Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > VOLKSWAGEN > Masina mea Volkswagen

Reply
 
Thread Tools
Old 11-08-11, 16:48   #1
PaulGTI

Stage 2
 
PaulGTI's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 40
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default Golf MKV GTI DSG (SUA)

Salut, sunt nou pe forum si m-am gandit sa incep prin a imi descrie masina.
Este din 2007, model american,black pearl magic, cu aproape tot ce se pune pe une GTI mai putin navigatie, a venit din reprezentanta cu soft APR care permite modificarea a 3 programe prestabilite: stock(200cp),chipped(252cp) si race(270cp). O am de o saptamana si momentan nu m-am gandit la foarte multe modificari, o sa incep mai lejer cu o admisie, o evacuare, o pompa mai buna etc.
Cam atat pentru acum, numai bine
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_0363.JPG
Views:	304
Size:	1.90 MB
ID:	2116227   Click image for larger version

Name:	IMG_0356.JPG
Views:	349
Size:	1.69 MB
ID:	2116228   Click image for larger version

Name:	IMG_0357.JPG
Views:	270
Size:	1.50 MB
ID:	2116229  

Click image for larger version

Name:	IMG_0358.JPG
Views:	229
Size:	1.71 MB
ID:	2116230   Click image for larger version

Name:	IMG_0359.JPG
Views:	179
Size:	2.21 MB
ID:	2116231   Click image for larger version

Name:	IMG_0367.JPG
Views:	167
Size:	1.90 MB
ID:	2116232  

Click image for larger version

Name:	IMG_0372.JPG
Views:	171
Size:	1.90 MB
ID:	2116233   Click image for larger version

Name:	IMG_0364.JPG
Views:	257
Size:	2.14 MB
ID:	2116234   Click image for larger version

Name:	IMG_0369.JPG
Views:	82
Size:	1.72 MB
ID:	2116235  

Click image for larger version

Name:	IMG_0368.JPG
Views:	77
Size:	1.73 MB
ID:	2116236  
PaulGTI is offline   Reply With Quote
Old 11-08-11, 17:36   #2
BAMBAKE

Stage 4
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 251
Default Re: Golf MKV GTI DSG (SUA)

curat doar din soft sa obtii 270 cp nu cred, chiar daca este de la apr. un ~260 cp poate, dar este riscant pentru turbina sa nu "avorteze". evacuarea sa o faci fara catalizator, niste bujii sport, un filtru de preferinta cai>cold air intake si o sa fie cu totul alta masina. duce aproape 290 cp.
__________________
cuplul castiga curse, iar caii putere vand masini
BAMBAKE is offline   Reply With Quote
Old 11-08-11, 17:51   #3
PaulGTI

Stage 2
 
PaulGTI's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 40
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default Re: Golf MKV GTI DSG (SUA)

Da intr-adevar 270 de cai doar cu benzina 100 Octane ((R+M)/2) care nu se gaseste la noi, se gaseste doar in America sau pe circuite. Masina in Romania nu a mers pe softul de 270 cai , doar pe 252cp sau pe stock.
Cat despre modificari, exact cu asta o sa incep , cai, bujii , evacuare.
Mersi
PaulGTI is offline   Reply With Quote
Old 11-08-11, 17:52   #4
dony ddc

Stage 5
 
dony ddc's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 861
Default Re: Golf MKV GTI DSG (SUA)

Frumoasa jucarie....planuri de viitor???
dony ddc is offline   Reply With Quote
Old 11-08-11, 18:12   #5
BAMBAKE

Stage 4
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 251
Default Re: Golf MKV GTI DSG (SUA)

Quote:
Originally Posted by PaulGTI View Post
Da intr-adevar 270 de cai doar cu benzina 100 Octane ((R+M)/2) care nu se gaseste la noi, se gaseste doar in America sau pe circuite. Masina in Romania nu a mers pe softul de 270 cai , doar pe 252cp sau pe stock.
Cat despre modificari, exact cu asta o sa incep , cai, bujii , evacuare.
Mersi
eu stiu ca americanii au benzina de 93, cea normala. chiar sunt curios ce fel de benzina au la peco.

cel mai bine este sa faci modificarile, evacuare, cat scos, bujii, admisie si dupa aia sa faci soft.
si cu softul, trebuie facut in penultima viteza pana la turatia maxima. nu prea ai unde sa faci asa ceva pt ca doar cu a 4-a prinzi 180 km/h.
asa vad eu o resoftare corecta, cu un laptop sa iti citeasca valorile adevarate de presiune, combustibil etc...
BAMBAKE is offline   Reply With Quote
Old 11-08-11, 18:44   #6
cristi_407

Stage 5
 
cristi_407's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[PEUGEOT]
[AUDI]
Default Re: Golf MKV GTI DSG (SUA)

Iti trebuie multe chestii pt 290 cp.. du-te si fa un dyno cu toate hartile, ai sa fii surpins de rezultat..
cristi_407 is offline   Reply With Quote
Old 11-08-11, 19:20   #7
PaulGTI

Stage 2
 
PaulGTI's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 40
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default Re: Golf MKV GTI DSG (SUA)

Americanii au benzina de 93 dar 93 la ei inseamna min 98 la noi.
Softarea a fost facuta de reprezentanta care a vandut masina din SUA, cred si sper ca au stiut ce au facut.

Cat despre dyno sunt convins ca pe softul Chipped de 252 cai nu am mai mult de 230-235hp iar pe cel de 270 cai nu il pot testa pentru ca scrie minim 100 Octane in america care cred ca inseamna 107 la noi...
PaulGTI is offline   Reply With Quote
Old 11-08-11, 19:25   #8
cristi_407

Stage 5
 
cristi_407's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[PEUGEOT]
[AUDI]
Default Re: Golf MKV GTI DSG (SUA)

Daca esti multumit cum merge masina e ok.. oricum du-te la un dyno macar sa stii exact ce si cum e pe masina.. e pacat sa traiesti cu o iluzie
__________________
Peugeot 407 & Vw GTI & A4 B6
cristi_407 is offline   Reply With Quote
Old 11-08-11, 19:58   #9
BAMBAKE

Stage 4
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 251
Default Re: Golf MKV GTI DSG (SUA)

Quote:
Originally Posted by PaulGTI View Post
Americanii au benzina de 93 dar 93 la ei inseamna min 98 la noi.
Softarea a fost facuta de reprezentanta care a vandut masina din SUA, cred si sper ca au stiut ce au facut.

Cat despre dyno sunt convins ca pe softul Chipped de 252 cai nu am mai mult de 230-235hp iar pe cel de 270 cai nu il pot testa pentru ca scrie minim 100 Octane in america care cred ca inseamna 107 la noi...
masina este 2.5t 200 cp? parca asa ceva aveau americanii pe gti.

la noi benzina de curse 105-114(115 are cherosenul de avioane) ma refer la cifra octanica, 1l pleaca de la 6 euro. foarte scump. daca cumperi 100 l iti fac discount pana la 4.52 e/l, ceva de genul. autosolution bucuresti livreaza benzina de curse.
cand ii pui masinii o astfel de benzina, iti trebuie neaparat dar neaparat un soft exclusiv pt acest tip de benzina+ niste filtre speciale. benzina de curse are o alta densitate fata de "apa de toaleta" pe care o cumparam noi de la pompe.
daca pui benzina de curse fara sa faci astea 2 chestii, masina merge prost consuma mult si toate astea la 6 euro litrul.

nu stiu, dar imi este greu sa cred ca ei au cifra octanica de 107, care la noi "cica" este 100. la fel si cu cea de 93 care reprezinta 98. repet nu stiu, dar este posibil sa ai dreptate.

varul meu la gti a facut o resoftare cuminte fara a scoate limitarea de viteza si turatie, la cca 235 cp. pe dyno la roata parca avea in jur de 185 cp. acum are de la revo. se spune ca ar fii cei mai tari in tfsi. ei promit un 255 cp doar din soft. dar sa nu uitam de diferentele de cuplu, cum trage pe mid...
oricum este diferenta maricica intre dyno. unele sunt mai profesioniste altele mai putin.
pt mai multe informatii despre motorul asta poti afla la vw forum. sunt cativa baieti care au peste 450 cp,. poti sa te uiti ca fapt divers, de curiozitate... cu 6000 euro poti sa faci masina de ~430 cp.

tot ai amintit de pompa de benzina, tot cei de la apr au o pompa foarte buna, dar cam scumpa in jur de 1000 euro. dar poti sa faci si ceva mai ieftin si sa fie tot cam la fel de buna. pompa de inalte de porsche si inca niste chichite mici, dar nu imi mai aduc aminte exact.
BAMBAKE is offline   Reply With Quote
Old 11-08-11, 21:11   #10
retro_renault
VW Driver

Stage 5
 
retro_renault's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 853
Member of:
[VW]
Default Re: Golf MKV GTI DSG (SUA)

foarte tare ride-ul , va ramane tot timpul ceva special prin faptul ca este un american, fata de celelalte mk5 Gti. Cat despre cei 270 cp doar din soft sunt putin rezervat, poate intradevar cu acea benzina de curse, insa clar puterea masurata la roata va fi mult mai mica, indiferent daca la motor vei avea 200 sau 270 cp.... bafta cu ea !
__________________
MK3 SNS
retro_renault is offline   Reply With Quote
Old 12-08-11, 00:47   #11
PaulGTI

Stage 2
 
PaulGTI's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 40
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default Re: Golf MKV GTI DSG (SUA)

@cristi momentan sunt foarte multumit chiar si pe stock

@bambake masina este 2.0T FSI 200cp, despre cifra octanica la soft scrie ca pentru chipped mode 93 Octane , iar pentru Race mode 100 Octane si din cate am inteles asta ar insemna minim 107 la noi in europa pentru modul race.
sunt si pe vwforum dar momentan nu vreau sa ma arunc la multi cai, vreau sa ma bucur treptat de masina, nu am cumparat-o sa o duc la stage 4 sa fac curse cu ea...
PaulGTI is offline   Reply With Quote
Old 12-08-11, 01:37   #12
makess
Banned

Stage 3
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 122
Default Re: Golf MKV GTI DSG (SUA)

tare asta cu cifra octanica de 107 la sua-dezi.
daca este sa o iei pe parte economica cea mai buna treaba ar fii, cai evoms, injen sau k&n typhoon, cam pe la 400 de euro, poate sa ajunga si la 500e.
evacuare completa 1000 e, pompa de benzina nu iti trebuie pt atatea modificari, doar daca vrei sa depasesti 310 cp, pt ca iti intrerupe si nu mai poate trage benzina cu putere.
o supapa de la vechiul donator de organe rs4.

partea cea mai buna la masina asta este ca ai dsg. ca sa fii sigur poti sa schimbi din cutie modul de control. este cam problematic.
poti sa faci soft st2 pt cutie care te lasa mai mult in ture, desii nu mi se pare normal sa schimbe pe rosu ~7700 rot/min, fuche motorul.

la modelul asta, o buba este cam-flowerul, care trebuie schimbar 1 an/15.000 km. sa nu ai probleme sa faca bum=atunci sa vezi cheltuiala.

masina poti sa o duci pe la 290 cp cu bani relativ putini. este cel mai bun din pct de vedere pret/consum. masina chiar merge tare la aprox 300 cp.
makess is offline   Reply With Quote
Old 12-08-11, 06:03   #13
Speedy88

Stage 5
 
Speedy88's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 459
Default Re: Golf MKV GTI DSG (SUA)

Americanii au benzina de 89,91 si 93(astea fiind cele mai des intalnite),rar am vazut benzina de 95 la pompa.In legatura cu echivalenta benzinei de 93 din sua cu a celei de 98 de la noi,nu prea cred sa fie adevarata.Benzina lor e foarte slaba(probabil asta fiind si unul dintre motivele pentru care e mai ieftine,nu e atat de filtrata).Am mers cu Audi TT de 225+ de cai(Softat) si nu se simte puterea,am mai mers si cu alte masini americane cu motoare puternice(350-400 cai) si nu e ceva senzational,de aici am dedus ca benzina lor e de calitate inferioara,e imposibil sa fie toate masinile defecte.
Frumoasa masina.
Bafta la modificari!
Speedy88 is offline   Reply With Quote
Old 12-08-11, 06:49   #14
cristi_407

Stage 5
 
cristi_407's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[PEUGEOT]
[AUDI]
Default Re: Golf MKV GTI DSG (SUA)

Quote:
Originally Posted by makess View Post
tare asta cu cifra octanica de 107 la sua-dezi.
daca este sa o iei pe parte economica cea mai buna treaba ar fii, cai evoms, injen sau k&n typhoon, cam pe la 400 de euro, poate sa ajunga si la 500e.
evacuare completa 1000 e, pompa de benzina nu iti trebuie pt atatea modificari, doar daca vrei sa depasesti 310 cp, pt ca iti intrerupe si nu mai poate trage benzina cu putere.
o supapa de la vechiul donator de organe rs4.

partea cea mai buna la masina asta este ca ai dsg. ca sa fii sigur poti sa schimbi din cutie modul de control. este cam problematic.
poti sa faci soft st2 pt cutie care te lasa mai mult in ture, desii nu mi se pare normal sa schimbe pe rosu ~7700 rot/min, fuche motorul.

la modelul asta, o buba este cam-flowerul, care trebuie schimbar 1 an/15.000 km. sa nu ai probleme sa faca bum=atunci sa vezi cheltuiala.

masina poti sa o duci pe la 290 cp cu bani relativ putini. este cel mai bun din pct de vedere pret/consum. masina chiar merge tare la aprox 300 cp.
Nu poti sa depasesti 29x cp cu k03, cu DSG ul nu ai probleme nici daca treci la o turbina mai mare.. Cu soft la dsg nu schimbi la 7700.. Daca ai pompa apr cam flower ul trebuie schimbat la 5000, si ca sa fii safe nu sunt chiar putini banii ca sa o duci la 290cp..
cristi_407 is offline   Reply With Quote
Old 12-08-11, 09:27   #15
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Default Re: Golf MKV GTI DSG (SUA)

Quote:
Originally Posted by cristi_407 View Post
cu DSG ul nu ai probleme nici daca treci la o turbina mai mare..
modul de comanda este problematic la dsg. audi au facut rechemari in service pt a remedia problema. acum ies dsg(modul de camanda) varianta revizuita. in rest cutia este fara greseala si mie imi pare rau ca nu m-am orientat spre dsg.

frumoasa masina ai man. poate ne intalnim prin cta sa stam de vb, asa ca intre colegi*.
__________________

Last edited by TSC-Us; 12-08-11 at 09:34.
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -