10-07-11, 01:35
|
#1
|
Stage 3
Join Date: Dec 2009
Posts: 85
|
Golf 4 Variant
Salut, sper ca nu am deranjat pe nimeni ca am deschis acest nou thread, in caz contrar rog moderatorii sa ma anunte. Deci... am un golf 4 din 2000, 1.9 tdi, ALH, 90 cp. Nu prea are dotari dar momentan ma multumesc cu el.
Am luat masina la schimb cu un Renault Laguna (ca fapt divers...). O sa atasez niste poze cu masina in stadiul actual si o sa dau niste detalii despre ea.
Dotari: -incalzire in scaune
-proiectoare de ceata cu spalator
-xenon
-inchidere centralizata cu chei briceag
-clima
-jante Tomason TN1 225/45/17 (achizitionate astazi )
-subwoofer 600 watts
-poate mai am una-alta da' imi scapa la ora asta
In fine... astept niste pareri despre masina, pro sau contra, idei, etc.
|
|
|
10-07-11, 09:24
|
#2
|
Stage 4
Join Date: Aug 2010
Posts: 246
Member of: [VW]
|
Re: Golf 4 Variant
Bun venit pe forum, interesanta masina. Iti urez cat mai multi km fara incidente la bordul ei.
Sfaturi ar fi destule, dar asta depinde si de ce stil vrei sa urmezi. Mie personal nu imi plac stopurile, cred ca era mai indicat sa pui folie rosie pe ele, si nici pleoapele alea din banda nu arata foarte ok. Daca iti plac pleoapele incearca sa iti cumperi un set.
Jantele arata bine, insa le-ai scoate mai mult in evidenta cu o suspensie sport sau macar arcuri sport.
Bafta cu masina!!
|
|
|
10-07-11, 10:05
|
#3
|
Stage 4
Join Date: Mar 2007
Posts: 256
|
Re: Golf 4 Variant
bun venit ... masina arata bine si jantele imi plac mult dar trebuie urgent coborata :P ..spor la modificari in continuare.
|
|
|
10-07-11, 11:15
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,667
|
Re: Golf 4 Variant
Salut! Ai facut un schimb logic. Masina arata intr-un mare fel, insa cu jante de 17 si lasata mai jos ar fi un stres total pe drumurile noastre. Si asa garda la sol la Golf IV e mica si mai mereu stergi cateceva cu scutul. Ii sta bine cu aparatoarele de noroi.
Acuma ai luat de 17", asta e. Dar pe 16" ar fi fost mai indicat.
|
|
|
10-07-11, 13:38
|
#5
|
Banned
Stage 3
Join Date: Apr 2011
Posts: 163
Member of: [VW]
|
Re: Golf 4 Variant
Quote:
Originally Posted by iulian2476
Salut! Ai facut un schimb logic. Masina arata intr-un mare fel, insa cu jante de 17 si lasata mai jos ar fi un stres total pe drumurile noastre. Si asa garda la sol la Golf IV e mica si mai mereu stergi cateceva cu scutul. Ii sta bine cu aparatoarele de noroi.
Acuma ai luat de 17", asta e. Dar pe 16" ar fi fost mai indicat.
|
garda la sol joasa? si pe jante pe 16" fara suspensie sport zici ca e jeep
merge lasat jos lejer daca ai grija. eu umblu cu garda de 5cm (la baia de ulei) si tre sa merg si pe drum de tara cateva sute de metri zilnic . limitatoarele le abordezi in diagonala mergi f incet unde e stricat drumul si aia e
si preferi drumuri cunoscute
in cativa ani o sa te injure coloana in schimb
cat despre masina , este frumoasa si pentru inceput ai putea da jos banda aia de pe faruri ca este urata , suspensie sport , vopsit bandouri la culoare si jos aparatorile de noroi ca nu este masina de off road
Last edited by |Alex|; 10-07-11 at 13:40.
|
|
|
10-07-11, 16:23
|
#6
|
Stage 3
Join Date: Dec 2009
Posts: 85
|
Re: Golf 4 Variant
Multumesc tuturor pentru interesul acordat masinii . Apropo de pareri... nu o pot cobora pentru ca si asa e foarte joasa, saptamana trecuta am spart baia de ulei
Pleoapele le-am pus din autocolant deoarece pleoapele aftermarket de pe net nu-mi plac (au scobitura aia la semnalizare).
Peste stopuri urmeaza sa mai dau un strat-doua de lac sa luceasca umpic... saptamana asta urmeaza s-o resoftez ce parere aveti de +20 de caluti? o s-o afecteze negativ in ceva mod?? pareri pro/contra...?
|
|
|
10-07-11, 16:49
|
#7
|
Stage 3
Join Date: Dec 2009
Posts: 85
|
Re: Golf 4 Variant
Quote:
Originally Posted by |Alex|
garda la sol joasa? si pe jante pe 16" fara suspensie sport zici ca e jeep
merge lasat jos lejer daca ai grija. eu umblu cu garda de 5cm (la baia de ulei) si tre sa merg si pe drum de tara cateva sute de metri zilnic . limitatoarele le abordezi in diagonala mergi f incet unde e stricat drumul si aia e
si preferi drumuri cunoscute
in cativa ani o sa te injure coloana in schimb
cat despre masina , este frumoasa si pentru inceput ai putea da jos banda aia de pe faruri ca este urata , suspensie sport , vopsit bandouri la culoare si jos aparatorile de noroi ca nu este masina de off road
|
Alex, nu stiu in ce tara umbli tu cu masina, insa eu nu-mi permit sa o las mai jos deoarece frec cu blindajul pe asfalt la 80% din denivelarile de pe drum.
N-as vrea sa ma gandesc cum ar face daca as cobora-o oricum... sunt foarte multumit cum sta pe drum momentan, si asa mai inalta. Vreau sa-i pun distantiere de 2 cm la rotile spate sa le scot in exterior, si implicit asta ii va afecta stabilitatea in mod pozitiv... cred.
Banda de pe faruri... este autocolant; sunt de acord cu tine ca nu e cea mai eleganta metoda de a imita pleoapele, insa sper la un bad boy look in viitor (1-2... poate 3 luni) si o grila sport. Sper ca nu v-am obosit cu dimensiunea postului nu stiu, dar cred ca e cam lung Drumuri bune!
|
|
|
10-07-11, 16:59
|
#8
|
Stage 4
Join Date: Aug 2010
Posts: 246
Member of: [VW]
|
Re: Golf 4 Variant
Quote:
Originally Posted by flaviupodina
Alex, nu stiu in ce tara umbli tu cu masina, insa eu nu-mi permit sa o las mai jos deoarece frec cu blindajul pe asfalt la 80% din denivelarile de pe drum.
N-as vrea sa ma gandesc cum ar face daca as cobora-o oricum... sunt foarte multumit cum sta pe drum momentan, si asa mai inalta. Vreau sa-i pun distantiere de 2 cm la rotile spate sa le scot in exterior, si implicit asta ii va afecta stabilitatea in mod pozitiv... cred.
Banda de pe faruri... este autocolant; sunt de acord cu tine ca nu e cea mai eleganta metoda de a imita pleoapele, insa sper la un bad boy look in viitor (1-2... poate 3 luni) si o grila sport. Sper ca nu v-am obosit cu dimensiunea postului nu stiu, dar cred ca e cam lung Drumuri bune!
|
Depinde si pe ce drumuri umbli, iar daca tu spui ca atingi la 80% din denivelari cu suspensia stock inseamna ca umbli pe drumuri execrabile.
E discutabila treaba cu suspensia sport, are avantaje si dezavantaje. Insa daca vrei sa modifici serios la o masina suspensia sport e o necesita, din punctul meu de vedere.
Spor la treaba si sa ne ti la curent
|
|
|
10-07-11, 18:24
|
#9
|
Stage 3
Join Date: Dec 2009
Posts: 85
|
Re: Golf 4 Variant
Quote:
Originally Posted by ptrck92
Depinde si pe ce drumuri umbli, iar daca tu spui ca atingi la 80% din denivelari cu suspensia stock inseamna ca umbli pe drumuri execrabile.
E discutabila treaba cu suspensia sport, are avantaje si dezavantaje. Insa daca vrei sa modifici serios la o masina suspensia sport e o necesita, din punctul meu de vedere.
Spor la treaba si sa ne ti la curent
|
Pai nu stiu daca esti familiarizat cu zona salaj la capitolul drumuri. Pe european ar fi ok cu suspensia sport, insa masina asta o folosesti si taica-meu ca masina de rezerva daca masina lui de serviciu se defecteaza, si chestia asta ma incurca la faza cu suspensia. El circula pe drumuri nu tocmai bune ( a 3-a, a 4-a, si pe portiuni izolate chiar si a 1-a...). Sper sa gaseasca o solutie cu masina de rezerva... daca gaseste, clar o cobor.
|
|
|
10-07-11, 18:28
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,667
|
Re: Golf 4 Variant
Quote:
Originally Posted by flaviupodina
Multumesc tuturor pentru interesul acordat masinii . Apropo de pareri... nu o pot cobora pentru ca si asa e foarte joasa, saptamana trecuta am spart baia de ulei
|
De asta ziceam. Si eu am tras niste sperieturi acuma cateva zile cu a mea, ca am luat-o prin niste sleauri cand am fost la pescuit si se tot stergea cu scutul plus niste bufnituri de ziceam ca s-a spart baia.
La resoftare din cate stiu eu creste putin consumul, ca de, din moment ce da mai mult jet de motorina iar maisna primeste un plus de putere, e normal, dar in rest nu am auzit sa afecteze cu ceva motorul.
Si vorba lui Alex: da jos mizeria aia de banda de la faruri, ca e tiganie.
Last edited by iulian2476; 10-07-11 at 18:31.
|
|
|
10-07-11, 18:38
|
#11
|
Stage 3
Join Date: Dec 2009
Posts: 85
|
Re: Golf 4 Variant
Quote:
Originally Posted by iulian2476
De asta ziceam. Si eu am tras niste sperieturi acuma cateva zile cu a mea, ca am luat-o prin niste sleauri cand am fost la pescuit si se tot stergea cu scutul plus niste bufnituri de ziceam ca s-a spart baia.
La resoftare din cate stiu eu creste putin consumul, ca de, din moment ce da mai mult jet de motorina iar maisna primeste un plus de putere, e normal, dar in rest nu am auzit sa afecteze cu ceva motorul.
Si vorba lui Alex: da jos mizeria aia de banda de la faruri, ca e tiganie.
|
bine, bine, bine... gata, hai ca o dau jos
|
|
|
10-07-11, 19:27
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Aug 2010
Posts: 978
Member of: [VW]
|
Re: Golf 4 Variant
In legatura cu suspensia sport, daca ai grija nu freci deloc, adevarul ii ca daca ai pus suspensie sport nu o sa poti sa mergi pe drum de ''tara'' sau drumuri foarte foarte rele, dar dupa putin timp te obisnuiesti si garantez ca nu o sa mai freci absolut deloc + masina o sa primeasca un aer mult mai sport si mai frumos, si se aseaza muuult mai bine in viraje, daca drumul ii bun ii o placere sa o conduci. In rest masina foarte frumoasa si ingrijita.
|
|
|
10-07-11, 19:41
|
#13
|
Stage 4
Join Date: Sep 2008
Posts: 258
|
Re: Golf 4 Variant
Quote:
Originally Posted by iulian2476
De asta ziceam. Si eu am tras niste sperieturi acuma cateva zile cu a mea, ca am luat-o prin niste sleauri cand am fost la pescuit si se tot stergea cu scutul plus niste bufnituri de ziceam ca s-a spart baia.
La resoftare din cate stiu eu creste putin consumul, ca de, din moment ce da mai mult jet de motorina iar maisna primeste un plus de putere, e normal, dar in rest nu am auzit sa afecteze cu ceva motorul.
Si vorba lui Alex: da jos mizeria aia de banda de la faruri, ca e tiganie.
|
Din contra ,la resoftare scade consumul la mers normal cam cu un litru (depinde acum si de cat de bine ruleaza si motorul) ,dar daca o "fortezi" evident o sa creasca fata de cat il aveai pana acum ,dar nu te speria ,mai mult de 0.5-1L/100km nu o sa fie.
Asa am la Bora ,ce-i drept l-am avut de cand am luat masina (1.9 AJM-PD 116hp cu chip la aprox. 136) si consuma in oras ,la mers normal in jur de 6-7L/100 iar in afara ia in jur de 5 chiar sub (un drum de cj-buc facut cu 4.8L/100km anul trecut).
__________________
There is no substitute.
|
|
|
10-07-11, 20:52
|
#14
|
Stage 3
Join Date: Dec 2009
Posts: 85
|
Re: Golf 4 Variant
Quote:
Originally Posted by daryiyus
In legatura cu suspensia sport, daca ai grija nu freci deloc, adevarul ii ca daca ai pus suspensie sport nu o sa poti sa mergi pe drum de ''tara'' sau drumuri foarte foarte rele, dar dupa putin timp te obisnuiesti si garantez ca nu o sa mai freci absolut deloc + masina o sa primeasca un aer mult mai sport si mai frumos, si se aseaza muuult mai bine in viraje, daca drumul ii bun ii o placere sa o conduci. In rest masina foarte frumoasa si ingrijita.
|
O las momentan asa ca oricum imi face placere sa o conduc maaare diferenta intre 195 si 225. Maaare. Mersi daryiyus
Quote:
Originally Posted by Alex230
Din contra ,la resoftare scade consumul la mers normal cam cu un litru (depinde acum si de cat de bine ruleaza si motorul) ,dar daca o "fortezi" evident o sa creasca fata de cat il aveai pana acum ,dar nu te speria ,mai mult de 0.5-1L/100km nu o sa fie.
Asa am la Bora ,ce-i drept l-am avut de cand am luat masina (1.9 AJM-PD 116hp cu chip la aprox. 136) si consuma in oras ,la mers normal in jur de 6-7L/100 iar in afara ia in jur de 5 chiar sub (un drum de cj-buc facut cu 4.8L/100km anul trecut).
|
Bun consum ai scos pe cj-buc. Eu scot la mers normal (100-110, schimburi in 2.200-2.700 ture) am scos din zalau pana in cluj 4.5%. Nu prea cred ca o sa scada consumul la drum normal... ca nu stiu daca mai are de unde sa scada
|
|
|
10-07-11, 20:54
|
#15
|
Stage 3
Join Date: Dec 2009
Posts: 85
|
Re: Golf 4 Variant
@Alex; Iulian:
Am dat jos "pleoapele"
|
|
|
|
|