Hai ca a venit si randul ei intr-un final.
Este un G4 import DE in anul 2013 si fabricata in 31 decembrie 2000.
Motorul de 1.4 nu impresioneaza cu nimic, nici macar cu consumul, dar nu este cumparata de mine, ci "mostenita" asa ca ma resemnez.
Km nu sunt relevanti ca oricum nu sunt reali. Pana acum am pus pe ea 50.000.
O am pe mana de 1 an si cam de atunci am inceput sa ma joc cu ea la modul "facem din ca##t bici".
Momentan incerc sa aduc tot felul de imbunatatiri si adaosuri atat tehnice cat si estetice.
Hai sa fac putina cronologie asa:
2013 a fost un an destul de nasol....nasol in prisma faptului ca e posibil ca o masina sa aiba 14 randuri de numere rosii ( da, 14).
Dupa un an si jumatate am primit din partea politiei vestea ca avem 2 solutii: ori o inmatriculam pe Romania, insa dupa un an de la solutionarea dosarului, ori pe Bulgaria si in 2016 o bag pe Romania ca sa nu stau cu ea pe bara. Evident am ales varianta 2.
Am un proiect in minte pentru randurile alea multe de numere rosii.
2014 iar nu prea a fost bland cu ea. Un accident destul de grav.
2015...nici asta nu a fost prea roz. Gasita in parcare cu portiera infundata si oglinda sparta. Autor necunoscut.
Tot anul asta a inceput sa isi arate varsta. Au inceput sa pice diverse.
La motor am schimbat un senzor de presiune ulei care curgea si imi aprindea martorul in bord, senzorul de la vibrochen (degeaba si din prostia mecanicului), si bobina care se crapase si imi oprea motorul in mers.
Acum a inceput si pompa de servo sa faca zgomot...alta distractie.
Momentan mai trebuie sa cumpar bielete si bucsaraia la bascule, ca sa am tot ce imi trebuie pentru o articulatie noua pe fata. Ma gandesc sa schimb si discurile dar sa vad ce fonduri am.
Apoi un ambreiaj nou si direct o cazez 2 zile in service.