Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > VOLKSWAGEN > Masina mea Volkswagen

Reply
 
Thread Tools
Old 01-10-11, 11:54   #61
PaulGTI

Stage 2
 
PaulGTI's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 40
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default Re: Golf MKV GTI DSG (SUA)

poate dau de el iar la tulcea sa vedem cu stage 2 daca mai are sanse :P
PaulGTI is offline   Reply With Quote
Old 02-10-11, 07:44   #62
tase_astra

Stage 5
 
tase_astra's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 755
Member of:
[VW]
Default Re: Golf MKV GTI DSG (SUA)

Tsi-ul e diferit ca motor de tfsi.puterea la care se poate ajunge pe acest motor doar din soft echivaleaza cu un Stg 2 la tfsi. Probabil ca veti fi pe acolo. Plecarea va fi cea care va face diferenta.
tase_astra is offline   Reply With Quote
Old 02-10-11, 08:20   #63
UNHleaSHD
Banned

Stage 4
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 256
Default Re: Golf MKV GTI DSG (SUA)

Arata foarte bine.
UNHleaSHD is offline   Reply With Quote
Old 11-10-11, 19:13   #64
PaulGTI

Stage 2
 
PaulGTI's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 40
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default Re: Golf MKV GTI DSG (SUA)

mersi mersi
intre timp a mai primit un rns 510 original
azi am rezolvat si problema cu pocniturile de la subsasiu prin montarea unor saibe intre sasiu si subsasiu, daca are cineva problema asta pm me
PaulGTI is offline   Reply With Quote
Old 13-10-11, 18:38   #65
bmwM8
Banned

Stage 3
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 162
Default Re: Golf MKV GTI DSG (SUA)

cam pana unde vrei sa ajungi cu modificarile, adica cam la cati cp/nm vrei sa urci?
bmwM8 is offline   Reply With Quote
Old 13-10-11, 19:15   #66
PaulGTI

Stage 2
 
PaulGTI's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 40
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default Re: Golf MKV GTI DSG (SUA)

pai pentru ca masina este every day car mai mult de stage 2+ nu va vedea, adica are admisie evo, va primi acum downpipe atp si voi trece la stg2 si dupa va urma o pompa de inalte probabil tot apr si poate un intercooler de s3 arunci va trece la 2+.
de trecut la k04 nici vorba, nu am de ce, ~280 cai in oras sunt deja prea multi mai ales ptr tractiune fata si nici nu vreau perfomante la 400m, cursele sunt doar de fun
PaulGTI is offline   Reply With Quote
Old 13-10-11, 23:52   #67
bmwM8
Banned

Stage 3
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 162
Default Re: Golf MKV GTI DSG (SUA)

Quote:
Originally Posted by PaulGTI View Post
pai pentru ca masina este every day car mai mult de stage 2+ nu va vedea, adica are admisie evo, va primi acum downpipe atp si voi trece la stg2 si dupa va urma o pompa de inalte probabil tot apr si poate un intercooler de s3 arunci va trece la 2+.
de trecut la k04 nici vorba, nu am de ce, ~280 cai in oras sunt deja prea multi mai ales ptr tractiune fata si nici nu vreau perfomante la 400m, cursele sunt doar de fun
cu pompa, ic de s3 si soft trebuie sa faci ~310 cp, tot cu k03.
bmwM8 is offline   Reply With Quote
Old 14-10-11, 08:46   #68
cristi_407

Stage 5
 
cristi_407's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[PEUGEOT]
[AUDI]
Default Re: Golf MKV GTI DSG (SUA)

Nu o sa treaca de 295cp cu k03
cristi_407 is offline   Reply With Quote
Old 15-10-11, 19:02   #69
bmwM8
Banned

Stage 3
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 162
Default Re: Golf MKV GTI DSG (SUA)

sunt destule prin EU k03 care au depasit 300 cp. maximul fiind 312-315 cp.
bmwM8 is offline   Reply With Quote
Old 15-10-11, 22:32   #70
cristi_407

Stage 5
 
cristi_407's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[PEUGEOT]
[AUDI]
Default Re: Golf MKV GTI DSG (SUA)

Show me one? te rog..
cristi_407 is offline   Reply With Quote
Old 16-10-11, 03:23   #71
bmwM8
Banned

Stage 3
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 162
Default Re: Golf MKV GTI DSG (SUA)

http://www.etuners.gr/en/index.php?s=13&t=279
asta este unul care nu este impins la maxim.

http://www.vwgticlub.co.za/forum/viewtopic.php?p=77987
226.1 kw x 1.36...si nu este impins la maxim, este destul de safe. dar sunt unii care vor sa mearga maxim, maxim am spus.
toate astea fara benzina speciala!!!!!

http://forums.vwvortex.com/showthrea...03-KO3-Max-HP-!

mai sunt dar nu mai stiu exact unde am vazut.

mai spuneai ca k04 este superior gt 28rs si nu prea este asa, daca este setata corespunzator. mai jos sunt prezentate un k04 vs gt28 rs.

cu k03 impins ~300 cp faci cam 13.5 sec/402 m.

multumit?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	ss.jpg
Views:	43
Size:	42.2 KB
ID:	2187191  

Last edited by bmwM8; 16-10-11 at 03:52.
bmwM8 is offline   Reply With Quote
Old 16-10-11, 07:40   #72
cristi_407

Stage 5
 
cristi_407's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[PEUGEOT]
[AUDI]
Default Re: Golf MKV GTI DSG (SUA)

Nu am zis niciodata ca e superior?nu stiu de unde ai tras tu concluzia asta..k04 e un compromis perferct pt zi de zi si curse.. Normal ca gt ul e mai mare.. Iar de ce mi-ai dat tu softurile sunt impinse sus si nu sunt softuri de zi cu zi..
Sunt unele persoane care le plece cu orice masura sa contrazica..orice ar fii..

PS:Multe dino dau cam aiurea putere... O masina masurata in Buc a dat 390cp iar la Oradea a dat 372.. Eu nu ma iau dupa filme si ce scriu cei pe net, eu am testat live.. Succes..
Si nici cei de acolo nu cred uite si tu ce comenturi au ``if you make 320whp at sea level ill give you carmen elekra,`` How could i have missed this thread !!??

This is HILARIOUS !!!

320 whp with a K03....

Dude...step away from the crack pipe.....

https://www.youtube.com/watch?v=as6lh...&feature=feedf


Ar fii bine sa citesti tot inainte sa postezi
__________________
Peugeot 407 & Vw GTI & A4 B6

Last edited by cristi_407; 16-10-11 at 08:02.
cristi_407 is offline   Reply With Quote
Old 16-10-11, 13:09   #73
bmwM8
Banned

Stage 3
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 162
Talking Re: Golf MKV GTI DSG (SUA)

aaa...deci am dreptate.
care dyno este adevarat cel care da puterea mai mica sau mai mare!?
sa stii ca de obicei dynourile americane sunt destul de exacte.
eu nu am zis ca stiu sigur(mai sunt si altelte, nu este singurul) ca are 320 cp, dar este FOARTE POSIBIL, cu un soft race si benzina buna, NU DE CURSE!

am citit tot tot topicul, nu stiu dc ai impersia asta, dar este adevarat? sau pe aproape? garantezi tu?
daca esti asa specialist trimite-i mail lu ala cu dyno si spune-i ca este un maimutoi si ca dyno lui este de cacao.

Last edited by bmwM8; 16-10-11 at 13:11.
bmwM8 is offline   Reply With Quote
Old 16-10-11, 14:40   #74
cristi_407

Stage 5
 
cristi_407's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[PEUGEOT]
[AUDI]
Default Re: Golf MKV GTI DSG (SUA)

I-au zis aia.. Nu sunt specialist dar am motorul asta de 5 ani si cam stiu cu ce se mananca..ti-am pus film cu masina mea pe role..306 cp cu soft dus la extrem.. zi de zi aveam soft de 296cp, mai mult nu se poate pe turbina asta... ma refer sa fie sigura nu sa mergi 1km si sa bubuie.. Succes..Si daca citesti la sfarsit ai sa vezi ca defapt are 260cp.. ala

Last edited by cristi_407; 16-10-11 at 14:47.
cristi_407 is offline   Reply With Quote
Old 16-10-11, 15:00   #75
bmwM8
Banned

Stage 3
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 162
Exclamation Re: Golf MKV GTI DSG (SUA)

pai si tu ai avut maxim putere din k03 din lume? ) poti sa pariezi pe chestia asta? zii contul...

cred ca tu nu ai citit bine, nu eu. omu are 260 cp...dar la roata, calculat la motor ~320 cp +/- 2-3 cp, pa ca avem variabile peste tot.
+ de asta vroiam sa subliniez ca poti trece lejer de 300 cp cu k03, ATAT, nu am spus altceva.

Last edited by bmwM8; 16-10-11 at 15:14.
bmwM8 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -