ieri 9 martie 2013, participare la parada broscutelor de toate natiile, generatiile si combinatiile;
azi 8450 km
am efectuat urmatoarele operatiuni:
- schimbat furtune combustibil compartiment motor; cele instalate in decembrie 2010 lasau mult de dorit, erau si un diametru mai mare (6mm si ceva maruntis) de aceea foarte greu etansau pe intrarea in carburator; am pus furtun combustibil marca FLENNOR, diametru interior 5mm - etanseaza perfect, s-a strans perfect; - 1ml de furtun a fost 13 lei
- schimbat filtru aer - marca MULLER FILTER - 17 lei;
- de cateva zile facea tarantele la repornire, parea ca nu e in mintile ei; am verificat azi consumabilele din distribuitor si SURPRIZA! rotorul era carbonizat - varful de distributie a scanteiii lipsea cu desavarsire - si cu toate astea inca mai dadea scanteie din rezistenta ingropata in rasina; e drept ca ieri a dat si primele rateuri... am pus unul in firea lui din piesoteca s/h, putin folosit sau deloc;
- schimbat ulei - am dat jos capacul, decantorul, curatat tot cu atentie, inlocuit garniturile de hartie si saibele (6 mici + 1 mare) cu un set nou, pus la loc, strans atent in diagonala, doua cate doua, nici o picatura; pus ulei 20w50;
- urmeaza zilele acestea: amortizoarele spate si posibil si cele fata, dupa ce imi vin piesele;
- pana in 9000 km urmeaza sa ii reglez tachetii, refac avansul si carburatia.