Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > VOLKSWAGEN > Masina mea Volkswagen

Reply
 
Thread Tools
Old 24-02-13, 08:29   #91
bolidu'
Dacia Driver

Stage 5
 
bolidu''s Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of:
[DACIA]
[Dacia Rally Team]
Default Re: Typ I - Kaefer - Conchita (1981) - o poveste veche de 10 ani... si continua...

altceva nu gaseai decat Optimal?!
bolidu' is offline   Reply With Quote
Old 24-02-13, 12:00   #92
MikeRG

Stage 3
 
MikeRG's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 84
Default Re: Typ I - Kaefer - Conchita (1981) - o poveste veche de 10 ani... si continua...

Ba da, dar pentru 6 luni in plus de longevitate nu se justifica preturi duble sau triple...
MikeRG is offline   Reply With Quote
Old 10-03-13, 17:14   #93
MikeRG

Stage 3
 
MikeRG's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 84
Default Re: Typ I - Kaefer - Conchita (1981) - o poveste veche de 10 ani... si continua...

ieri 9 martie 2013, participare la parada broscutelor de toate natiile, generatiile si combinatiile;



azi 8450 km

am efectuat urmatoarele operatiuni:

- schimbat furtune combustibil compartiment motor; cele instalate in decembrie 2010 lasau mult de dorit, erau si un diametru mai mare (6mm si ceva maruntis) de aceea foarte greu etansau pe intrarea in carburator; am pus furtun combustibil marca FLENNOR, diametru interior 5mm - etanseaza perfect, s-a strans perfect; - 1ml de furtun a fost 13 lei

- schimbat filtru aer - marca MULLER FILTER - 17 lei;

- de cateva zile facea tarantele la repornire, parea ca nu e in mintile ei; am verificat azi consumabilele din distribuitor si SURPRIZA! rotorul era carbonizat - varful de distributie a scanteiii lipsea cu desavarsire - si cu toate astea inca mai dadea scanteie din rezistenta ingropata in rasina; e drept ca ieri a dat si primele rateuri... am pus unul in firea lui din piesoteca s/h, putin folosit sau deloc;

- schimbat ulei - am dat jos capacul, decantorul, curatat tot cu atentie, inlocuit garniturile de hartie si saibele (6 mici + 1 mare) cu un set nou, pus la loc, strans atent in diagonala, doua cate doua, nici o picatura; pus ulei 20w50;

- urmeaza zilele acestea: amortizoarele spate si posibil si cele fata, dupa ce imi vin piesele;

- pana in 9000 km urmeaza sa ii reglez tachetii, refac avansul si carburatia.
__________________
VW 1200 L - 1981 - Hecho en Mexico
VW Passat Variant B5.5 - 2005 - Hergestellt in Deutschland
Opel Corsa D - 2013 - Bitte ein bit!

Last edited by MikeRG; 10-03-13 at 17:23.
MikeRG is offline   Reply With Quote
Old 11-03-13, 04:43   #94
MikeRG

Stage 3
 
MikeRG's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 84
Default Re: Typ I - Kaefer - Conchita (1981) - o poveste veche de 10 ani... si continua...

MikeRG is offline   Reply With Quote
Old 15-03-13, 12:09   #95
MikeRG

Stage 3
 
MikeRG's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 84
Default Re: Typ I - Kaefer - Conchita (1981) - o poveste veche de 10 ani... si continua...

Am facut azi un calcul sumar bazat pe datele din jurnal si in perioada 2011-2013 am rulat aproximativ 7950 km.
MikeRG is offline   Reply With Quote
Old 07-06-13, 22:45   #96
B 88 URS

Stage 5
 
B 88 URS's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,576
Member of:
[VW]
[Opel]
Cool Re: Typ I - Kaefer - Conchita (1981) - o poveste veche de 10 ani... si continua...

O "broscuta" impecabila, confirm pozele, am vazut masina live in seara asta, arata chiar mult mai bine in realitate si este restaurata in detaliu si mai ales foarte bine. Felicitari
PS: Intr-adevar, cum mi-ai spus si tu, fata de starea 'initiala', este o diferenta, este intr-adevar o "chica" frumoasa
__________________
Prezent : Vw Passat 1.9 Tdi Wagon - 321MHN
Ex : Polo 86c Coupe, Opel Astra F Coupe, Citroen Saxo
B 88 URS is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -