Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > VOLKSWAGEN > Masina mea Volkswagen

Reply
 
Thread Tools
Old 30-01-11, 21:52   #1
purcelusu

Stage 2
 
purcelusu's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 31
Default Golf MK1 16v

Va salut
Desi sunt nou pe forum,de cateva luni am inceput cu un bun prieten Mike Parjol sa construim un motor 1.8 16v de la zero si cu modificari cat mai radicale...el cu mecanica si eu cu privitu
Primul pas a fost achizitionarea unei caroserii...pentru ca am vrut una cat mai usoara am cumparat un golf 1 intr-o stare buna pe partea de tabla...
Al doilea pas a fost achizitionarea unui motor pe care sa il exploatam la maxim...asa ca am dat peste un 1.8 16v KR...si de aici au inceput multi nervi si nopti pierdute!
Motorul a trecut printr-o serie de modificari...printre care se numara si:
- chiuloasa portata stagiul 4
- arbore usurat si echilibrat dinamic 1.5 kg
- biele usurate 40gr per/biela
- volant usurat 400 gr atit a fost necesar deoarece si placa de presiune era sport mai usoara fata de std
- fulie reglabila
- s-a optat pentru carburatoare
- delcou vacumatic
- pentru rodaj s-a ramas la axe stock
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	112410145039(1).jpg
Views:	112
Size:	469.9 KB
ID:	1848305   Click image for larger version

Name:	IMGP0021.JPG
Views:	133
Size:	1.59 MB
ID:	1848306   Click image for larger version

Name:	IMGP0022.JPG
Views:	175
Size:	1.56 MB
ID:	1848307  

Click image for larger version

Name:	112410145131.jpg
Views:	76
Size:	301.2 KB
ID:	1848308   Click image for larger version

Name:	chiuloasa 1.JPG
Views:	132
Size:	3.14 MB
ID:	1848310   Click image for larger version

Name:	chiuloasa 13.JPG
Views:	156
Size:	2.87 MB
ID:	1848312  

Attached Images
File Type: jpg chiuloasa 25.JPG (2.87 MB, 42 views)
purcelusu is offline   Reply With Quote
Old 30-01-11, 21:57   #2
purcelusu

Stage 2
 
purcelusu's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 31
Default Re: Golf MK1 16v

Si inca cateva poze de acum cateva luni
https://www.youtube.com/watch?v=m7R62KlIvX8
purcelusu is offline   Reply With Quote
Old 30-01-11, 22:12   #3
76BPR

Stage 5
 
Join Date: May 2008
Posts: 748
Default Re: Golf MK1 16v

Quote:
Originally Posted by purcelusu View Post
Va salut
Desi sunt nou pe forum,de cateva luni am inceput cu un bun prieten Mike Parjol sa construim un motor 1.8 16v de la zero si cu modificari cat mai radicale...el cu mecanica si eu cu privitu
Primul pas a fost achizitionarea unei caroserii...pentru ca am vrut una cat mai usoara am cumparat un golf 1 intr-o stare buna pe partea de tabla...
Al doilea pas a fost achizitionarea unui motor pe care sa il exploatam la maxim...asa ca am dat peste un 1.8 16v KR...si de aici au inceput multi nervi si nopti pierdute!
Motorul a trecut printr-o serie de modificari...printre care se numara si:
- chiuloasa portata stagiul 4
- arbore usurat si echilibrat dinamic 1.5 kg
- biele usurate 40gr per/biela
- volant usurat 400 gr atit a fost necesar deoarece si placa de presiune era sport mai usoara fata de std
- fulie reglabila
- s-a optat pentru carburatoare
- delcou vacumatic
- pentru rodaj s-a ramas la axe stock
Apropo unde ai usurat, tot ce ai enumerat in lista?Sau asa le-ai cumparat?
76BPR is offline   Reply With Quote
Old 30-01-11, 22:17   #4
purcelusu

Stage 2
 
purcelusu's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 31
Default Re: Golf MK1 16v

Tot ce s-a usurat din lista de mai sus este facut de mecanic intr-un atelier profesional!
Printre care se numara si pistoanele usurate!
Motoru deja are 1300 km si merge foarte bine!
purcelusu is offline   Reply With Quote
Old 31-01-11, 11:50   #5
vladxex

Stage 4
 
vladxex's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 182
Default Re: Golf MK1 16v

buna treaba cu chiuloasa, apropo unde ai facut cu chiuloasa ca m-ar interesa . eventual cat te-a costat portatu? mergi cu supape stock ? sau marite ? Asa dupa tine,ce putere ai castigat in plus?
vladxex is offline   Reply With Quote
Old 31-01-11, 12:30   #6
purcelusu

Stage 2
 
purcelusu's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 31
Default Re: Golf MK1 16v

Multumesc...chiuloasa este facuta in Bucuresti,daca esti interesat putem discuta in privat!In pozele de mai sus sunt poze din momentu in care nu era finisata!Salut
purcelusu is offline   Reply With Quote
Old 31-01-11, 15:32   #7
B-99-SAA
Daewoo Driver

Stage 5
 
B-99-SAA's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 3,540
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Golf MK1 16v

Niste poze mai detaliate cu masina in ansamblu
B-99-SAA is offline   Reply With Quote
Old 31-01-11, 17:48   #8
alyn88

Stage 5
 
alyn88's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 1,186
Default Re: Golf MK1 16v

felicitari pt motor, ca pana acum nu neai aratat si masina . pe viitor ce planuri ai?
alyn88 is offline   Reply With Quote
Old 31-01-11, 18:43   #9
purcelusu

Stage 2
 
purcelusu's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 31
Default Re: Golf MK1 16v

Niste axe optime pentru nivelul chiuloasei portate,ambreiaj sport si sunt mari sanse ca dupa ce termin rodaju sa iau o cutie de "resita" de la mama ei!
Poze cu masina am decat 2-3 si nu stiu pe unde sunt...dar nu este cu nimic mai special fata de o masina normala!
Bafta
purcelusu is offline   Reply With Quote
Old 31-01-11, 19:21   #10
alyn88

Stage 5
 
alyn88's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 1,186
Default Re: Golf MK1 16v

cat te duce cutia de resita? ca eu auzisem ca sunt f scumpe.
alyn88 is offline   Reply With Quote
Old 31-01-11, 21:16   #11
purcelusu

Stage 2
 
purcelusu's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 31
Default Re: Golf MK1 16v

este destul de scumpa dar merita toti banii.este o cutie destul de bine etajata rezista .
purcelusu is offline   Reply With Quote
Old 31-01-11, 23:17   #12
o_kh3

Stage 5
 
o_kh3's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,663
Member of:
[VW]
Default Re: Golf MK1 16v

da te rog detalii/pret despre aceasta cutie "de resita"
o_kh3 is offline   Reply With Quote
Old 01-02-11, 14:23   #13
Turbo110

Stage 5
 
Turbo110's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 1,717
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Golf MK1 16v

salut , poate ne pov si noua procesu prin care au trecut piesele usurate , si unde anume sunt facute , sunt sigur ca sunt multi pe forum pe care i ar ajuta aceasta informatie decat sa arunce mii de E pe seturi . si niste poze sa ne clatim si noi ochii
__________________
Nothing to display
Turbo110 is offline   Reply With Quote
Old 01-02-11, 18:23   #14
purcelusu

Stage 2
 
purcelusu's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 31
Default Re: Golf MK1 16v

salut
referitor la cutia de resita costa in jur de 1500 de euro
eu o am de la mike parjol sunt printre ultimele cutii old school
nu stiu daca se mai fac a fost montata pe un golf 2 din vtm
purcelusu is offline   Reply With Quote
Old 01-02-11, 18:30   #15
purcelusu

Stage 2
 
purcelusu's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 31
Default Re: Golf MK1 16v

salut turbo 110
referitor la usurarile pieselor au fost facute de parjol usurate urmate de tratamentele aferente in alta parte .
cea mai imp piese usurata care schimba cu adevarat timpul de acceleratie (accelereaza mai repede )este arborele.dupa usurat a urmat procesul de echilibrare dinamica pe un aparat special este ceva electronic dificil de explicat .toata lucrarea in sine usurarea costa in jur de 600 de lei dar merita .
https://www.youtube.com/watch?v=m7R62KlIvX8 un prim filmulet cu chiuloasa
urmeaza si restul
succes
purcelusu is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -