23-02-12, 12:13
|
#31
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 3,540
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Lupo Oxford
4300k e alb, deja de la 6000k in sus bate spre albastru!
|
|
|
23-02-12, 19:20
|
#32
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2010
Posts: 853
Member of: [VW]
|
Re: Lupo Oxford
Cu cat valoarea in k este mai mare, lumina este mai alba, respectiv bleu. Insa vizibilitatea este mai buna in cazul culorilor cu o temperatura a luminii mai aproape de cea din timpul zilei (in cazul asta cred ca 4300k ar fi recomandat). Chiar daca 6000k are o lumina mai alba, nu inseamna neaparat si o vizibilitate crescuta. Sper ca am dat un raspuns corect si pertinent, daca am gresit sa ma corecteze cineva.
|
|
|
24-02-12, 10:33
|
#33
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 829
Member of: [VW]
|
Re: Lupo Oxford
Da , cred ca 4300K o sa pun , dar sa vad cum fac rost de bani ..
Multumesc pentru pareri si sfaturi .
|
|
|
25-02-12, 16:21
|
#34
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,643
Member of: [FORD] [VW] [BMW]
|
Re: Lupo Oxford
Quote:
Originally Posted by Rulez
Da , cred ca 4300K o sa pun , dar sa vad cum fac rost de bani ..
Multumesc pentru pareri si sfaturi .
|
Ce culoare frumoasa are si ce linie...tocmai mi-am luat si eu unul si al meu cere destul de multe retusuri Bafta cu el si sincer nu credeam ca o sa-mi placa vreodata lupo insa mi-am schimbat radical parerea despre el Salutare
|
|
|
25-02-12, 21:19
|
#35
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 829
Member of: [VW]
|
Re: Lupo Oxford
Multumesc pentru aprecieri si urari !!
Adevarat este la linie masina si sunt foarte bucuros din acest punct de vedere .
Mie modelul imi place de ceva ani , cand avea un amic de-al meu si al lu taicamiu un 3L la vanzare .. nu imi mai aduc aminte anul in care il avea dar ma indragostisem de ea .. vroia atunci vreo 7.000 de euro pe el parca dar era destul de dotat. Dupa m-am mai dat cu un 1.0 si tot asa mi-a placut ..
Iata , ca dupa ani si ani am LUPO .
Ok , azi am schimbat si uleiul + filtrul de ulei, am bagat ARAL BLUE-TRONIC 10w40 , si am verificat si uleiul din cutie sa nu fie probleme ( de obicei la SDi de 1.7 pot aparea probleme la cutie din cauza ca ramane fara ulei , slava Domnului ca nu sunt probleme ) :
In vara ii fac si distributia , acum pe lista e sa termin actele ( stiu vorbesc de astea de o gramada de timp , dar nu am avut timp sa le fac ) si cu jantele de vara .. adica 2 gume 185/55 sau 185/60 sa vad ce gasesc .
|
|
|
25-02-12, 21:55
|
#36
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,643
Member of: [FORD] [VW] [BMW]
|
Re: Lupo Oxford
Quote:
Originally Posted by Rulez
Multumesc pentru aprecieri si urari !!
Adevarat este la linie masina si sunt foarte bucuros din acest punct de vedere .
Mie modelul imi place de ceva ani , cand avea un amic de-al meu si al lu taicamiu un 3L la vanzare .. nu imi mai aduc aminte anul in care il avea dar ma indragostisem de ea .. vroia atunci vreo 7.000 de euro pe el parca dar era destul de dotat. Dupa m-am mai dat cu un 1.0 si tot asa mi-a placut ..
Iata , ca dupa ani si ani am LUPO .
Ok , azi am schimbat si uleiul + filtrul de ulei, am bagat ARAL BLUE-TRONIC 10w40 , si am verificat si uleiul din cutie sa nu fie probleme ( de obicei la SDi de 1.7 pot aparea probleme la cutie din cauza ca ramane fara ulei , slava Domnului ca nu sunt probleme ) :
In vara ii fac si distributia , acum pe lista e sa termin actele ( stiu vorbesc de astea de o gramada de timp , dar nu am avut timp sa le fac ) si cu jantele de vara .. adica 2 gume 185/55 sau 185/60 sa vad ce gasesc .
|
Bafta la achizitii si spor la montat!!! Si al meu are ceva dotari, sper sa il aduc la linie sa fie cum trebuie apoi vedem ce mai modificam
|
|
|
26-02-12, 19:09
|
#37
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 829
Member of: [VW]
|
Re: Lupo Oxford
@Ruffy:
Sfatu meu : mai intai e sa ii rezolvi problemele tehnice ( daca are ) si dupa vizuale si la sfarsit modificarile .. degeaba ii faci bad-boy look , jante cat toate zilele , folii , tobe si altele si masina porneste la a 10-a cheie si nu intra in viteza .
Eu cam asa vad lucrurile , si asta fac si la Lupu meu , mai intai rezolv treburile tehnice si din cand in cand mai strecuram si o modificare vizuala .
Bafta cu buburuza in continuare !!
Am o problema :
Am observat ca nu mi se aprind butoanele de la ventilatie , si nu vad seara/noaptea ce fac acolo , ceea ce ma enerveaza foarte rau ..
Are cineva vreo idee care ar putea fii problema ?
Astept solutii cat mai rapide .
Multumesc !
|
|
|
26-02-12, 19:23
|
#38
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 318
Member of: [Competitor CNCA] [VW]
|
Re: Lupo Oxford
Cel mai bine e sa desfaci consola,si sa vezi tu care e treaba,cel mai probabil sa nu faca vreo mufa contact,dar inainte sa te apuci de operatiunea asta,verifica panoul de sigurante ,este bine sa ai si un aparat de masura digital sa fi sigur ca primesti curent pe fire,eu am avut probleme cu butonul acela de circulatie a aerului.Mult noroc si bafta pe mai departe,frumoasa masina,si ingrijita.
Last edited by Marius-MSC; 26-02-12 at 19:26.
|
|
|
26-02-12, 20:38
|
#39
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 932
Member of: [VW]
|
Re: Lupo Oxford
Quote:
Originally Posted by Marius-MSC
Cel mai bine e sa desfaci consola,si sa vezi tu care e treaba,cel mai probabil sa nu faca vreo mufa contact,dar inainte sa te apuci de operatiunea asta,verifica panoul de sigurante ,este bine sa ai si un aparat de masura digital sa fi sigur ca primesti curent pe fire,eu am avut probleme cu butonul acela de circulatie a aerului.Mult noroc si bafta pe mai departe,frumoasa masina,si ingrijita.
|
ai becu ars..
|
|
|
28-02-12, 11:39
|
#40
|
VW Driver
Stage 4
Join Date: Jun 2007
Posts: 266
Member of: [VW]
|
Re: Lupo Oxford
Daca nu se mai aprind butoanele de la ventilatie, iar restul de lumini din bord se aprind, inseamna cel mai probabil ca s-a ars becul (este doar unul pentru cele 3 butoane). Becul cu pricina este pozitionat in spatele butonului de la ventilatie. Ca sa ai acces la el, aduci butonul de ventilate in treapta 2, si apoi tragi ferm de el. O sa iasa destul de usor. Dupa accea o sa vezi becul. El e destul de mic, dar il poti scoate cu grija cu un pai de la o cutie de suc. O sa intelegi ce vreau sa explic dupa ce scoti butonul.
Bafta!
__________________
|
|
|
28-02-12, 11:49
|
#41
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,588
Member of: [Xtreme Club Emotion] [Hyundai] [VW] [SKODA]
|
Re: Lupo Oxford
Quote:
Originally Posted by Coby83
Daca nu se mai aprind butoanele de la ventilatie, iar restul de lumini din bord se aprind, inseamna cel mai probabil ca s-a ars becul (este doar unul pentru cele 3 butoane). Becul cu pricina este pozitionat in spatele butonului de la ventilatie. Ca sa ai acces la el, aduci butonul de ventilate in treapta 2, si apoi tragi ferm de el. O sa iasa destul de usor. Dupa accea o sa vezi becul. El e destul de mic, dar il poti scoate cu grija cu un pai de la o cutie de suc. O sa intelegi ce vreau sa explic dupa ce scoti butonul.
Bafta!
|
Salut,
Am si eu aceasi problema,am pus butonul de ventilatie (centru) pe treapta 2 si apoi am tras ..dar nimic.
|
|
|
28-02-12, 12:04
|
#42
|
VW Driver
Stage 4
Join Date: Jun 2007
Posts: 266
Member of: [VW]
|
Re: Lupo Oxford
Butoanele sunt identice cu cele de Golf 4. Eu asa am procedat. Cineva imi zicea ca iese mai greu butonul, sa trag mai cu forta de el... la mine a iesit mai usor. Incearca mai cu putere, cu un patent ceva... si pune o carpa intre patent si buton sa nu se zgarie butonul.
|
|
|
04-03-12, 22:27
|
#43
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 829
Member of: [VW]
|
Re: Lupo Oxford
Multumesc tuturor pentru pareri , pana la urma am reusit azi sa imi fac timp si sa rezolv problema .. Aveam becu ars , exact cum zicea toata lumea .. bine ca nu era alta problema mai grava .
Ca sa dau jos butonu , am folosit o carpa si un patent , exact cum mi-au zis mai multi si a iesit destul de usor , si becu la fel cum mi-a fost recomandat , cu un furtun ce il aveam pe la indemana .
Acu vad si eu seara/noaptea ce fac la ventilatie :
Poza este de calitate slaba , facuta cu un telefon .
|
|
|
07-03-12, 22:03
|
#44
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 829
Member of: [VW]
|
Re: Lupo Oxford
Azi am rezolvat si problema cu gumele pe fata , mi-am luat 2 FALKEN ZIEX ZE 512 185/55/14 fabricate in Japan :
Urmeaza sa le montez pe jante si spre sfarsitul lunii sa le pun pe masina .
Abea astept .
|
|
|
08-03-12, 09:55
|
#45
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: Lupo Oxford
Cat au fost anvelopele? Le-ai luat de la un centru de anvelope SH?
|
|
|
|
|