01-10-11, 11:54
|
#61
|
Stage 2
Join Date: Aug 2011
Posts: 40
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
Re: Golf MKV GTI DSG (SUA)
poate dau de el iar la tulcea sa vedem cu stage 2 daca mai are sanse :P
|
|
|
02-10-11, 07:44
|
#62
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 755
Member of: [VW]
|
Re: Golf MKV GTI DSG (SUA)
Tsi-ul e diferit ca motor de tfsi.puterea la care se poate ajunge pe acest motor doar din soft echivaleaza cu un Stg 2 la tfsi. Probabil ca veti fi pe acolo. Plecarea va fi cea care va face diferenta.
|
|
|
02-10-11, 08:20
|
#63
|
Banned
Stage 4
Join Date: Jun 2010
Posts: 256
|
Re: Golf MKV GTI DSG (SUA)
Arata foarte bine.
|
|
|
11-10-11, 19:13
|
#64
|
Stage 2
Join Date: Aug 2011
Posts: 40
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
Re: Golf MKV GTI DSG (SUA)
mersi mersi
intre timp a mai primit un rns 510 original
azi am rezolvat si problema cu pocniturile de la subsasiu prin montarea unor saibe intre sasiu si subsasiu, daca are cineva problema asta pm me
|
|
|
13-10-11, 18:38
|
#65
|
Banned
Stage 3
Join Date: Aug 2008
Posts: 162
|
Re: Golf MKV GTI DSG (SUA)
cam pana unde vrei sa ajungi cu modificarile, adica cam la cati cp/nm vrei sa urci?
|
|
|
13-10-11, 19:15
|
#66
|
Stage 2
Join Date: Aug 2011
Posts: 40
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
Re: Golf MKV GTI DSG (SUA)
pai pentru ca masina este every day car mai mult de stage 2+ nu va vedea, adica are admisie evo, va primi acum downpipe atp si voi trece la stg2 si dupa va urma o pompa de inalte probabil tot apr si poate un intercooler de s3 arunci va trece la 2+.
de trecut la k04 nici vorba, nu am de ce, ~280 cai in oras sunt deja prea multi mai ales ptr tractiune fata si nici nu vreau perfomante la 400m, cursele sunt doar de fun
|
|
|
13-10-11, 23:52
|
#67
|
Banned
Stage 3
Join Date: Aug 2008
Posts: 162
|
Re: Golf MKV GTI DSG (SUA)
Quote:
Originally Posted by PaulGTI
pai pentru ca masina este every day car mai mult de stage 2+ nu va vedea, adica are admisie evo, va primi acum downpipe atp si voi trece la stg2 si dupa va urma o pompa de inalte probabil tot apr si poate un intercooler de s3 arunci va trece la 2+.
de trecut la k04 nici vorba, nu am de ce, ~280 cai in oras sunt deja prea multi mai ales ptr tractiune fata si nici nu vreau perfomante la 400m, cursele sunt doar de fun
|
cu pompa, ic de s3 si soft trebuie sa faci ~310 cp, tot cu k03.
|
|
|
14-10-11, 08:46
|
#68
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [PEUGEOT] [AUDI]
|
Re: Golf MKV GTI DSG (SUA)
Nu o sa treaca de 295cp cu k03
|
|
|
15-10-11, 19:02
|
#69
|
Banned
Stage 3
Join Date: Aug 2008
Posts: 162
|
Re: Golf MKV GTI DSG (SUA)
sunt destule prin EU k03 care au depasit 300 cp. maximul fiind 312-315 cp.
|
|
|
15-10-11, 22:32
|
#70
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [PEUGEOT] [AUDI]
|
Re: Golf MKV GTI DSG (SUA)
Show me one? te rog..
|
|
|
16-10-11, 07:40
|
#72
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [PEUGEOT] [AUDI]
|
Re: Golf MKV GTI DSG (SUA)
Nu am zis niciodata ca e superior?nu stiu de unde ai tras tu concluzia asta..k04 e un compromis perferct pt zi de zi si curse.. Normal ca gt ul e mai mare.. Iar de ce mi-ai dat tu softurile sunt impinse sus si nu sunt softuri de zi cu zi..
Sunt unele persoane care le plece cu orice masura sa contrazica..orice ar fii..
PS:Multe dino dau cam aiurea putere... O masina masurata in Buc a dat 390cp iar la Oradea a dat 372.. Eu nu ma iau dupa filme si ce scriu cei pe net, eu am testat live.. Succes..
Si nici cei de acolo nu cred uite si tu ce comenturi au ``if you make 320whp at sea level ill give you carmen elekra,`` How could i have missed this thread !!??
This is HILARIOUS !!!
320 whp with a K03....
Dude...step away from the crack pipe.....
https://www.youtube.com/watch?v=as6lh...&feature=feedf
Ar fii bine sa citesti tot inainte sa postezi
__________________
Peugeot 407 & Vw GTI & A4 B6
Last edited by cristi_407; 16-10-11 at 08:02.
|
|
|
16-10-11, 13:09
|
#73
|
Banned
Stage 3
Join Date: Aug 2008
Posts: 162
|
Re: Golf MKV GTI DSG (SUA)
aaa...deci am dreptate.
care dyno este adevarat cel care da puterea mai mica sau mai mare!?
sa stii ca de obicei dynourile americane sunt destul de exacte.
eu nu am zis ca stiu sigur(mai sunt si altelte, nu este singurul) ca are 320 cp, dar este FOARTE POSIBIL, cu un soft race si benzina buna, NU DE CURSE!
am citit tot tot topicul, nu stiu dc ai impersia asta, dar este adevarat? sau pe aproape? garantezi tu?
daca esti asa specialist trimite-i mail lu ala cu dyno si spune-i ca este un maimutoi si ca dyno lui este de cacao.
Last edited by bmwM8; 16-10-11 at 13:11.
|
|
|
16-10-11, 14:40
|
#74
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [PEUGEOT] [AUDI]
|
Re: Golf MKV GTI DSG (SUA)
I-au zis aia.. Nu sunt specialist dar am motorul asta de 5 ani si cam stiu cu ce se mananca..ti-am pus film cu masina mea pe role..306 cp cu soft dus la extrem.. zi de zi aveam soft de 296cp, mai mult nu se poate pe turbina asta... ma refer sa fie sigura nu sa mergi 1km si sa bubuie.. Succes..Si daca citesti la sfarsit ai sa vezi ca defapt are 260cp.. ala
Last edited by cristi_407; 16-10-11 at 14:47.
|
|
|
16-10-11, 15:00
|
#75
|
Banned
Stage 3
Join Date: Aug 2008
Posts: 162
|
Re: Golf MKV GTI DSG (SUA)
pai si tu ai avut maxim putere din k03 din lume? ) poti sa pariezi pe chestia asta? zii contul...
cred ca tu nu ai citit bine, nu eu. omu are 260 cp...dar la roata, calculat la motor ~320 cp +/- 2-3 cp, pa ca avem variabile peste tot.
+ de asta vroiam sa subliniez ca poti trece lejer de 300 cp cu k03, ATAT, nu am spus altceva.
Last edited by bmwM8; 16-10-11 at 15:14.
|
|
|
|
|