28-01-12, 13:01
|
#16
|
Stage 3
Join Date: Aug 2011
Posts: 76
|
Re: MK3 04 KHL
Baieti salutare .La mine treaba nu e asa roz.Cu 30 de lei am facut 20 de km.Ce`i sincer..e ca in parcurs de 3 zile nu am mers cu ea ci doar am pornit`o cate 5- 10 minute maxim.Probabil sa fie si asta cauza..voi ce ziceti? Ca altii zic sa o las sa se incalzeasca bine 5-10 minute si apoi sa plec cu ea ca sa nu consume mult.Altii zic sa nu stau atat..deoarce consuma mult.Voi cei pe benzina..dimineata cat o lasati pornita?Neaparat trebuie facut ceva ca e jale..e motor 1.4 AEX..macar de era un 1.8 sau un 2.0..
|
|
|
28-01-12, 14:51
|
#17
|
VW Driver
Stage 4
Join Date: Feb 2010
Posts: 282
Member of: [VW]
|
Re: MK3 04 KHL
Duo la un control. Eu cu 20ron merg peste 20km si am motor 1.8.
Nu o las mai mult de 5 min sa mearga inainte sa plec cu ea
|
|
|
20-02-12, 22:32
|
#18
|
Stage 3
Join Date: Aug 2011
Posts: 76
|
Re: MK3 04 KHL
Datorita unui martor aprins la ulei,astazi am dat baia jos,am spalat`o cu benzina,la fel si sorbul de la pompa de ulei.Pe fundul baii de ulei am gasit depuneri de la uleiul precedent,asa ca acum totul e clean si frumos.Am pus si un Castrol 10-W40,si sper sa nu mai fie probleme de acum incolo.Ca un mic update, am pus si niste scaune de VR6:
|
|
|
27-03-12, 18:01
|
#19
|
Stage 3
Join Date: Aug 2011
Posts: 76
|
Re: MK3 04 KHL
Acum 2 saptamani iar a aparut problema cu martorul de ulei,dar de data asta la relanti.Incepe iar povestea frumoasa,unde toata lumea te lua cu povesti gen(ai motor dus,tachetii is praf etc..).Gandidu-ma bine intr`o seara,am ajuns la concluzia ca la ultimul schimb de ulei eu am pus un filtru de ulei Bosch,de obicei puneam MANN.Toti m-au facut nebun cand le-am zis ca filtru de ulei s-ar putea sa fie cauza..cum era cea mai ieftina varianta,am zis sa incerc.Am cumparat un filtru MANN si am trecut la treaba ziua urmatoare.Schimb filtru,merg sa se incalzeasca,merg merg..de obicei cand puneam frana si apasam ambreiajul,se aprindea.Acum,nimic nimic..si,vad ca iar am pacalit Melcul Netrebnic.Si sper sa nu mai patesc de astea,ca-s satul de martori aprinsi..
SI CHIAR CA UITASEM..SAPTAMANA VIITOARE TREC PE SPORT !! O SA REVIN CU POZE ATUNCI.
|
|
|
07-05-12, 19:46
|
#20
|
Stage 3
Join Date: Aug 2011
Posts: 76
|
Re: MK3 04 KHL
Baieti dupa o pauza,revin cu noutatile facute la masina..Am pus suspensia sport dupa multa munca(Multumiri lui razvan (bau4rock) si alex (Madaboutgolf3),am montat inelele la ceasuri,am mai taiat din schimbator..si cel mai important dupa parerea mea,am umblat putin la motor.Consuma mult,observam ca masina nu trage deloc la deal,si am luat toate chestiile la verificat.Pana la urma cred ca s-a rezolvat..aveam sufa de la acceleratie netensionata..(era lasata vreo 2 cm),acum am facut`o sa fie tensionata.Si da..e diferenta,altfel trage.Tin sa precizez ca inainte cand apasam pe pedala..aveam un joc de vreo 2-3 cm apoi simteam pedala.Sper sa fie mai okei de acum cu consumu,ca m-a terminat pana acu.Am mai pus si burete in jurul capacului de la benzina,pt ca tind sa cred ca neavand etansare mai deloc(am un capac foarte aiurea acolo) se cam evapora benzina,pt ca te rupea la miros.Dupa ce am facut toate astea,i-am dat un cox in 3 bajeti si acu ala de la benzina in sfarsit il vad si eu ca nu mai cade cu ochii..sper sa nu ma insel.Hai ca dau si niste poze,ca prea multa vorba nu`i buna.Astept si eu pareri in legatura cu tot ce am facut(si la motor,si la design)
|
|
|
07-05-12, 20:21
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Dec 2010
Posts: 301
Member of: [VW]
|
Re: MK3 04 KHL
frumos tot...insa mi se par prea mari cauciucurile...o omori asa...poate si asta sa fie un factor care sa mareasca consumul...
|
|
|
07-05-12, 21:31
|
#22
|
Stage 3
Join Date: Aug 2011
Posts: 76
|
Re: MK3 04 KHL
dar si cu anvelopele de iarna de tabla care erau pe 13 tot asa consuma ..plus ca astea de 14 care le am sunt mult mai usoare decat alea pe 13..ca jantele-s nichelate.Acum dupa ce am umblat pe la ce am specificat mai sus sper sa fie okei..astept sapt care vine sa vad cum sta treaba .Iti multumesc pt aprecieri,si bafta si tie cu masinuta !
|
|
|
07-05-12, 21:40
|
#23
|
VW Driver
Stage 4
Join Date: Feb 2010
Posts: 282
Member of: [VW]
|
Re: MK3 04 KHL
Nu e vorba numai de consum. Si la viraje probabil e mai greu. Nu ar da mai bine cu 195/50 r15?
|
|
|
08-05-12, 08:44
|
#24
|
Stage 5
Join Date: Dec 2010
Posts: 301
Member of: [VW]
|
Re: MK3 04 KHL
Quote:
Originally Posted by sOund
Nu e vorba numai de consum. Si la viraje probabil e mai greu. Nu ar da mai bine cu 195/50 r15?
|
ar da mai bine numai ca problema ii ca el are jante pe 14 deci nu prea se poate,insa un 185 60 14ar fi numai bune si le are si in talon...
|
|
|
08-05-12, 11:29
|
#25
|
Stage 3
Join Date: Aug 2011
Posts: 76
|
Re: MK3 04 KHL
eu acum am pe 70..iar pe la viraje am testat`o si e okei.
|
|
|
08-05-12, 15:46
|
#26
|
VW Driver
Stage 4
Join Date: Feb 2010
Posts: 282
Member of: [VW]
|
Re: MK3 04 KHL
E frumoasa si asa.
@Flaviu-Daniel: eu am zis in caz ca are si r15 in talon
|
|
|
24-05-12, 19:02
|
#27
|
Stage 3
Join Date: Aug 2011
Posts: 76
|
Re: MK3 04 KHL
Baieti,salut ! Revin si eu cu niste mici modificari aduse masinii.. am schimbat si bobina de inductie (BERU)(se crapase,iar de cand cu ploile astea,pornea cand vroia).Tin sa precizez ca inainte masina mergea cateodata "in suturi" cand acceleram..acum insa cu noua bobina treaba e alta.Imi ramane totusi un mic semn de intrebare..atunci cand am montat noua bobina..primul km tot in suturi a mers,dupa aia si-a revenit si pana in momentu de fata nu a mai facut(sper sa nu mai faca)..daca stiti ceva,scrieti aici :d
|
|
|
28-05-12, 10:11
|
#28
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 3,465
Member of: [Competitor CNCA] [SEAT] [4Tuning International]
|
Re: MK3 04 KHL
La bujii te-ai uitat cand ai schimbat noua bobina?
|
|
|
06-06-12, 23:46
|
#29
|
Stage 3
Join Date: Aug 2011
Posts: 76
|
Re: MK3 04 KHL
da..le-am scos de cateva ori,si mereu cand le scoteam le gaseam murdare pe la jumatate.Azi am cumparat NKG BUR6ET ,sa vad cum o sa evolueze treaba de acum..
|
|
|
19-06-12, 12:20
|
#30
|
Stage 3
Join Date: Aug 2011
Posts: 76
|
Re: MK3 04 KHL
Revin cu inca o modificare adusa masinii.Capota era zgariata si deja incepuse sa se ia luciul de pe ea..am ales sa pun o folie de carbon->(imi cer scuze pt capota murdara,si mai trebuie sa vopsesc grila inca o data..)
|
|
|
|
|