe care nu mi le amintesc momentan.
Acum 3 luni am venit in Timisoara la facultate, si dupa ce am vazut si mers cu ceva golfuri de 200+hp m-am imbolnavit si am zis ca trebuie sa o fac sa fuga mai tare
))
M-am apucat de strans bani si usor usor am reusit sa iau un start, mai exact: schimbat suruburi de reglaj la injectoare, ale mele fiind sparte, regat injectoare, schimbat senzor turatie pt ca pornea foarte greu(sau nu pornea), facuta pornirea la cald iar apoi un soft care promite undeva la 150 de cai. Partea proasta e ca, cu o seara inainte sa duc masina la atelier mi s-a decapsat intercoolerul si n-am putut merge cu ea dupa modificari, dar am gasit unul de ASZ pe care o sa-l pun luni, sper.
App, navigatia este de vanzare, cine o vrea astept PM.
Planuri de viitor sunt destule, bani sa fie...
Saptamana viitoare poate reusesc sa dau jos catalizatorul si finala si sa pun teava goala in loc, pana strang bani de inox cap coada
Dupa revelion ma apuc de strans bani pentru o turbina de ARL care ar trebui sa-mi dea undeva la 180 de cai.
In primavara niste arcuri sport sau chiar o suspensie fixa, daca gasesc la un pret bun.
Volanta e cam obosita asa ca iau in considerare conversia la volanta cu masa simpla.
Masina are nevoie de o vopsea pentru ca arata jalnic, dar am alte prioritati momentan.
Cred ca asta e tot, stiu ca nu e cine stie ce, dar totusi e un inceput
Daca pun pozele aiurea nu ma certati, e primul post