Frumoasa masina. M-am uitat si eu ptuin prin topic.
Ce iti recomand eu: mai mult CURAJ!
Nu te lua dupa altii (nu ma refer la cineva anume). Sunt multi care te sperie ca Romania, ca drumrui ca roti pe 17-18 asa si asa...
Si acum iti zic ce as face EU in locul tau.
- sa zicem ca roti pe 18 nu vrei sa iti pui (desi poti absolut linistit) dar MACAR pe 17 as pune pe masina. Stiu masini cu motor de 1.4 cu roti pe 17 si nu au nicio problema. Masina trage, suspensia nu are nimic. Masina arata mult mai bine, sta mult mai bine pe sosea. Pe 15 nu as ramane sub nicio forma. Eventual 16 pentru iarna.
- Suspensie sport! Neaparat! Iti recomand H&R CupKit - ce am si eu pe masina. Lasa masina cu 35 mm, ceea ce foarte ok si pentru "drumurile de Romania". Nu e prea joasa sa atingi peste tot, dar nici nu mai e cocotata masina de zici ca-i de teren. In curbe sta foarte bine si poti circula linistit prin tara. Evident, nu mai mergi pe camp si nu mai urci borduri de 20 cm, dar ma gandesc ca ai masina de ORAS, nu de TEREN.
- distantiere la roti, sa iasa macar la nivelul aripii. Schimba radical aspectul masinii si stabilitatea fara anvelope mai late.
- renunta la inscriptiile de pe hayon. Nu e greu si nu ramane urma. Daca ramane ceva exista polish.
- as inlocui grilele din bara cu unele ca la GTI. Intre faruri se poate adapta grila de pe Polo GTI. Fara semn, evident.
- oglinda mare de US cu sticla de Anglia. Schimba si aspectul masinii si e foarte practica.
- stopuri cu LED. Schimba si aspectul si sunt sigure. Se aprind instant si se vad mult mai bine. Nu se mai arde pozitia / frana.
- semnalizari laterale (lucas-uri) cu led.
- faruri Joey mod - desfacut farul si vopsit cu negru tot interiorul. Arata foarte bine pe original.
- nu vad din poze, dar daca nu ai inca: stergator spate (si fata) Aerotwin.
- scapa de suportii de numar!!!!!!!!!!! e ceva simplu care schimba mult aspectul masinii. Nu te costa mai nimic. Si pune numarul pe fata la locul lui.
- antena scurta
- folie iti recomand minim 50% + parasolar din cel mai inchis model
- led-uri la numar
- led-uri la tot interiorul
- plafoniera W8
- pini de usa de Superb (cromati)
- oglinda interioara neagra sau alta culoare.
- schimbat lumina albastra din bord cu alb + inversat folia de polarizare la ceas si km (eventual lasat albastru).
- instalatia audio (asta e alta poveste deja)
Deocamdata atat mi-a venit in minte. Daca ai intrebari legate de oricare din puncte, stii unde ma gasesti.
La mine pe topic vezi multe din ele facute deja.
Apropo: daca iti faci curaj, am de vanzare jantele pe 18 de Audi S3.
Deocamdata la bara fata, praguri si prelungire spate nu as umbla. Ai altele de facut pana ajungi acolo. Nici evacuare sport, sau numai cu prelungire. Cum ziceam, asta e deja stage 2.