Re: Lupo Oxford
Revin asupra acestui topic .
In ultimu timp s-au intamplat urmatoarele :
-aveam stopul de pe luneta crapat , am gasit la dezmembrari unu nou ,
-farul de pe stanga este o firma " fantoma " ( TYC ) si se vede ca dracu , am gasit pe la dezmembrari un far Magnetti Marelli original , l-am luat , trebuie sa le polishez pe ambele si sa le pun folie ,
-la modelele fara aer conditionat cum este si al meu nu exista filtru de polen , doar o plasa care lasa tot praful sa intre in interior ,asa ca am gasit o carcasa de filtru de polen si am luat' o + filtru ,
-capacul de la vasul de expansiune era varza la mine( nu inteleg de ce dar in fine , asa era de cand am luat masina ) asa ca l-am schimbat ,
-voltmetru in bord ,
-cateva plastice gasite tot prin dezmembrari .
Am bagat testerul pe ea si am descoperit ca aveam un senzor stricat (G81- Fuel temp Senzor) , mai exact senzorul care citea temperatura motorinei . Am gasit despre el pe net , se afla sub capacul de la pompa de injectie , am rezolvat problema .. 15 minute de munca - 90 de lei toata distractia rezultatul fiind o masina care are mai multa viata .
Dupa :
- schimbat farul de pe partea stanga
- schimbat ambreiaj
- desfacut consola centrala , curatat si incercat sa rezolv un " greiere " , se pare ca nu s-a rezolvat , mai desfacem odata , nu e problema
- pus jantele de vara
Cumparat:
- suspensie sport reglabila
- bucse bascula posterioare ( se potrivesc cele pline de S3 )
- bucse bara stabilizare
- flanse amortizor
Iar in final , schimbat jantele Estoril originale de Vw 6j ET 35 pe 195/45/15 full polish .
In viitor pe fata o sa urmeze 165/50~45/15 pentru a face putin strech .
Sper ca nu am uitat nimic .
In rest las pozele sa vorbeasca de la sine :
|