Va salut pe toti, ma numesc radu dar prietenii imi zic coditza, azi m-am hotarat sa va prezint si eu mk3 meu1.8 90cp, il detin de 1 an si 10luni timp in care a suferit nenumarate modificari.Initial avea jante aliaj r15 cu anvelope 195/50/15 suspensie sport koni 60/40 fixa,faruri look mk4, grila fara semn made home,oglinzi sport manuale de "M" , interior vopsit gri, volan sport VICTOR,manere cromate, trapa electrica,haion fara stergator si cam atat,in rest totul oem de fabrica..
Intre timp am suferit urmatoarele modificari(sper sa le prezint in ordinea lucrarilor) :
-curatenie de cabluri sub bord
-cd-player sony xplod cu usb,telecomanda si iesire aux 4x52
-folii omologate spate
-jante de tabla cu anv de iarna 175/65/14
-faruri look mk4 cu design de angel eyes si lupa
-twetere in bord (tip goarna)
-grila fara semn
-buza vr6
-semnalizari late si proiectoare
-proiectoare jos in bara
-stopuri hella magic color black
-schimbat bord (am renuntat la gri-ul ala tiganesc)
-parasolare cu oglinda si usita sofer-pasager
-toba sport dublu tips inox A.T.U.
-prelungire spoiler spate-din fibra
-mansor imitatie piele-made home
-am modificat farurile cele look mk4 cu design de angel eyes si am facut inele sa lumineze albastru cu banda de leduri smd+reconditionare
-intre timp am achizitionat inca un mk3 tot 1.8 90cp de pe care am luat multe din piese:
=capota
=haion cu stergator
=faruri cu 2 camere
=instalatie electrica schimbata 100%
=ceasuri
=interior(scaune, fete de usi +alte plastice)
=grila cu semn
=telescoape haion-le-am montat la capota
=suspensie normala
=bloc luminii cu functie pt ceata si proiectoare
=suporti spate cu boze blaupunkt si boxe in fete de usi blaupunkt
=oglinzi electrice
=volan oem cu airbag(nu l-am conectat)
=torpedou sub airbag
=instalatie AC(tot)
=proiectoare Hella
=apoi a continuat distractia pana am demontat si montat tot, la motor a ramas doar blocul motor si chiuloasa in rest tot a fost schimbat, am intampinat ceva probleme deoarece instalatia noua era cu imobilizator, dar pana la urma s-a rezolvat
-apoi a urmat
-jante aliar r14 6.5j cu anv 185/60/14
-antifonare fete de usi originala -impecabile
-paravanturi noi
-pompa de apa noua
-termostat nou
-difuzor de 38cm 600w rms 12kg doar magnetul
-am achizitionat un set de faruri hella look mk4 (iar la fel ca la inceput) pe care le-am facut joey mode inclusiv si sticla
-dupa 2 saptamani se drumuri cu suspensie normala ma saturasem de ea asa ca am reconditionat suspensia koni, am revopsit arcurile si telescoapele dupa care am taiat o spira din arcurile de pe fat si 2 spire pe spate
-schimb de ulei si filtre castrol 10w 40
-am trecut la buza normala
-punte spate pe discuri
-jante aliaj steffan bcw 7j fata cu anvelope 185/55/14 sterse si 8j spate cu anv 195/45/14
-a urmat un set de anv fata-spate profil6-7mm 2buc 195/45/14 si 2 bucati 225/40/14
-praguri si semi-aripi spate noi-pe spate au trebuit bombate aripile
-cu prelungire din fibra am continuat prelungire spoilerului spate(am renuntat la el pana la urma-nu-mi placea cum a iesit)- aveam alte planuri "kit de 96-97"
-fete de usi piele fata-spate+boxe pionner ovale si tweetere originale
-macarale geamuri electrice
-plafon spate fara garuri
-am renuntat la bandouri =le-am astupat pe interior gaurile cu fibra+chit(exterior)
-antifonare interior(fara bord) inclusiv plafon, am folosit 5l de vopsea cauciucata pentru insonorizare
-consola frana de mana de vento(inalta)
-ceasuri personalizate cu limbile albe care de la 3000rot/min se rosesc si la 100km/h, cu becuri pt proiectoare, faza scurta,airbag,combustibil
-prelungire mk4-am renuntat dupa o zi la ea deoarece radeam pe jos tot chiar si cand stateam oprit
-alte jante de tabla r14 cu anv 185/60/14 noi
-condensator de 1F
-semnalizari portocalii si falsuri intre semnalizare si proiector (am renuntat la semnalizarile late si la proiectoarele de jos din bara)=vreau sa fac masina cat mai oem cu mici modificari
-am vopsit proiectoarele in interior cu galben
-spoiler spate modelul din 97
-spoiler fata modelul din 96
-cam asta cred ca ar fi YDZ-ul