13-02-15, 21:25
|
#1
|
Stage 2
Join Date: Jun 2009
Posts: 64
|
My Lupo 1.4 16v
Am achizitionat un vw lupo sotii mele sincer la prima plimbare cu masina m-am indragostit de ea.. Masina mea fiind un passat 1.9 TDI 131 CP automat .. dar imi place Lupo maxim
Inainte de inmatriculare a urmat niste mici modificari .. restul urmand dupa inmatriculare..
Suspensie sport reglabila.
Toba sport
Radio cd Golf 5 cu munca de rigoare de montare
Toba sport.
NEXT:
Kit - Gti
Mutarea esapamentului pe misloc
Jante 16" cu 9j spate si 7.5 spate.
Poate si un motor 1.8 t
|
|
|
14-02-15, 07:31
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 988
Member of: [VW]
|
Re: My Lupo 1.4 16v
salut,
pune poze cu cd-ul de Golf sa vad cum arata.
Jantele parca is cam supradimensionate...poate din cauza cauciucurilor..parerea mea.
|
|
|
14-02-15, 08:16
|
#4
|
Stage 2
Join Date: Jun 2009
Posts: 64
|
Re: My Lupo 1.4 16v
Quote:
Originally Posted by AR120CP
salut,
pune poze cu cd-ul de Golf sa vad cum arata.
Jantele parca is cam supradimensionate...poate din cauza cauciucurilor..parerea mea.
|
Mai am de lucrat putin pe lateralul lui ma tot gandesc ce sa pun acolo.. a trebuit sa tai putin din bord, nu numai din rama
|
|
|
14-02-15, 08:52
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 988
Member of: [VW]
|
Re: My Lupo 1.4 16v
nu arata rau deloc..
|
|
|
14-02-15, 22:14
|
#6
|
Stage 2
Join Date: Jun 2009
Posts: 64
|
Re: My Lupo 1.4 16v
Borbet A 16" cu 7.5J intra perfect doar mai trebuie lasata pe burta dupa iarna asta si polishata buza la janta
|
|
|
14-02-15, 22:18
|
#7
|
Stage 2
Join Date: Jun 2009
Posts: 64
|
Re: My Lupo 1.4 16v
Astept parerile voastre cum sa o fac... deja am vorbit mai urmeaza sa duc masina dupa ce o inmatriculez
Eu a-si merge pe kit-ul de gti si cu mici evazari la aripi sa pot pune 9j pe spate si cu spatele de la ce-a gri..
Masina dupa modificari o sa colanteze abastru mat deschis
|
|
|
15-02-15, 15:15
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,389
|
Re: My Lupo 1.4 16v
Quote:
Originally Posted by modellxxl
Am achizitionat un vw lupo sotii mele sincer la prima plimbare cu masina m-am indragostit de ea.. Masina mea fiind un passat 1.9 TDI 131 CP automat .. dar imi place Lupo maxim
Inainte de inmatriculare a urmat niste mici modificari .. restul urmand dupa inmatriculare..
Suspensie sport reglabila.
Toba sport
Radio cd Golf 5 cu munca de rigoare de montare
Toba sport.
NEXT:
Kit - Gti
Mutarea esapamentului pe misloc
Jante 16" cu 9j spate si 7.5 spate.
Poate si un motor 1.8 t
|
e cea de 60 cai? daca era de 101 trebuia sa aiba toba pe MISLOC de fabrica.caroseria de GTI difera de a ta .
bafta cu ea
|
|
|
15-02-15, 16:06
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: My Lupo 1.4 16v
Quote:
Originally Posted by bogdan_kwx
e cea de 60 cai? ...........
bafta cu ea
|
Motorul 1.4 16v incepe de la 75 de caluti si sunt destul de distractivi pe o caroserie mica si usoara...
Legal, adica ce se poate omologa pt schimbarea motorului, ar fi maxim 105 cp. Pt a putea omologa motor 1.8 T apar niste cheltuieli mari in plus pt ca la RAR se permite schimarea de motor fara a depasi 40% din puterea motorului original (deci maxim 105 cp in cazul asta), iar daca se depaseste 40% sunt necesare teste suplimentare care costa mult, si daca masina nu trece testele lor nu se acorda omologare dar banii nu se mai dau inapoi.
O solutie mai simpla si mai ieftina decat 1.8T ar fi procurarea unui motor de Lupo 1,4 16v de 100 cp.
|
|
|
15-02-15, 21:37
|
#10
|
Stage 2
Join Date: Jun 2009
Posts: 64
|
Re: My Lupo 1.4 16v
Quote:
Originally Posted by bogdan_kwx
e cea de 60 cai? daca era de 101 trebuia sa aiba toba pe MISLOC de fabrica.caroseria de GTI difera de a ta .
bafta cu ea
|
Salut,
Este motorul de 1.4 16v de 75 Cp se misca destul de bine
Stiu ca difera caroseria de GTI .. dar eu o merg pe un kit afterMarket facut din fibra.. nu OEM .. la niste baieti care lucreaza super bine ..
Doar ca vreau sa merg pe ceva cat mai original de GTI.. nu vreau mari modificari.. Vreau sa arate cat mai original
O fac pentru sotia mea . Kit de GTI cu desenul dupa asta si colantata albastru mat deschis. cu jante pe 16' cu 9J spate si 7.5 fata ..
Last edited by modellxxl; 15-02-15 at 21:43.
|
|
|
15-02-15, 21:40
|
#11
|
Stage 2
Join Date: Jun 2009
Posts: 64
|
Re: My Lupo 1.4 16v
Quote:
Originally Posted by capricosti
Motorul 1.4 16v incepe de la 75 de caluti si sunt destul de distractivi pe o caroserie mica si usoara...
Legal, adica ce se poate omologa pt schimbarea motorului, ar fi maxim 105 cp. Pt a putea omologa motor 1.8 T apar niste cheltuieli mari in plus pt ca la RAR se permite schimarea de motor fara a depasi 40% din puterea motorului original (deci maxim 105 cp in cazul asta), iar daca se depaseste 40% sunt necesare teste suplimentare care costa mult, si daca masina nu trece testele lor nu se acorda omologare dar banii nu se mai dau inapoi.
O solutie mai simpla si mai ieftina decat 1.8T ar fi procurarea unui motor de Lupo 1,4 16v de 100 cp.
|
Salut.
Nici cel mai mic gand nu il am pentru omologare sterg seria dupa motor si il trec in carte motor fara serie si e tot in 4 cilindri
Dar asta e cel mai mic amanunt pana la urma un kit turbo cu evacuare si admisie, filtru.. pe motorul de 1.4 si scot la puterea la gti de 125 CP
|
|
|
16-02-15, 09:09
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: My Lupo 1.4 16v
Quote:
Originally Posted by modellxxl
Salut.
Nici cel mai mic gand nu il am pentru omologare ....sterg seria dupa motor si il trec in carte motor fara serie ........
|
Degeaba se sterge seria de pe motor pt ca la RAR se ia in considerare codul de motor...
Daca exista varianta unui kit Turbo atunci ai rezolvat problema fara dureri de cap, fara grija RAR, si probabil mult mai ieftin dar foarte eficient
Bafta !
Last edited by capricosti; 16-02-15 at 09:11.
|
|
|
16-02-15, 09:43
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 988
Member of: [VW]
|
Re: My Lupo 1.4 16v
Parerea mea ...decat sa faci investitii in tot felul de motoare, spoilere si nu mai stiu ce ca sa il faci sa arate ca un GTI...mai bine iei un GTI. Are mult mai multe dotari, are faruri cu lupa, are un interior frumos, are tot ce vrei...
Dupa ce schimbi motorul o sa ai nevoie de frane mai mari (si discuri spate eventual). Daca le pui toate in balanta...o sa depasesti valoarea unui GTI.
Iti spun asta trecand de la un Arosa de 1l la un Arosa FR...bineinteles masinile sotiei
|
|
|
16-02-15, 21:04
|
#14
|
Stage 2
Join Date: Jun 2009
Posts: 64
|
Re: My Lupo 1.4 16v
Quote:
Originally Posted by AR120CP
Parerea mea ...decat sa faci investitii in tot felul de motoare, spoilere si nu mai stiu ce ca sa il faci sa arate ca un GTI...mai bine iei un GTI. Are mult mai multe dotari, are faruri cu lupa, are un interior frumos, are tot ce vrei...
Dupa ce schimbi motorul o sa ai nevoie de frane mai mari (si discuri spate eventual). Daca le pui toate in balanta...o sa depasesti valoarea unui GTI.
Iti spun asta trecand de la un Arosa de 1l la un Arosa FR...bineinteles masinile sotiei
|
Tot kit-ul de GTI sau ce vreau eu sa ii fac .. ma costa 2000 lei colantarea cu totul ma costa 650 lei .. jantele ma costa undeva la 800 lei zii 1000 lei maxim..
Deci total eu zic ca undeva la maxim maxim 1000 euro o fac sa arate mai bine ca un GTI .. si cu faruri cu lupa se incadreaza in 1000 euro..
Plus ca mai am prieteni care ma ajuta cu tot felul de chestii ..
Kit-ul turbo o sa astepte momentan.. Sotia mea are permis de 3 luni.. deci concluzie sa obisnuiasca cu asta bine..
|
|
|
17-02-15, 07:44
|
#15
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 988
Member of: [VW]
|
Re: My Lupo 1.4 16v
salut,
-nu stiu ce calcule faci tu, dar un set de jante cu cauciucuri noi nu au cum sa coste 1000.
- cauta faruri de lupo gti, nu gunoaie Depo sau nu mai stiu ce tiganii cu care nu vezi 10 metri.
Mai sus vorbeai de schimburi de motor si kituri turbo, de accea ti-am spus sa iei un GTI.
Ca sa iti pui turbo pe motorul asta ai nevoie de o investitie de inca 1000 de euro..asa usor.
o zi buna
|
|
|
|
|