Desi frecventez destul de mult forumul, m-am gandit astazi sa imi fac un cont si sa imi prezint si eu masinuta. Mai exact, Un Lupo GT
I. Inainte de a prezenta dotarile masinii, sa va spun si de ce am ales aceasta masina mica si agila? Raspunsul e unul foarte simplu
: Prima mea masina a fost aleasa ca pentru oras, si urmand sa devin student in scurt timp am decis sa cumpar un lupo, insa sdi (adica diesel aspirat, consum de 5 juma in oras etc etc).Inca de la inceput am inceput sa imi fie foarte drag modelul acesta al VW, datorita marimii sale mici, a parcarii usoare, chiar daca in portbagaj incape doar petul de bere si mingea de fotbal
iar dupa ce am aflat pe net de modelul Lupo GT
I , m-am documentat putin mai mult si am aflat ca este o masina de oras extradordinara in ceea ce priveste atat aspectul, cat si sprintul.
Asa ca am dat SDI-ul, am mai strans cativa banuti si am vorbit cu un bun prieten care face drumuri in Nemtia
sa imi achizitioneze acest model. Masina m-a costat 7600 de euro. Scump ar zice unii, insa vorbim de un model sport care nu se mai fabrica din 2005 si care s-a facut doar la comanda ( primul proprietar , adica proprietara a dat 12500 de euro nou-nouta).
Specificatiile ar fi cam acestea:
Marca si model: VW LUPO GT
I
An de fabricatie: 2002
Motor: Benzinar Aspirat, l4, 1.6 16V
Putere: 125 CP @6500 RPM, 152 Nm@3000 rpm
0-80:5,5 sec
0-100: 8.2 sec
Viteza maxima constructive: 205 km/h
Consum : Consum mixt: aprox. 8 l/100 km Consum (urban):aprox. 10,5 l/100 km Consum (extraurban):aprox. 7 l/100 km Eticheta poluare: EURO 4
Nr. km : spre 135.000 km.
Culoare: Negru
Caroserie: 3 usi, capota si portiere din aluminiu
Transmisie : manuala, 6+1 trepte
Incaltari: vara: Dunlop Sp sport 01 205/45/ r 15 pe niste jante BBS RXII de 15" / iarna Dunlop sp sport 195/50 / r 14 jante de table :d
Greutate: 975 Kg
Dotari:
-bixenon din fabrica
-Volan 3 spite imbracat in piele
-alarma cu inchidere centralizata
-functie coborare/ridicare geamuri telecomanda
-ABS,ESP,EBD
-2 airbag-uri
-geamuri electrice
-oglinzi electrice
-suspensie sport
-spalator faruri
-instalatie spalare cu apa spate
Mici modificari:
-montat cass alpine cde-114bti (bluetooth, ipod, usb, aux)
-vopsit elemente bord negru lucios (glossy black)
-montat smd cu 9 led-uri pozitie fata, 6 led-uri spate si 9 led-uri habitaclu
-montat evacuare high-performance full inox Janspeed (intermediara si finala)
-colantat emblema VW fata spate
-montat tempomat semnalizare 1 click-3 flashuri)
-montat folie geamuri spate 5% si fata 50%
-montat red strip in jurul grilei pentru un aspect mai placut
Desi am avut cateva probleme cu ea de cand am cumparat-o, mai exact am schimbat treptele de viteza I-a si a – II – a si trenul fix al cutiei de viteze, (nu stiu ce fel de femeie era aia, ori prietenul ei a rupt masina in doua), am reusit sa repar problemele aparute in timp si acum merge foarte bine. Pot sa remarc faptul ca kitul de ambreiaj m-a costat destul de scump, 1500 ron la Sandra Service, pe cand la un golf 5 benzinar kitul ar ajunge undeva la 1200 ron.
Ca adaugari importante zic eu ar fi evacuarea janspeed pe care am comadat-o direct din UK si care e full inox( intermediara si finala). Pretul ei,la fel de piperat, m-a ajuns in jur de 400 de lire. Ce urmeaza sa adaug, insa nu pe moment, ar fi un kit de lamboo doors si poate, POATE daca o sa mearga ceva bine in tara asta, si ma refer la strazi, o sa fac conversie de 1.8t
.
cateva poze:
o poza cu bordul vopsit in glossy black:
Un video cu releul de confort montat:
https://www.youtube.com/watch?v=ak7H9LQSfLM
voi reveni cat de curand cu alte video-uri
Till then, Drive safe!